- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na tu čtyřproudovku s 20ti metrovou hliněnou vložkou.
8 let stavi 5 kilaku...to kazdej den postavili 6 centimetru. Driv by se jim rikalo udernici
Timhle tempem by Chorvati staveli tu svoji dalnici skoro 70 let - a oni to stihli za 8. Neco je spatne
Obno se nesavělo, ono se muselo neustále vyjednávat s různými aktývistami, kteří stavbu blokovali Víme.
Praha není auty zahlcená dostatečně, budeme ji zahlcovat stále víc a víc?
K takové zjednodušené úvaze vás asi svádí titulek článku. Jenže to, že se "do Prahy bude jezdit snáz", je výhoda hlavně pro obyvatele Prahy, protože třeba zásobování se do centra dostane po silnicích mimo obytné čtvrti. A za druhé Vysočanská radiála není jen o tom, jak se dostat do Prahy, ale také jak ji od severu k jihu objet.
To si snad děláte hrdel - vždyť se to staví teprve asi 8 let a měří to nejméně 5km !!!
... spíš se to staví minimálně 96 měsíců a měří to více jak 5000 metrů - vypadá to opticky déle a delší On taky úd měřící 0,23 m není nic moc...
Jeste snad doufam bude uzavrena Prumyslova pro tranzitni kamiony...
ještě by si nový povrch zasloužila i ta R10 od této křižovatky v Počernicích, až po Starou Boleslav... včetně nájezdů a výjezdů, u Brandýsa před týdnem opravili ty největší krátery..
Léta přemýšlím, co to tam je a proč se na tom nedělá... teď to vim.