- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1.1 mil. za elektřinu pro metro je docela dost. teď mne napadá, jestli by nevyšlo levnější, když by metro bylo taženo koňmi.
ale to poškození dobrého jména dopravního podniku to bolí.
"Na pokutách od černých pasažérů pak Dopravní podnik toho dne přišel odhadem o 600 tisíc korun."
trochu prehnany tvl 600 tis jen za pokuty :D
Mno tak to je cca 600-800 lidi. Docela dost :-(
Vzhledem k tomu, ze vetsinu cernych pasazeru nechyti to neni moc dobra moralka.
Jen by zajimalo jaky pomer z toho jsou turisti, kteri za to vetsinou nemuzou, protoze si koupi jizdenku a mysli si ze je od te chvile platna (netusi ze je platna az kdyz ji oznaci).
kde ušetřit. Třeba zrušením nevytížených spojů, které mimo špičku využívají pouze senioři, kteří jezdí zdarma.
ta musela jit do stovek milionu
o omezene stavce prazkse dopravy. Papalasi extremisticke cSSd sedi v ozorcich radach a z usporenych penez samozrejme vyplati mimoradne odmeny za dobre vedeni podniku.
A po generální stávce ušetří celý stát tolik, že z toho zaplatíme i státní dluh, ne? "Vivat odbory"!
tak tam nějací odborníci řvali, že jsem blbej atp, no holt pravda vylezla nahoru na povrch, teď ještě at dráhy přiznají své úspory a je to. Veškeré firmy, které jsou napojeny na státní, či obecní peníze na stávce vždy vydělají.
Nečas : Ztráty zaplatí do haléře ! Odboráři : Zisk ze stávky rozdělit stávkujícím do haléře