Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič, který zemřel při honičce nissanů, byl pod vlivem drog

Mladý řidič, který na konci května zemřel při havárii u Slaného na Kladensku, kde se proti němu náhle vyřítila dvě sportovní auta Nissan GT-R, byl pod vlivem drog. Za zavinění nehody policisté stíhají ruského podnikatele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cenzore_zdar

mile idnes jiz po dvestepadesate

Fotky vozu, ktery ma na letistni plose misto SPZ samolepku, neni dukaz, ze na silnici jezdi bez SPZ. Domnivat se je jedna vec, ale dukaz je vec naprosto jina. A takova fotka porizena mimo verejnou komunikaci je pro spravni rizeni naprosto irelevantniRv

0/0
30.6.2011 12:50

kali gandaki

A co měl v krvi ten odeesáckej buran,

že celý víkend po Praze závodil (zachytily ho nejen městské kamery, ale i občané si všimli...)

0/0
26.6.2011 16:02

dtx

snůška lží

Že mu našli v krvi THC neznamená, že byl v době nehody pod vlivem ! Dokonce i na jinak bulvární Nově si na tohle dali pozor a přímo to neřekli. Takhle se hold pozná křišťálová lupa.

Udělejte si toxikologii u mladejch lidí ve věku 20-25. Tipuju, že až 50% lidí bude mít stopy THC.

0/0
25.6.2011 15:21

MIR80

Re: snůška lží

50 %..to me docela desi

0/0
25.6.2011 17:06

My.WinCleaner

Re: snůška lží

Pokud není možné jednoznačně prokázat, že nebyl, pak asi není o čem diskutovat.

0/0
26.6.2011 10:18

Parcival

Re: snůška lží

Ono ale je prokazatelné, zda je THC v krvi a aktivně ovlivňuje jednání a chování. Že má někdo v krvi stopové prvky a během posledního půl roku si dal brčko, to samozřejmě nemá žádnou vypovídací hodnotu! Ovšem chápu, že se tato informace vrahounkům s rychlými auty hodí do krámu.

+1/0
26.6.2011 13:16

mak1_re

Re: snůška lží

a varianta, že byl sjetej a proto to strhnul tě nenapadla ?

0/0
30.6.2011 14:07

lubor654

absolutne pruhledna lez.

toxikologicky test trval tak absurdne dlouhou dobu, aby byla jistota, ze telo bude po kremaci a nebudou k dispozici dalsi vzorky pro alternativni rozbor.

zajimalo by me jen jedine. kteremu statnimu zamestnanci bylo doporuceno vzorky vymenit nebo oznameno jak maji testy vyjit. laborant, primar nebo management?

pokud by bylo telo prece jen jeste k dispozici, tak doporucuji redakci, aby kontaktovala rodinu a zajistila alternativni znalecky posudek a rozbor mimo ceskou republiku. je vysoce pravdepodobne, ze bude mit seznacni clanek.

0/0
24.6.2011 21:14

hrcprcsalala

Re: absolutne pruhledna lez.

na to, že o věci víš naprosté kulové, se dopouštíš docela zásadních obvinění. Že by fatální vada charakteru? :-/

0/0
24.6.2011 21:16

lubor876

Re: absolutne pruhledna lez.

vzhledem k 5 denni dobe prokazatelnosti z krevniho vzorku po jednorazovem poziti a mesicni dobe prokazatelnosti u naruziveho pravidelneho velkokuraka je z mesicni cekaci doby zcela jasne videt, ze nekdo nechtel, aby se pozustali mohli proti narceni zesnuleho z poziti drog mohli branit alternativnim rozborem.

jedina sance jak odstranit toto podezreni z umyslnych prutahu ve snaze zmanipulovat vysetrovani je, ze nekdo jeste dneska vecer nebo o vikendu udelal dalsi NEZAVISLY test s pozitivnim nalezem THC.

0/0
24.6.2011 21:59

Larrax

Re: absolutne pruhledna lez.

To, že se o tom píše až teď neznamená, že až teď byl test proveden. Policie nemusí novinářům troubit každý svůj krok nebo zjištěná fakta. Se svými spekulace se pohybuješ na hodně tenkém ledě.

0/0
25.6.2011 0:17

rytíř Smyl Flek z Nohavic

a sakra

tak mi jich bylo lito a oni jsou to fetky. Ještě zavřít řidiče nissanu a je to 2:0 pro lidi.

0/0
24.6.2011 21:09

ArtistCZ

Re: a sakra

retarder? yes you are

0/0
25.6.2011 10:06

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: a sakra

před přechodem je pěkná hovadina.

