Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kamion srazil na Průmyslové v Praze chodce, ten zraněním podlehl

Policie vyšetřuje tragickou nehodu na Průmyslové ulici v Praze. Krátce před sedmou hodinou tam kamion srazil chodce. Nehoda blokovala pravý jízdní pruh ve směru od Hloubětína a vytvořila se dlouhá kolona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

macarát

Pokud řidič dodržel rychlost

tak je to jasná vina chodce.

0/0
12.8.2011 19:52

Intesen

Pane Třeček, já Vás vždy chválil, že patříte mezi ty

chytřejší redaktory, kteří poznají bez nápovědy rozdíl mezi " Avií" a kamionem... Bohužel jsem do Vás vkládal velké naděje..... zřejmě tedy jedete dle filosofie idnes, vytvářet senzace za každou cenu .... Prosím Vás, nedělejte ze sebe

v... a opravte to. Vždyť toho opilce srazila zcátkem "Avie"RvRvRv

+2/0
12.8.2011 11:50

ptakPB

Re: Pane Třeček, já Vás vždy chválil, že patříte mezi ty

je to nový typ Avie - kzv kamionová. Ale jinak, když blbec přebíhá dvouproudovku kde je blbě vidět, nic jiného nemůže čekat, inu každý strůjcem svého osudu.

0/0
12.8.2011 12:05

prying

Re: Pane Třeček, já Vás vždy chválil, že patříte mezi ty

Jestli to auto patří k tomu, tak je to podle zrcátek staré iveco.

0/0
13.8.2011 12:43

black_jack se srazil s cenzorem

.

jaky zjistovani? proste ho sejmul....

+1/0
12.8.2011 10:34

prying

Re: .

No ale sejmul někoho, kdo tam neměl co dělat. Navíc je potřeba zjistit, jestli mu tam nechtěl hupsnout. Tohle je asi tak zhruba zjistit. :-);-)

0/0
13.8.2011 12:44

mirek103

jsem netušl

že dopravník betonu je kamion.....

0/0
12.8.2011 10:28

Intesen

Re: jsem netušl

Podívejte se i na jinej server, tam uvidíte, že ho sejmula zrcátkem 3,5 tunka .... Tady jim nesmíte všechno věřit, oni si rádi přidávají a kolikrát i vymýšlejí !!!!!!X

0/0
12.8.2011 11:52

Fair-Play

Co tam ten chodec dělal?

0/0
12.8.2011 10:19

Chytrakz hospody

opilci na záchytku

Kamiony a kamioňáky nemám rád, ale budu objektivní. Chudák řidič, sestřeli ožralu, aniž by za to mohl a to ho asi poznamená na celý život. Dal bych mu jednu radu, aby si řekl o můj náklaďák se zabil opilec a může si za to sám,  a nikoliv já jsem zabil opilce, i když za to nemohu.

0/0
12.8.2011 9:59

Heather

Re: opilci na záchytku

Vy jste nějaký chytrý, a přitom o tom hov** víte. Ten muž šel normálně do práce. Žádný opilec!

0/0
12.8.2011 12:31

prying

Re: opilci na záchytku

Nebo podle té hodiny spíš z práce.;-D

0/0
13.8.2011 12:45

neandrtálec

Tam nám Praha chtěla postavit kontejnerové městečko

Ale nejsou na to peníze.

:-)

0/0
12.8.2011 9:28

rotacni.hyperboloid

Průmyslová

Na Průmyslové jsem skoro denně a divím se, že těchto případů není víc! Babičky o holi "přebíhají" silnici za zatáčkou, páč jsou líné to obejít po mostě, ožralové to samé v bledě modrym...Kolikrát si říkám, snad toho člověka nic nesrazí, ještě mu budu muset dávat první pomoc!:(

0/0
12.8.2011 9:26

nepetr

V místě

kde nemá chodec co dělat má nést vinu vždy jen chodec. Auta taky nejezdí po chodníkuRv. Trochu z jiného soudku. Před tdvěma týdny  jsem jel po R10 směrem na prahu a v opačném směru si to štrádoval děda na ukrajně. Kdyby jej někdo trefil je to ten samý případ.

0/0
12.8.2011 9:07

Aesculap

Re: V místě

Tak jasně, kde chodec nemá co dělat, ať je to jeho vina, v tom s Vámi souhlasím. Ale v tomhle případě, kde je řečeno, že tam neměl co dělat? Pokud tam není přítomnost chodců explicitně zakázána značkou (červené kolečko s černým panáčkem uvnitř - i když nevím, jak takovou značku může vidět člověk, který na takovou silnici nedorazí právě po té silnici - ty značky nejsou umisťovány kolem silnice každých 50 metrů), není to dálnice či rychlostní komunikace, tak se tam chodec klidně může vyskytnout. A když řeknete, že má přecházet po přechodu - ano, má, ale pokud v blízkosti žádný není, může chodec přecházet kde chce... Takže asi i tady...

