Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Automobilka Škoda přijímá stovky lidí. Chce totiž rozšířit výrobu

Mladoboleslavská Škodovka se rozhodla uspořádat největší nábor zaměstnanců od vypuknutí ekonomické krize. Zájem má firma jak o manažery, tak o dělníky. Řádově bude automobilka nabírat stovky zaměstnanců. A zájem mezi lidmi je velký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytry.Levicak

stejně všeci dělníci

půjdou pod agenturu,která s nima bude házet;-O

0/0
28.7.2011 15:06

GEORGE MICHAEL

Rád bych...

...věděl, zda-li někdo ze současných či budoucích manažerů ví, jestli prdí hadi !!! To by mne velice, ale opravdu velice zajímalo !!!

0/0
27.7.2011 14:00

Lokutus 14

....

ačkoliv Klaus by nejradši viděl škodovku kuponově zprivatizovanou (tzn. zkrachovalou a vykradenou) tak i on musí bejt spokojenej, páč bude víc lidí, kteří ho (a ostatní neproduktivní a ekonomicky neaktivní figury: Jákl, hájek, Klaus mladší, Drobil, Mach, Bátora....) budou živit R^[>-]EU

0/0
27.7.2011 10:01

Linde CZ

Ja bych to sunul spis na vychod...

Nabirat lidi do firmy prolezle odborama je blbost. Driv nebo pozdejc se to obrati proti Skodovce.

+2/0
27.7.2011 9:37

mi_golem

menedžment

to je naše. Co potřebujete zmenežovat ? Menežujeme často a rádi. Dejte peníze, lidi, a materiál, a postavíme třeba vzducholoď. ;-D

0/0
27.7.2011 8:28

trox22

Re: menedžment

Smysl vašeho příspěvku?

0/0
27.7.2011 9:45

mi_golem

Re: menedžment

Dělám si srandu z toho, jak firmy hledají neustále nějaké managery. Manažerů je všude jako hnoje.  Chybí však kvalifikovaní lidé. V dnešní době snad už ani neexistují. Nikdo nechce dělat, myslet(myšlení bolí). V ČR se už v podstatě daří jen obchodování. Nic se pořádně nevyvíjí, nevyrábí. Kdysi dávno jsem slyšel rozhovor člověka, který vymyslel a vyrobil elektronový mikroskop. Ten řekl , že v ČR je největší problém, že nejsou inteligentní lidé, jejich nedostatek. Většina právě inteligentních končí v zahraničí. A proč ? Protože je tu nechce nikdo zaplatit. Ve většině firem je nadbytek řídících složek, a nadělají větší paseku, než je přínos. Jinými slovy , manažerů seženete tisíce, ale schopného, inteligentního, vzdělaného, šikovného, technicky, nebo vědecky zaměřeného člověka neseženete ani jednoho.

0/0
27.7.2011 10:43

lrkfa1

Jen aby je centrála VW netípla.

:-(

0/0
27.7.2011 6:54

ladasan

Re: Jen aby je centrála VW netípla.

Nesmysl. VW se chce stát největší automobilkou na světě a k tomu potřebuje i škodovku.

0/0
27.7.2011 10:13

Kapp

Co s tím průšvihem

M . Zeman prosadil státní podpory a to i pro ŠMB. Divné. Firma je již několik let největším exportérem a významným zaměstnavatelem a také platičem daní .... Nechápu voliče současné ODS a TOP9 = prý údajně pravicová vláda.

0/0
27.7.2011 5:42

honza2007

Re: Co s tím průšvihem

8-o8-o?

0/0
27.7.2011 8:41

Linde CZ

Re: Co s tím průšvihem

Nevis jaky salat chutna zelvam nejvic?

0/0
27.7.2011 9:37

Cizurator

Bravo!

Škodovka válí. Přeju jim světlé zítřky, a bez dostatku lidí to nejde. A navíc trochu zvýší zaměstnanost. Jen tak dál, ať jednou zase všichni jezdíme ve škodárnách![>-]

+1/0
27.7.2011 1:55

Libra

co dodat

O co bude teď větší nábor, o to bude jednou větší propouštění. To je realita. Ale jinak R^

0/0
26.7.2011 23:25

JeFFik

Re: co dodat

no jo lepší nepracovat, než riskovat potencionální vyhazov, že...;-)

0/0
26.7.2011 23:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.