- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud mi tam vlítne když budu mít zelenou,má smůlu a pomníček.
to uz je vazeni bezpecnejsi, aby ciklista jel v normalnim provozu a dodrzoval normalni znacky a semafory.
Vazeni, ridic je jen clovek, neni schopen pohlidat vsechno a dela chyby, duvod proc se nic nestane je ten, ze ta chyba nevadi, ale kdyz to bude maga slozite, tak bude znamenat kazda chyba havarku !
Vime, to je ten duvod, proc je v USA na silnicich tak bezpecno, ne nejsou to skveli ridici, je to skvele navrzeny system tak aby to bylo maximalne bezpecne a chyba nezpusobila nic vazneho.
Ciklista prednost na prechode ... a co takhle motorka jedouci 80km/hod ???
kurna, cyklista jede rychle a kdyz nekomu vleti pod kola, tak je vinik on, protoze ani chodec nema prednost, jediny pripad kdy prednost ma je kdyz mu sviti zele pro chodce.
Mi je jdno pred cim zaostavame, hlavne zaostavame za USA s moznosti vlastnit zbran a ucinne se branit zlocincum a urcite v kolech nezaostavame za USA. Mi je jedno, ze se nejaky urednik pod modni vlnou omezovat ridice snazi jen sikanovat lidi, jenz v tehle zemi plati obrovske dane, nebot, plati pojistku, plati drahe paliva, plati technickou, podnikatel plati dan za auto a nad to bude sikanovan urednikem, doufam ze ten wohnout az zestarne a nakole se neudrzi bude bydlet nekde, kde si autem uplne zakaze jezdit, ja kolem nej pak budu bezohledne krouzit na kole ... ano taky mam kolo, ale pumpickar nezna casto pravidla, nema ridicak a dela neuveritelne veci.
Nad to jsou to pirati, nebot na svych webech vyzivaji k nedodrzovani pravidel!
Podle mě jsou v ČR častějším viníkem nehod cyklisté sami, jelikož někteří nemají elementární znalosti o pravidlech silničního provozu. Není týdne kdy nevidím některého ve městě projíždět na červenou nebo kličkovat po chodníku mezi chodci. Alespoň 1x měsíčně potom potkávám nějakého exota co se ani nenamáhá před přechodem slézt z kola a doslova se vrhne před auto. No a kapitola sama pro sebe jsou ti s cyklovozíky, co jsou do nich schopní přivázat své děti...
a také trestat alkohol u cyklistů, když vidim u nás jak si "daj pár piv" a vyrazí ... A nejlépe po chodníku
podle předpisů, pak můžeme možná utrácet za blbosti typu přejezd pro cyklisty. I když daleko bezpečnější by bylo, aby cyklista na takovém krizovém místě slezl z kola a šel normálně přes přechod. Už je vidím, jak pojedou naplno a vlítnou přímo pod auto a vina bude na řidiči...
V tehle zavsivene zemi jezdit jedine s kamerou, jeden motorkar si tim zachranil zivot pred kriminalem, nebot do nej napakaoval houf ciklistu, kteri si mysli, ze kdyz zavodi a podepisi, ze zavodi na neuzavrene ceste muzou jezdit jako v anglii v levo.
Motorkar misto aby je prevalcoval tak najel do prikopy, banda nadrzenych pumpickaru jej pak napadli. Dokonce policista u nehody priznal, ze cesta neni uzavrena, u soudo to ale vsichni popreli, obvinili motorkare ze je napad a ze do nich najel, no jen co se probral v nemocnici vuytahl kartu z kamery, ukazal ze on jel v pravo, ukazal ze jej ciklisti zmlatili a ty zraneni nema z nehody ale z napadeni a z rozhovoru bylo jasne, ze zadna uzavrena cesta to nebyla.
Takze na tyhle fasisticke vohnouty jedine kamera, nebot pred soudem budou lhat a svedcit tam prijdou vsichni i ti co tam vubec nebyli.
Ja bych radeji kdyby slavna EU "uzakonila", ze kazdy semafor musi mit displej s odpoctem casu do naskoceni zelene. To by se usetrilo poradne mnozstvi PHM.
Tohle by snad mělo smysl v době, kdy všechny semafory běhaly natvrdo na pevný cyklus. Dnes, když SSZ dynamicky reaguje na spousty čidel a tlačítek. by to bylo trochu nereálné a kontraproduktivní. Krom toho, na většině křižovatek se dá dobře orientovat podle světel na přechodu - když mají chodci zelenou, tak má řidič jistotu, že nejblížších x vteřin mu zelená nepadne.