0/0
12.8.2011 10:10

prettywillow

Re: V místě

Po Průmyslové jezdím každý den tam i zpátky i dnes, viděla jsem tuto nehodu a nebylo mi zní zrovna dobře, jen bych vás chtěla upozornit, že z obou stran silnice jsou chodníky (ano v určitých místech ne), nicméně dá se určitě jít trávou než dojdete k přechodu a na silnici vejít nemusíte a každých cca 200 - 500 metrů je tam v těchto místech světelná křižovatka samozřejmě s přechodem pro chodce... tenhle člověk si to zrátil trochu moc bohužel...

0/0
12.8.2011 10:27

Aesculap

Re: V místě

Jasně, to že tam jsou přechody a dokonce i chodníky, to nerozporuji. Ale v tom zákoně fakt je, že chodec může přecházet kdekoliv, pokud ve vzdálenosti 50 metrů nebo menší není přechod, podchod, nadchod nebo křižovatka (u kterých asi obvykle bývají ty přechody). Chodec dále nesmí překonávat svodidla, zábradlí či jiné podobné zábrany. Pokud tam něco takového nebylo - tak pak asi chodec opravdu žádný zákon či pravidlo neporušil.

To je mu teď sice houby platné, ale aby díky tomu pak neměl větší problémy řidič toho kamiónu...

Ještě k tomu chodci - neporušil možná pravidla tím, kde se rozhodl přejít - ale porušil asi ta, která říkají, že když chodec přechází mimo přechod, dává přednost vozidlům...

0/0
12.8.2011 10:38

prettywillow

Re: V místě

Já nemám zrovna dobrý odhad na vzdálenosti, ale zrovna od tohohle místa je nedaleko světelná s přechodem, nicméně život mu to nevrátí a samozřejmě záleží na člověku a jeho pudu sebezáchovy, já osobně bych tam nepřecházela mimo přechod, raděj bych si k němu došla... Pravdou však je, že téměř denně vidím přebíhat lidi rychlostní, kde už si to auta frčí povolenou 80tkou a nedaleko mají podchod... Možná to vyzní cynicky ale každý je stůjcem svého osudu...

0/0
12.8.2011 11:13

black_jack se srazil s cenzorem

Re: V místě

tak.... musim jit po silnici I tridy asi 200 metru, nez muzu prejit a dostat se k vratum... predpokladam, ze bych na ty silnici taky nemel co delat....

0/0
12.8.2011 10:42

prettywillow

Re: V místě

Nevím, jakou konkrétní situaci popisujete a pokud nemáte možnost volby, za to já nemůžu, nicméně mě osobně jde především o mou bezpečnost, já bych na Průmyslovou nelezla, tam ta možnost zvolit, kde přejít, je a těch pár minut navíc bych určitě obětovala a přešla raději po přechodu...

0/0
12.8.2011 11:20

Smrť

Re: V místě

Může, jistě, ale na vlastní nebezpečí - silnice není chodník. Chodec musí na vlastní bezpečnost dbát v první řadě sám a nespoléhat se na reakce neznámých lidí za volantem.

0/0
12.8.2011 10:37

Aesculap

Re: V místě

Tak jasně, s tím souhlasím. Já to radši beru tak, že na vlastní nebezpečí je to vždycky a všude... I když jdete po chodníku, může se stát, že vás smete nějaký magor. I když jedete autem po hlavní, může se stát, že vám tu přednost někdo nedá. Vždycky raději od všech účastníků silničního provozu očekávat to nejhorší. A když pak k tomu nejhoršímu nedojde (jako že v drtivé většině případů ne), můžete být jedině příjemně překvapeni. A při takovém příjemném překvapení se na ostatní účastníky můžete usmívat, oni se na vás budou na oplátku usmívat taky a hned se nám na tom světě bude žít šťastněji a veseleji, no ne?

0/0
12.8.2011 10:41

zloděj chráněný nejvyšším soudem

A co tam proboha dělal?

Vždyť je to tam v podstatě dálnice (pokračování dálnice), tam nemá chodec co dělat! Sorry, mělo by mi ho být líto, ale není. RvRvRv

0/0
12.8.2011 9:02

fsp

Re: A co tam proboha dělal?

Dálnice s padesátkou a přechodama a pro chodce?

0/0
12.8.2011 9:10

nepetr

Re: A co tam proboha dělal?

průmyslová není dálnice. Přechody jsou na ní jen  v místech kde jsou světla.

0/0
12.8.2011 9:21

zloděj chráněný nejvyšším soudem

Re: A co tam proboha dělal?

Říkám "skoro dálnice". Dobře, tak rychlostní komunikace, mimo přechod tam fakt nemá chodec co dělat.

0/0
12.8.2011 9:26

nepetr

Re: A co tam proboha dělal?

ani rychlostka je to obyč komunikace v obci akorát její vzhled dvou a více pruhů z ní dělé subjektivně rychlostku / dálnici. V úseku kde se nehoda stala je povolená 50, ale to samozřejmě chodce neomlouvá při přecházení mimo přechod který je na světelné křižovacte:-/

0/0
12.8.2011 9:31

Grossak

Re: A co tam proboha dělal?

