Diskuze

Na rizikový přejezd, kde zemřeli dva lidé, upozornili odborníci už loni

Železniční přejezd mezi Jinočany a Rudnou západně od Prahy, na kterém zemřel o víkendu otec s dcerou, měl být už před několika měsíci upraven tak, aby jeho překonání nebylo nebezpečné. Na to, že dopravní značky varující před přejezdem jsou zarostlé stromy a křovím, poukazovali experti z Dopravní fakulty ČVUT už loni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

medved.m

19. 7. 2011 22:10
Zajímavé je, že po každé tragédii se najdou peníze,

které ještě nedávno ne a nebyly. Tak dlouho to nešlo prosekat, až to najednou bylo prosekáno hned druhý den.

I tento případ je tedy potvrzením teorie, že nikoli práce , ale naopak lenost je matkou veškerého pokroku.

0 0
možnosti

medved.m

19. 7. 2011 22:15
A to ještě uvidíme, jak se opravy zrychlí,

jestli zmíněný cestmistr - kromě vyhazovu za hrubé porušení povinností, o kterém hovoří ta Rathova... ehm, jak je nějaký slušný český výraz?  - dostane nepodmíněný flastr za nedbalostní trestný čin. 

To budou na silnicích fofry ;-D

0 0
možnosti

danny47

19. 7. 2011 20:47
Proč....

Proč je v článku pořád omílána SŽDC, když je tam jasně uvedeno, že silnici spravuje středočeský kraj, vedený ČSSD a zejménba geni.álním hejtmanem MUDr. Ráthem, který přece dělá jenb vše pro blaho svých ovčanů a volyčů... ? ? ?

0 0
možnosti

rytíř Smyl Flek z Nohavic

19. 7. 2011 21:08
Re: Proč....

co ti udělal?

0 0
možnosti

jamming

19. 7. 2011 17:36
NEHAZEJTE VINU NA JINE

je to smutne, ale je to chyba ridice. i kdyby ty znacky byly 100x videt.

0 0
možnosti

110661

19. 7. 2011 18:05
Re: NEHAZEJTE VINU NA JINE

Kdyz jsou tedy dopravni znacky k nicemu, tak proc je nezrusime vsudeRv;-O?

0 0
možnosti

VyMeTaky,2

19. 7. 2011 17:11
To je jak u blbejch,

proč by se o značky u silnice pod správou kraje měla starat SŽDC? Tohle vypotí profesor z ČVUT?8-o

0 0
možnosti

danny47

19. 7. 2011 20:48
Re: To je jak u blbejch,

R^

Protože je potřeba si  do SŽDC medyjálně kopnout.... aby náhodou někoho nenapadlo se ptát na krajském úřadě...

0 0
možnosti

Leinad

19. 7. 2011 16:38
Znalost místa

Určitě tam cestáři jezdili každý měsíc a nikdy si toho nevšimli. ;-D Kdybych tomu věřil, proč si nezaplatí brigádníky, ideálně s čerstvým řidičákem nebo z jiné lokality?

Mimochodem lidi z ČVUT kecají, kdyby to totiž bylo medializované a ohlášené, tak na to silničáři zareagují hned, že ano.

0 0
možnosti

Roman36a

19. 7. 2011 15:56
To určitě.

"Znám případy, kdy cestmistři trpí takzvanou profesionální slepotou. To znamená, že svůj úsek znají tak dobře, že některé problémy přehlédnou, nevěnují jim pozornost."

Ale houby. Prostě se na to cestmistři vyprdli. Tohle totiž přehlídnout nešlo.

1 0
možnosti

Hercules al Bunda

19. 7. 2011 16:47
Re: To určitě.

No a není to trochu jinak? Z důvodu neustálého šetření se snižují stavy dělníků a ve finále pak musí jeden zastat práci pěti. Kašle se na předpisy jen aby se ušetřilo. Když se něco stane, tak to odnese vždy ten nejmenší.

3 0
možnosti

Keni

19. 7. 2011 15:37
to je bezpecnost od statu

Neni se co dovot, stat zajistuje jen bezpecnost, kterou neplati. Teda zbytecna vymena lekarnicek, zbytecna vymna ridickych prukazu, povinne zimni pneu dle kalendare a ne situace atd. Ale aby sam investoval do udrzby silnic, udrzby znaceni ci dokonce neceho jineho je utopie. Maximalne umoznuje investice do semaforu na kazdou krizovatku ci skoro dalnici, pokud z toho asi nekdo ma poradny bagsis.

0 0
možnosti

Leinad

19. 7. 2011 16:39
Re: to je bezpecnost od statu

Jedna věc je stát (a dálnice), druhá věc jsou kraje. Ale souhlasím s vámi.

0 0
možnosti

Fair-Play

19. 7. 2011 15:31
Já to říkám stále

Když jsem v jiné diskusi poukazoval na to, že nejsou vidět kvůli vegetaci i jiné značky, hlavně začátky a konce obcí a že každý jednou udělá dopravní přestupek kvůli špatnému (nečitelnému) značení, byl zde označen téměř za nesvéprávného k řízení!

0 0
možnosti

Leinad

19. 7. 2011 16:45
Re: Já to říkám stále

Když jedeš mezi domy, a tvrdíš, že nejsi ve městě, je něco špatně. ;-D (a pokud jsou značky obce kdesi mimo obydlenou oblast, stojí za zvážení, zda se neodvolat s tím, že nebyla naplněna materiální podstata přestupku.) Mimochodem, na kole se mi stává celkem často, že na polňačce či cyklostezce nejsou značené hranice obcí.

Souhlasím.

0 0
možnosti

666.hell

19. 7. 2011 15:28
Krovi

Nechci nehodu nejak zlehcovat, to v zadnem pripade. Ale to opravdu za toto nestesti muze ker a vetve? To vazne nejsou videt koleje jako takove, neni tam zadny rozhled do stran, aby bylo mozno prijizdejici vlak videt vcas? Nebo se hleda za kazdou cenu nekdo komu to hodit na hlavu?

2 0
možnosti