- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
které ještě nedávno ne a nebyly. Tak dlouho to nešlo prosekat, až to najednou bylo prosekáno hned druhý den.
I tento případ je tedy potvrzením teorie, že nikoli práce , ale naopak lenost je matkou veškerého pokroku.
jestli zmíněný cestmistr - kromě vyhazovu za hrubé porušení povinností, o kterém hovoří ta Rathova... ehm, jak je nějaký slušný český výraz? - dostane nepodmíněný flastr za nedbalostní trestný čin.
To budou na silnicích fofry
Proč je v článku pořád omílána SŽDC, když je tam jasně uvedeno, že silnici spravuje středočeský kraj, vedený ČSSD a zejménba geni.álním hejtmanem MUDr. Ráthem, který přece dělá jenb vše pro blaho svých ovčanů a volyčů...
je to smutne, ale je to chyba ridice. i kdyby ty znacky byly 100x videt.
Kdyz jsou tedy dopravni znacky k nicemu, tak proc je nezrusime vsude
proč by se o značky u silnice pod správou kraje měla starat SŽDC? Tohle vypotí profesor z ČVUT?
Protože je potřeba si do SŽDC medyjálně kopnout.... aby náhodou někoho nenapadlo se ptát na krajském úřadě...
Určitě tam cestáři jezdili každý měsíc a nikdy si toho nevšimli. Kdybych tomu věřil, proč si nezaplatí brigádníky, ideálně s čerstvým řidičákem nebo z jiné lokality?
Mimochodem lidi z ČVUT kecají, kdyby to totiž bylo medializované a ohlášené, tak na to silničáři zareagují hned, že ano.
"Znám případy, kdy cestmistři trpí takzvanou profesionální slepotou. To znamená, že svůj úsek znají tak dobře, že některé problémy přehlédnou, nevěnují jim pozornost."
Ale houby. Prostě se na to cestmistři vyprdli. Tohle totiž přehlídnout nešlo.
No a není to trochu jinak? Z důvodu neustálého šetření se snižují stavy dělníků a ve finále pak musí jeden zastat práci pěti. Kašle se na předpisy jen aby se ušetřilo. Když se něco stane, tak to odnese vždy ten nejmenší.
Neni se co dovot, stat zajistuje jen bezpecnost, kterou neplati. Teda zbytecna vymena lekarnicek, zbytecna vymna ridickych prukazu, povinne zimni pneu dle kalendare a ne situace atd. Ale aby sam investoval do udrzby silnic, udrzby znaceni ci dokonce neceho jineho je utopie. Maximalne umoznuje investice do semaforu na kazdou krizovatku ci skoro dalnici, pokud z toho asi nekdo ma poradny bagsis.
Jedna věc je stát (a dálnice), druhá věc jsou kraje. Ale souhlasím s vámi.
Když jsem v jiné diskusi poukazoval na to, že nejsou vidět kvůli vegetaci i jiné značky, hlavně začátky a konce obcí a že každý jednou udělá dopravní přestupek kvůli špatnému (nečitelnému) značení, byl zde označen téměř za nesvéprávného k řízení!
Když jedeš mezi domy, a tvrdíš, že nejsi ve městě, je něco špatně. (a pokud jsou značky obce kdesi mimo obydlenou oblast, stojí za zvážení, zda se neodvolat s tím, že nebyla naplněna materiální podstata přestupku.) Mimochodem, na kole se mi stává celkem často, že na polňačce či cyklostezce nejsou značené hranice obcí.
Souhlasím.
Nechci nehodu nejak zlehcovat, to v zadnem pripade. Ale to opravdu za toto nestesti muze ker a vetve? To vazne nejsou videt koleje jako takove, neni tam zadny rozhled do stran, aby bylo mozno prijizdejici vlak videt vcas? Nebo se hleda za kazdou cenu nekdo komu to hodit na hlavu?