0/0
25.6.2011 20:20

Azgalor

To je smutný

Tohle póvl nepřežije, oni to prostě nevezmou, ani kdyby byl na hardy a měl k tomu 4 promile, prostě proti němu jely dva supersporty, oba řídili podnikatelé, tak jsou viní už jenom tím, že vůbec existují :-/

0/0
24.6.2011 20:19

fido_castro

Re: To je smutný

R^

0/0
24.6.2011 20:22

macarát

Re: To je smutný

Tím ne. Až tím, že jezdí jako prasata a nedodržují předpisy.:-)R^

0/0
25.6.2011 2:51

Parcival

Re: To je HODNĚ smutný

To je hodně smutný, když i zastupitele považujete za podnikatele. Ono jde jen o jedno, pokud byl zesnulý POD VLIVEM thc během jízdy, bral bych to v potaz, pokud ovšem tx. rozbor (údajně jeden z více rozborů?) prokazuje pouze to, že "někdy v průběhu tří měsíců" požil dotyčný THC, je vina pánů závodníků zcela jasná. Proč myslíte, že ne?

0/0
26.6.2011 13:22

Parcival

Re: To je smutný

Mimochodem, nevadí mi, když pan podnikatel koupí pěknou káru a jde si s kamarády zajzdit na okruh. Některé koníčky jsou náročnější než jiné. Ovšem když někdo závodí v provozu mezi smrtelníky s tím, že PRO NĚJ ZÁKONY NEPLATÍ, to je opovrženíhodné a trestuhodné jednání.

0/0
26.6.2011 13:26

Thug

Takže klasika...

teď už jenom čekám žalobu na rodinu toho kluka, že těm dvěma ten feťák málem poškrábal káry :-/

0/0
24.6.2011 20:02

hrcprcsalala

Re: Takže klasika...

Asi to myslíš úmyslně přehnaně, ale poškrábané káry by se zaplatily z povinného ručení. ;-)

0/0
24.6.2011 20:11

Good luck

Re: Takže klasika...

Samozřejmě, že je absolutně nemožné, že ten mrtvý řidič byl pod vlivem THC..

0/0
24.6.2011 20:12

DADAnce

Re: Takže klasika...

Nemusel být pod vlivem, stopy THC v krvi zůstavají dlouho (známý to vždycky zasekával nejmíň 3 týdny před návratem na základnu).... pod vlivem je člověk pár hodin - tedy tak, že to ovlivňuje jeho reakce... takže záleží, kolik toho měl a jak dlouho...

...

0/0
24.6.2011 23:30

kapitan_karotka

2hnusil

Mily pane, mate naprostou pravdu. LSD lze take velmi tezce zaradit jako drogu. Na LSD nevznika zavislost. Nejsou znamy zadne vedlejsi ucinky. Na predavkovanim LSD jeste nikdo nikdy nezemrel (znam pripad kdy si dva manici spletli vytazek LSD v prasku s koksem, kazdy si dal davku v prepoctu za 200.000 dolacu a oba prezili). LSD neni spolecensky nebezpecna latka. Proc by to mela byt droga? Protoze meni vnimani? Rikate lidem, kteri piji pivo, ze to jsou take fetaci?

0/0
24.6.2011 19:43

O.M.

Re: 2hnusil

LSD je velmi nebezpečné pro postdemokratickou konzumní mediokratickou společnost.

0/0
24.6.2011 20:22

kapitan_karotka

Re: 2hnusil

blbcove jsou vsude....

0/0
25.6.2011 8:16

1Nightmare8

Re: 2hnusil

R^

0/0
25.6.2011 8:35

síma25

Re: 2hnusil

Žádné vedlejší účinky? A co psychózy, úzkostné stavy, paranoia, psychická závislost, ztráta zájmu o běžný život, který je šedivý a útěky do světa LSD... to všechno jsou následky užívání LSD. Já proti drogám nic nemám, dokud jejich uživatelé neobtěžují své okolí, je mi to šumpytel, ale když řeknete A, hodí se říct i B. Ano, máte pravdu v tom, že nevzniká závislost, ale vedlejší účinky jsou drsné.

A k předávkování: váš příklad je zvláštní a dost těžko uvěřitelný, protože je obecne známé, že metabolizace drog zatěžuje ledviny a jejich vysoké dávky vedou právě k jejich selhání. Taková dávka čehokoli, třeba i aspirinu, by byla toxická. Pokud ovšem tím, že oba přežili, nemyslíte dvoutýdenní hospitalizaci na ARU a doživotní nutnost dialýzy...

0/0
25.6.2011 18:36

Parcival

Re: 2hnusil

Dej si papír a zavři se do skříně;-D;-D Potom si popovídáme...................

0/0
26.6.2011 13:28

88 a furt 88

No tak za to muze.

ten mrtvy. Tezko lze trestat zastupitele a jeho kamarada podnikatele z Ruska. Mohl by to byt precedenc.

0/0
24.6.2011 19:25

hrcprcsalala

Re: No tak za to muze.

Spíš kredenc.

0/0
24.6.2011 19:29

truthspeaker

blábolení smažek tady v diskuzi

o tom, jak mají právo si dát a řídit, jak je to neškodný a vůbec omlouvání neomluvitelného, to je fakt k pos*ání.

0/0
24.6.2011 19:22

Morrison

Re: blábolení smažek tady v diskuzi

tak se po...

