- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pochopil bych, že někdo (díky chybnému značení apod.) najede k dálnici po sjezdu a míří do protisměru. Ale pokud je to celkově normální člověk, musí poznat, že jede odbočovacím pruhem a nikoli připojovacím. V tu chvíli by měl zastavit v odstavném pruhu. Pokud přejede do rychlého pruhu a jede dál v protisměru, vůbec mu nevadí, že má středová svodidla po pravé ruce a na značky se dívá zezadu, tak bych mu sebral doživotně papíry. Takový člověk nemůže být schopen řídit auto v provozu.
..přesně tak, faktorů rozpoznání je hned několik a to jak píšeš hned od startu .
treba to hlasilo zrovna toho svycara jen s mensim spozdenim :)
a vlakovych prejezdu, by mel byt pozvan ridic, ktery ma 20 let praxe bez nehody, je v CR poprve, a nezna rec. Dale by mel byt pozvan cesky ridic 67 plus, a novacek s cerstvym ridicakem.
V rádiu hlásí:
"Na dálnici D1 jede řidič v protisměru, prosíme řidiče aby ho zbytečně neprovokovali a neznervózňovali."
Rádio poslouchá velice naštvaný řidič a nadává:
"Jeden? Tady jedou v protisměru všichni."
starý..jednu z mutací tohot vtipu použil Zdenda Izer do své Policejní akademie asi někde v roce 1993
Vcera jsem jel po dalnici z Kladna az do Olomouce. Cestou jsem potkal asi 3 nehody a 5 stavebni omezeni. O nicem tabule neinformovaly, byly uplne prazdne. Tak mi reknete, k cemu tam jsou???
Tak o tom mi povídejte... Jezdili jsme často trasu Kladno - Ostrava a na těch tabulích za několik milionů byla reklama na radiožurnál nebo info, abychom "jeli opatrně". Takže kdyby tam místo těchto hlášek dali billboard, udělali by snad lépe a ještě by ušetřili
a jejich kamery? někdo snad sedí na dispečinku a sleduje cvrkot?
Dobře, ale co mají dělat? Zavolají PČR stejně jako řidiči ostatních aut. A co se tím vyřeší když řidič co jel omylem v protisměru zatím opustí dálnici nebo to vyřeší sám, což je jen dobře.
zjistit auto v protismeru na dalnici ???
Taky si rikam. GPS prece prijima signal ze satelitu, ktere ovladaji Americani. A pokud vim, tak ten signal nese pouze data, ze kterych se pocitaji souradnice, cas, pohyb a nadmorska vyska, nic vic.
Pokud bych se dostal nějakým nedopatřením do protisměru, rozsvítil bych vše co se dá a pokračoval bych pomalou jízdou na "jedničku" (mnohem rychlejší akcelerace než z klidu) nejblíže vpravo ke středovým svodidlům. Čekal bych na mezeru v "pomalém" pruhu a pokud bych věděl že to stihnu, šlápnul bych na to a otočil se do správného směru. Když by chtěl někdo radit něco jako zajet do odstavného pruhu a čekat na pomoc (jakou..proč) tak ať si uvědomí, že by musel tak jako tak překonat "pomalý" pruh a to se může rovnou i otočit vzhledem k šířce komunikace. Nejhorší je zůstat stát v "rychlém" pruhu, to vás na 100% někdo sejme.
Ano, na dálnici se nesmí otáčet, ale toto je extrém, kdy jde o život. Buď, pokud to jde tak otočit, nebo odstavný pruh a vycouvat. Jak daleko dojedete v protisměru, než si všimnete, že něco není v pořádku?
možné, aby navigace GPS podávala takovéto informace. Odkud by ji ta informace přišla? Nějak se mi to nezdá...
RDS-TMC. V ČR ovšem tragická funkčnost daná tím, že systém "rozvíjejí" absolutní amatéři.