Máte velmi špatné znalosti. Není to ani dálnice, ani rychlostní komunikace. Je to běžná čtyřpruhová pozemní komunikace v obci, čili nejvyšší dovolená rychlost je na ní 50 km/h a mohou na ní i cyklisti. Chodci mohou přecházet kdekoli, mimo místa méně než 50 m od přechodu, podchodu nebo nadchodu. Chodci nemají při přecházení mimo přechod přednost. Musejí přecházet kolmo na vozovku. Udělejte si aspoň řidičák na auto, než začnete plést pojmy s dojmy. :)

+2/0
12.8.2011 11:46

o.kostal

a co tam ten chodec delal?

Ted mi je lito toho ridice. Bude mit zpackanej zivot a ani za to nemuze. ;-(

+1/0
12.8.2011 8:38

Scarlett from Scottland

Re: a co tam ten chodec delal?

jojo, někdy se opravdu chodci motají na místech, že mi rozum zůstává stát...... ovšem špatnej vždy bude řidič, ach jo :-/

0/0
12.8.2011 8:39

fsp

Re: a co tam ten chodec delal?

Snažil se přejít a by líný jít sto metrů vedle na přechod?

0/0
12.8.2011 9:00

Scarlett from Scottland

a kde je přechod?

jinak nevím, co na takové silnice dělají chodci....... každopádně je to hrůza :-/

0/0
12.8.2011 8:35

prettywillow

Re: a kde je přechod?

Přechod je na každé světelné křižovatce a je jich tam poměrně dost. Jinak si dost nešťastně zkrátil cestu, od toho místa přechod není tak daleko...

0/0
12.8.2011 10:21

Karlvonbaum

Kamery by na průmyslové bodly

0/0
12.8.2011 8:27

nepetr

Re: Kamery by na průmyslové bodly

kamery tam jsou, ale rychlostní;-DRv

0/0
12.8.2011 9:21

Vilda_Cz

Re: Kamery by na průmyslové bodly

Nemáte vůbec pravdu. V celé Průmyslové ulici není rychlostní kamera. Jediné co tam je, je hlídání průjezdu na červenou a to na křižovatce Průmyslová x Černokostelecká. A jestli myslíte ty dvě kamery, které jsou ve směru na hloubětín na proti téhle benzince agip, tak ty rychlost opravdu neměří. Pouze plynulost dopravy. Tyto kamery jsou zakoupeny z dotací EU a tyto kamery nemohou být používány jako radary.

0/0
12.8.2011 10:59

Brucella abortus

jeste tu ten chudak lezi

0/0
12.8.2011 8:13

MiJi

Re: jeste tu ten chudak lezi

Furt tam je, todle nechapu. Ma to jako odstrasovat ridice?

0/0
12.8.2011 9:00

Viro

Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

To je jako by špacíroval po D1;-O

0/0
12.8.2011 8:10

mufinek

Re: Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

Tre jen prechazel, prechodu je na prumyslove nekolik, vsechny na svetla.

0/0
12.8.2011 8:17

Scarlett from Scottland

Re: Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

je to možné, ale čučím na ty fotky a nezdá se mi, že by to bylo na přechodu.....

+1/0
12.8.2011 8:38

o.kostal

Re: Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

pospichal, byl linej, k prechodu mel daleko ....

a to se vyplati ....

+1/0
12.8.2011 8:39

Scarlett from Scottland

Re: Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

to jo, hlavně řidiči.....se to vyplatilo...

0/0
12.8.2011 8:41

wrah

Re: Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

Ale zrovna tady žádný není! Připodobnění k D1 je docela trefné, tu lze taky za cenu riskování vlastního života přeběhnout.

0/0
12.8.2011 8:39

tx999

Re: Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

Rozdil mezi D1 a Prumyslovou je ten, ze na D1 se nesmi chodci vyskytovat...

0/0
12.8.2011 9:13

prettywillow

Re: Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

No a taky je rozdíl v tom, že na dálnici můžete je 130km/h a na Průmyslové v těchto místech 50km/h a také na dálnici nejsou semafory a ani jsem tam nikdy neviděla přechod pro chodce... a pokud to tam znáte, tak víte, že ne tak daleko od této nehody je světelná křižovatka s přechodem jak jinak... toho člověka je mi samozřejmě líto, ale řidiče o něco více, když se vám pod kamion vplete opilec, je určitě mnohem těžší se vyhnout, nebo zastavit, než když jedete osobákem...

0/0
12.8.2011 10:32

nepetr

Re: Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

Na D1 samozřejmě přechody nejsou jelikož je to dálnice a neprochází obcí. Průmyslová je v obci a přechody bohužel vybavená je. Nevím proč tam nejsou podchody a vcelé délce není obehnána "plotem" stejně jako mnoho dalších podobných komukicí v Praze a všech velkých městechRv

0/0
12.8.2011 9:28

fsp

Re: Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

Přeháníš. Za prvé je to ve městě, takže všude platí padesátka a za druhé je tam plno přechodů. Prostě měl smůlu.

0/0
12.8.2011 9:00

Smrť

Re: Nechápu, co dělal chodec na Průmyslové?

Nedostatku pudu sebezáchovy se nedá říkat smůla. Šel svému osudu naproti.

0/0
12.8.2011 10:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.