0/0
24.6.2011 19:42

kapitan_karotka

Re: blábolení smažek tady v diskuzi

To ze ma clovek v tele THC neznamena, ze je pod vlivem. Tecka.

0/0
24.6.2011 19:44

Jan Vrana

Promluvil jednoduchy clovek

Presne tohle chteli drazi advokati dosahnout. Pro spoustu primitivu znamena stopa THC v krvi (dokazatelna nekolik tydnu po jedinem jointu) udelat z nebohe obeti "smažku". To je doslova postup "pres mrtvoly". Doufam, ze pozustali to tak nenechaji. I kdyby, boží mlyny melou pomalu...   Tomu příčesovi v nadupanem autu vubec nezavidim, ale kazdy si ridi svuj osud sam.

0/0
24.6.2011 19:53

hrcprcsalala

Re: Promluvil jednoduchy clovek

Já na rozdíl od tebe hlavně doufám, že se zjistí, jak to opravdu bylo. A jak to bylo, tady neví nikdo.

0/0
24.6.2011 19:56

Mitchell

Otázka je, kolik toho THC v krvi měl.

Nicméně i kdyby tam toho měl dost, tak za nehodu pořád nemůže, může za ni jeden z řidičů těch Nissanů (a který, to ať řekne policie a soud).

Stejně tak ani alkohol u účastníka nehody neznamená, že je automaticky jejím viníkem. Viník nehody se vždycky zjišťuje bez ohledu na stav řidičů.

0/0
24.6.2011 18:48

hrcprcsalala

Re: Otázka je, kolik toho THC v krvi měl.

V zásadě vykládáš naprosté nesmysly.

0/0
24.6.2011 18:52

Mitchell

Re: Otázka je, kolik toho THC v krvi měl.

V zásadě píšu holou pravdu. Na rozdíl od spousty místních "takyodborníků", mezi které se evidentně řadíš, do této problematiky docela dobře vidím.

0/0
24.6.2011 18:53

hrcprcsalala

Re: Otázka je, kolik toho THC v krvi měl.

Nevidíš, nanejvýš si to z nějakého divného důvodu myslíš. Rv

+1/0
24.6.2011 18:58

Mitchell

Re: Otázka je, kolik toho THC v krvi měl.

Jasně, takyodborníku. :-)

0/0
25.6.2011 10:24

petr88

Pamatujete,

když závodníku Engemu také našli, po určité době v krvi látky, které tam zůstaly po jednom mejdanu? To neznamená, že řidič musel fetovat před jízdou, ale před delší dobou. Ono kdyby se nejednalo o politika ODS, tak takovej blábol co napsal novinář by ani nevzniknul.

0/0
24.6.2011 17:59

hnusil pátý

Re: Pamatujete,

Ano, THC se odbourava z krve pomerne dlouho, nicmene Enge byl diskvalifikovan za doping. A to je v poradku.

0/0
24.6.2011 18:07

kapitan_karotka

Re: Pamatujete,

Takze timto vlastne rikate, ze THC zlepsuje ridicske schopnosti. Nebo pouzivate slovo doping nevhodne :)

0/0
24.6.2011 18:36

hnusil pátý

Re: Pamatujete,

Ne, to netvrdim ani omylem. Testy na doping se mohou delat i z toho duvodu, aby nekdo nekoho neohrozil.

0/0
24.6.2011 19:15

kapitan_karotka

Re: Pamatujete,

Pokud dana latka neprinasi sportovci primo uzitek spojeny s jeho vykonem v ramci sportu, tak se tezko muze jednat o doping :)

0/0
24.6.2011 19:37

Good luck

Re: Pamatujete,

Kecáš blbosti, zjisti si nejdřív, co to je doping a co všechno je na seznamu zakázaných látek..

0/0
24.6.2011 19:41

kapitan_karotka

Re: Pamatujete,

a vy ocividne nepoznate kdyz si nekdo dela srandu. Priste zapojit mozek a premyslet.

0/0
25.6.2011 8:18

Jan Vrana

Divil bych se opaku

Opak by totiz znamenal, ze zijeme v pravnim state a ze reci o mafii jsou neopodstatnene. Vzhledem k tomu, ze podle jineho clanku huli travu temer 20% mladsi populace, mohou vypatlanci s nastřelenými vlasy a kdovi čím vším ještě  svými vytuněnými obludami zabijet na silnici koho si vzpomenou.

0/0
24.6.2011 17:50

fido_castro

Re: Divil bych se opaku

takze jste nam sdelil svou socialni situaci - mate holou hlavu a nemate na nastreleni vlasu, jezdite v dychavicnem aute, zavidite vsem, kteri vlasy maji, maji penize na porizeni silneho auta a nejradeji byste vse, co nemate, postavil mimo zakon.

 Proti tomu 20% lidi hulicich travu Vam nevadi a ze jezdi v tomto stavu po silnicich take ne.

Chapu to dobre?

+2/0
24.6.2011 17:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.