Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Dopravní podnik díky stávce uspořil tři miliony

Pražský Dopravní podnik při stávce odborářů nakonec ušetřil. Během odborového protestu sice přišel o zhruba 5,5 milionu korun na tržbách a pokutách, ale naopak ušetřil na mzdách a energiích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trhač

.

1.1 mil. za elektřinu pro metro je docela dost. teď mne napadá, jestli by nevyšlo levnější, když by metro bylo taženo koňmi.

0/0
24.6.2011 13:01

Petrolin3

Všechno by se dalo skousnout,

ale to poškození dobrého jména dopravního podniku to bolí.

0/0
23.6.2011 20:44

tedyn

Všechno zlé je pro něco dobré!

;-D

0/0
23.6.2011 18:54

jaris07

jezisi"!

"Na pokutách od černých pasažérů pak Dopravní podnik toho dne přišel odhadem o 600 tisíc korun."

trochu prehnany tvl 600 tis jen za pokuty :D

0/0
23.6.2011 17:31

Tutti

Re: jezisi"!

Mno tak to je cca 600-800 lidi. Docela dost :-(

Vzhledem k tomu, ze vetsinu cernych pasazeru nechyti to neni moc dobra moralka.

Jen by zajimalo jaky pomer z toho jsou turisti, kteri za to vetsinou nemuzou, protoze si koupi jizdenku a mysli si ze je od te chvile platna (netusi ze je platna az kdyz ji oznaci).

0/0
23.6.2011 18:29

ooihojte

Re: jezisi"!

revizoři maj teď žně, každej druhej chytrolín používá "kouzelnou" aplikaci na SMS jízdenky, která samozřejmě nefunguje, tak to se to potom vybírá.;-D

0/0
24.6.2011 18:06

Oerteplur

Z toho vyplývá že dopravní společnosti mají velké rezervy

kde ušetřit. Třeba zrušením nevytížených spojů, které mimo špičku využívají pouze senioři, kteří jezdí zdarma.

0/0
23.6.2011 17:10

ODSCSSD 5

a co teprve uspora u ceskych drah

ta musela jit do stovek milionu ;-DR^

0/0
23.6.2011 14:54

navsteva po socialistovi kamenem

Takze je jasne proc papalasi za cSSd bojkotovali vyjednavani

o omezene stavce prazkse dopravy. Papalasi extremisticke cSSd sedi v ozorcich radach a z usporenych penez samozrejme vyplati mimoradne odmeny za dobre vedeni podniku. R^

0/0
23.6.2011 14:51

Mitchell

Paráda.

A po generální stávce ušetří celý stát tolik, že z toho zaplatíme i státní dluh, ne? "Vivat odbory"! ;-D

0/0
23.6.2011 14:49

Lazar Mojsejevič Kaganovič

Re: Paráda.

co to znamená "vivat"?

0/0
23.6.2011 18:15

ptakPB

Když jsem o tom psal u škod způsobených stávkou,

tak tam nějací odborníci řvali, že jsem blbej atp, no holt pravda vylezla nahoru na povrch, teď ještě at dráhy přiznají své úspory a je to. Veškeré firmy, které jsou napojeny na státní, či obecní peníze na stávce vždy vydělají.

0/0
23.6.2011 14:14

lolek77

Takže závěr je:

zrušte MHD a ušetříme;-D

0/0
23.6.2011 14:33

navsteva po socialistovi kamenem

Re: Takže závěr je:

pokud by se nedotovalo, tak se usetri desitky miliard korun.

0/0
23.6.2011 14:51

on3.

Re: Takže závěr je:

a ulice zacpou. Ale za zkousku to stoji, zkusil bych tydenni stavku (nejlepe na pozdni podzim)

0/0
23.6.2011 14:58

ODSCSSD 5

Re: Takže závěr je:

tak SSO treba navrhuje pustit konkureci do MHD... protoze spolecne z dotacema vyjde jedna jizda MHD na 80,-kč... coz mi prijde dost

0/0
23.6.2011 15:00

krultheking

Re: Takže závěr je:

privatizace pod heslem: kup si svou tramvaj ;-D

0/0
23.6.2011 15:26

Leinad

Re: Takže závěr je:

Konkurence busů je. Ale ujeď s městkým busem, hromadou zastávek,... jeden vozokm o hodně levněji, než DPP či Veolia a plať si k tomu dispečera. Pokud se ti to podaří, tak řekni antimonopolnímu úřadu něco o ROPIDu.

0/0
23.6.2011 15:28

my+š+ka

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nečas : Ztráty zaplatí do haléře ! Odboráři : Zisk ze stávky rozdělit stávkujícím do haléře !!!!!!!!

+4/0
23.6.2011 13:56

Rostislav S.

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Předběhl(a) jste mě. ;-D...R^R^R^

0/0
23.6.2011 13:58

dudlop

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;-D;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
23.6.2011 14:00

Bob-an

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sice nevím jak chcete nicneděláním vytvořit zisk, ale budiž....

0/0
23.6.2011 16:38

black_jack se srazil s cenzorem

.

vzdycky jsem veril, ze existuje nejaka vyssi moc

a ony to jsou odbory...

0/0
23.6.2011 13:42

rafol

To je logicke

ztratova firma cim mene vyprodukuje, tim mensi ztratu zpusobi ;-)

0/0
23.6.2011 13:37

on3.

Re: To je logicke

R^

vzhledem k tomu, ze mestska hromadna zije z dotaci, ani to jinak byt nemuze

0/0
23.6.2011 13:38

kocourek25

Vivat Odbory!

