- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Důvod proč se zatím nestaví jihovýchodní část okruhu není v odporu obyvatel Běchovic. Prostě na to nejsou peníze a pro politiky je líbivější říct, že za to můžou aktivisti z Běchovic. Kdyby na to love byly, tak byste viděli jak by se to najednou rychle vyřešilo.
Vitam pani doktoru Subrtovou z Bechovic.
Penize by se nasli zastavenim jinych staveb, muzou za to opravdu Bechovice, kde se stejne kritizovana krizovatka postavi, protoze to tam ani jinak nejde. Tato stavba je vice nez klicova.
Postavit vnější okruh tak, aby byl delší, než vnitřní. Pokud by D5 a D11 byly skoro na stejné úsečce tak chápu, že nejkratší je jet přes centrum ale takhle je vidět, že vnější okruh není tak dobrým okruhem.
Az budou hotove Bechovice, pak to cele zacne davat smysl.
kdy sídliště Spořilov vytáhne se sudlicemi, pavézami a cepy dobít Běchovice... Asi by to bylo fér, protože jinak budeme čekat milión let... A není to jenom o obyvatelích Spořilova, ale o všech řidičích, kteří chtějí cestovat NORMÁLNĚ jako v civilizovaných metropolích ve světě. A ne mít hotovou jen 1/4 vnějšího městského okruhu...
Ve všech civilizovaných zemích se investor s vlastníky pozemků a okolními obcemi vždy nějak dohodne. Například pomocí patřičně tučných cen za pozemky a investic do obecní infrastruktury. S plnou šrajtoflí se špatně protestuje.
Jen u nás se nejdříve dlouze projektuje a když je projekt hotový, čeká se, že místní obyvatelé poslušně sklapnou podpatky a majitelé prodají pozemky za nějakou směšnou úřední cenu. A když odmítnou dobrovolně souhlasit se zhoršením podmínek, poštvou se na ně média (a naivní veřejnost).
Za všechny obyvatele Braníka a Krče - pěkně děkujeme, páni radní!
Hlavně že jste na Jižní spojce zrušili noční stovku a zavedli omezující padesátku v Braníku - prý kvůli omezení nočního hluku. Teď tam v rámci nočního klidu znovu pustíte kamiony!
V Braníku a Krči zřejmě nežijí občané Prahy 4.
Leda že by to nějak souviselo s tím, že starosta Prahy 4 je předsedou oblastního sdružení ODS Spořilov. Ale to je jen sprostá pomluva, že?
Naprostý souhlas!!!! Tohle jsou jen politické okecávačky, jen odsouvají problém z5 na spojku!! Co se té 100km/h rychlosti týče, tak je to pak absurdní, kamion jedoucí 80km/h je 100% hlučnější, jak osobák jedoucí 100km/h. A další věc, která mě s prominutím se** jsou ty semafory, ale to je problém celé Prahy, člověk v noci jede a nelogicky na hlavní svítí červená, ale jen co člověk zastaví, tak v tu chvíli padne zelená. A já se ptám, jaké auto dělá větší hluk? To které jede konstatní rychlostí a nebo to, které se rozjíždí?
To je asi tak stejnej alibizmus, jako snížení rychlosti na magistrále.... Magorov magorovatej..... přitom na spořilově ty kamiony maj přikázáno jezdit 50 km/hod
Je zapotřebí dostavět okruh co nejdříve. Alespoň propojit D1 a D11.
Pro Spořilov je to jen nepatrná úleva. Kvůli nedokončenému Pražskému okruhu středem Spořilova projíždějí úplně všechny kamióny ze všech směrů republiky - tj.11 tisíc aut nad 12 tun dokonce jen 20-50m od oken 5-ti tisíců obyvatel. Dříve Spořilovskou jezdily 2/3 kamiónů a po Jižní spojce 1/3 kamiónů. Ty z Jižní spojky sem byly před rokem navedeny všechny. Teď se odvedou ty původní ze spojky jen na noc, kdy je doprava méně intenzivní. Přes den tu zůstanou nadlimitní hluk i emise i nadále. Navíc je Spořilov sevřen magistrálou a Jižní spojkou, kde projíždí 350-400 tisíc dalších aut. Zdravotní stav obyvatel je kritický. Nutně musejí následovat další opatření. Pražský okruh měl být zprovozněn teprve po dokončení napojení Běchovice-D1. Ukazuje se, že na toto dokončení nemá ministerstvo dopravy finance a Spořilov nemůže nést kamiónovou zátěž dalších 10 let. V zásadě by neměla kamiónová doprava vjíždět do Prahy vůbec z důvodů ohrožení zdraví obyvatel!!
A Pražský oruh je nedokončen proč? Že za to ani náhodou nemůžou nějaký občanský a jiný aktývisti...
že kvůli zvýšení dopravy na Jižní spojce zase nezapnou semafory na Baranďáku.Nechci taky vidět kolik bude zapasovanejch kamionů pod železničním mostem v Malé Chuchli.Projedou tam jen levým pruhem.Tohle dost nedomysleli.Jasně je tam značka,ale ikdyby zaváhal jeden z tisíce řidičů,tak tam budou kolize časté.
nakonec bude nový okruh využívat jen koňský potah a zbloudilí motoristé...............cyklostezku z toho vytvořit by taky nebylo špatné...............za těch pár drobnejch,co to stálo.................