Diskuze

Na radnici Prahy 5 má každý úředník svoji tiskárnu, ukázal audit

Praha 5 má nevýhodnou smlouvu s Pražskou energetikou, která pro radnici zajišťuje informační technologie. Jejich provoz stojí městskou část ročně asi 50 milionů korun. Ukázal to nejnovější audit, který si nechalo vypracovat nové vedení radnice. Zjistil například, že na úřadě je stejně tiskáren, jako úředníků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

lolek77

8. 7. 2011 11:17
Toto bych jim zrovna nevyčítal.

Pracoval jsem řadu let jak se stolní laserovkou (dnes ji pořídíte i za 1000 kč) tak se sdílenými multifunkcemi a zkušenost mám značnou. Pokud denně nechrlíte lavinu papírů a tisknete jednotlivě tak 20 x za směnu černobílý tisk je stolní laserovka pro zaměstnavatele levnější a a pro zaměstnance příjemnější. Tonery se dají recyklovat, takže cena provozu není zas tak velká jak je v obecném podvědomí. Také hromadné nákupy nových ji dokáží snížit. Nevýhody multifunkcí je ztráta času dík věčným frontám u jediné tiskárny v baráku, problémy s printservery, s různou úrovní uživatelů a často neřešenou náhradou při poruše nebo prázdném zásobníku toneru popř. papíru. Tam, kde se blbne s chozrasčotem západu si referenti nosí "svůj" papír a to je další děs u síťových tiskáren. Pokud Vám kolega pošle do tisku dopisy pro třeba 5000 zákazníků můžete se dopoledne rozloučit s tiskem. Tak asi v z praxe. Ovšem je to in, využijí se synergické efekty a pěkně si poklábosíte i kafe popijete.

0 0
možnosti
OZ

Tupolánek

7. 7. 2011 17:41
No jo pražácí

Rv

2 0
možnosti
JM

radaumacher

7. 7. 2011 20:58
Re: No jo pražácí

Velmi inteligentní;-D

0 0
možnosti
MK

briza

7. 7. 2011 13:12
No jo no

Ani PRE nedava trafiky zadarmo. A kreslo místopredsedy predstavenstva pro Jancika za to stoji, ne?

1 0
možnosti
PT

pettyo

7. 7. 2011 14:03
Re: No jo no

Tady je hřebíček na hlavičku. Jančík si zajistil dobře placené místo.

0 0
možnosti
PS

qsilence

7. 7. 2011 12:58
Energetika zajišťuje informační technologie úřadu?

Asi si půjdu koupit hodinky do řeznictví.

1 0
možnosti
JD

stagger

7. 7. 2011 12:53
VŠUDE STEJNÉ - KAMARÁD PRACOVNÍK ODBORU

rozvoje města a investic mi vyprávěl jak někdy v roce 2005 řešili novou síťovou tiskárnu, něco si vyhlídli (značku již nevím) s duplexem atd cca za 59000. Jak se pak divili, když dostali canona za 88000 !!! a byl holý!!  Potom prasklo, že součástí dodávky byla zrcadlovka, která skončila u tajemníka a už jí nikdo nikdy neviděl

0 0
možnosti
MK

k.marco

7. 7. 2011 12:00
No u nás to děláme jinak

Už vidím jak uředník který něco tiskne za přepážkou bude chodit o několik kanceláří dál. Na různých žádostech jsou osobní údaje a tak ten papír musí vylézt na tom správném místě nejlépe na dosat paže uředníka. U nás jsme to chtěli udělat stejně jedna tiskárna na patro nebo na oddělení, ale nakonec to dopadlo jinak. Jedna kancelář a na ní tiskne celé osazenstvo kanceláře . A dále rozhodně každé 3-4 roky nevyměňujeme počítače byl jsem rád když jsem dostal nový počítač protože ten starý z roku 2001 už se nedal vůbec spouštět. Co se týká toho internetu tak to je blbost těch smluv a o to v tom článku šlo hlavně. Odvést nesmyslně peníze z úřadu soukromému subjektu.

0 0
možnosti
RM

Depresivní Robot Marvin

7. 7. 2011 12:14
Re: No u nás to děláme jinak

Jenže 90 % úředníků nesedí za přepážkou. Ale nejsou drahé ty tiskárny. Co je drahé, je PROVOZ těch malých tiskáren.

0 0
možnosti
TV

tedyn

7. 7. 2011 11:47
A co je na tom špatně?

To snad mají mít jeden psací stroj na pět lidí?

0 0
možnosti
DPN

Dvořák pravdu nesnáší

7. 7. 2011 11:53
Re: A co je na tom špatně?

Říká ti něco "síťová tiskárna"? Nebo "náklady na provoz"?

Asi ne.co? :-/

0 0
možnosti

GU.HU

7. 7. 2011 11:38
internet za 10 mega ročně, tomu říkám výhodná smlouva...

0 0
možnosti
DPN

Dvořák pravdu nesnáší

7. 7. 2011 11:37
Škoda, že nemá vlastní mozek

:-/

0 0
možnosti