Jen tak dál- možná že Vás i Ministr Kalousek pochválí. To bude příště ještě větší přínos do státní kasy . Tak se vydělává. ;-D

0/0
23.6.2011 13:23

Výstřik do tmy IV.

Vážení odboráři, vidíte to? Dělají si z vás jen srandu!

Asi budete muset zajet do řecka a kouknout se, jak se protestuje tam a pak to zkusit tady stejným způsobem. :-)

0/0
23.6.2011 13:14

hopajda

Re: Vážení odboráři, vidíte to? Dělají si z vás jen srandu!

Spíše Island:-)

0/0
23.6.2011 13:29

Výstřik do tmy IV.

Re: Vážení odboráři, vidíte to? Dělají si z vás jen srandu!

To až pak. Ale dobrá připomínka.R^

0/0
23.6.2011 13:35

stteep

místo...

Místo tramvajových pásů - cyklistické stesky

Místo bus pruhů - pruh pro auta

Místo metra.... - někdo snad doplní

No... a ušetříme a ti co kolaborovali s odboráři (což byla vetšina) se můžou jít pást...

Óóóóóóó Jak přínosná byla tato stávka:-P

0/0
23.6.2011 13:06

John Coffey IV

Re: místo...

Já Vám tedy nevím, ale proč by si měli cyklisté stýskat?

0/0
23.6.2011 13:09

tvé horší já

Re: místo...

treba proto, ze dobra tretina cyklostezek vedou nikam, konci uprostred silnice, nebo jsou soucasti automobiloveho pruhu. rtak treba proto, taky proto, ze ridici ve chcili kdy sednou do auta se stavaji neovladatelnymi pany tvorstva, pro ktere plati akorat uhnou pred vetsim a cykliste jsou pro ne vsi.... a to nemluvim o situacich, kdy te perzekuuje nejaky nedovzdelany vratny, ze si nesmis pred sidlem jejich reprezentativni budovi uvazat kolo, coz se mi stalo nekolikrat...

0/0
23.6.2011 13:25

tvé horší já

Re: místo...

budovy...

0/0
23.6.2011 13:25

John Coffey IV

Re: místo...

... narážel jsem na "cyklosteSky"... :-)

0/0
23.6.2011 13:56

Leinad

Re: místo...

Řidiči aut mi kupodivu na silnici nevadí, nevím jestli je to tím, že umím jezdit vpravo a na křižovatkách používám mozek, nebo je to spíše náhodou a štěstím na toho, koho jsem potkal. 

Na smíšených stezkách(pěší+cyklo) mi vadí kočárkářky a pejskaři.

Jinak souhlasím s tím, že většina cyklostezek vede ondikud nikam.

0/0
23.6.2011 15:25

Neonym

Re: místo...

Místo metra ponorka;-D

0/0
23.6.2011 13:48

Mitchell

Re: místo...

To už zkoušeli v roce 2002 - neosvědčilo se to. :-)

0/0
23.6.2011 14:51

HrubesaMares

tak je to u vsech statnich podniku

..a statu vubec - cim min pracujou, tim min nas vsechny stojej...takze by odborarum meli jeste doplatit ;-)

+2/0
23.6.2011 13:03

Své dukáty věnuji na chudé psy

Takže stávka nakonec přinesla víc dobra, než odbory doufaly

:-(:-(:-(

+1/0
23.6.2011 12:57

antonio222

takže jako:-)

když ode dneška přestanou jezdit uplně, budou za rok v plusu o miliardu?:-P

0/0
23.6.2011 12:57

phi

Re: takže jako:-)

jen v pripade, ze si budeme dal dobijet opencard :)

0/0
23.6.2011 13:02

Bob-an

Re: takže jako:-)

No tak pokud bude mesto platit DPP za jezdeni a ten jezdit nebude (a tudiz nebude mit naklady) tak bude pochopitelne v zisku :-D

0/0
23.6.2011 16:40

Bug02

stávka měla blahodárné účinky

Ve čtvrtek se ušetřilo kde se dalo. PDP ušetřil 3 mega. Šetřilo se ovzduší, lidi jezdili na kolech. Brali si dovolenou jeli relaxovat za Prahu. Republiku zachvátil davový klid. To je fajn, fakt jo, ale takhle ti mocipáni nikdy nepocítí sílu lidu. Stávka nepomůže, co defenestrace?

0/0
23.6.2011 12:56

kOBLICH

Re: stávka měla blahodárné účinky

Vyskoč sám, kdo se st tebou má tahat...:-P

0/0
23.6.2011 13:13

taygete2

A proto

je třeba stávkovat neustále :-D

+3/0
23.6.2011 12:52

Jan Motůrek

Ztráta

Čili mám si to vysvětlit tak, že za normálních okolností je 3 miliony ve ztrátě? To mi totiž dává takto selská matematika.

0/0
23.6.2011 12:47

SUPERpolární liška

Re: Ztráta

Ano, DP je denně dotován třemi miliony, což je obecně známý fakt a není na něm nic překvapivého. Soběstačná, natož výdělečná MHD je v zásadě nesmysl...

0/0
23.6.2011 12:55

Jan Motůrek

Re: Ztráta

A to jako tedy že tu dotaci dostali, i když nejeli?

0/0
23.6.2011 12:56

BořekŠikula

Re: Ztráta

Nejen to, ani nevracejí předplacené jízdné.

Ideální by podle těch chytráku asi pro DP (nejen Prahy) bylo, kdyby vůbec nejezdili, měli by od lidí předplacené jízdenky, od města příspěvek, žádné zaměstnance ani techniku - to by byl vejvar!

0/0
23.6.2011 13:02

HrubesaMares

Re: Ztráta

Tohle je dlouhodoba dopravni politika CD ;-)

+1/0
23.6.2011 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.