- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale pokud nejsem debil, pořádně se rozhlídnu a budu maximálně opatrnej, auto mne nemůže přejet !!!! to ale znamená se třeba rozhlídnout pětkrát a když si nejsem jistej, že to v klidu stihnu, tak do ulice nelezu! co na tom kdo nechápe?
nejvíc lidí zemře na přechodech, protože se domnívaj, že jim tam každej zastaví. když přecházíte mimo přechod, o to větší pozor si dáte.takže prostě stačí být dostatečně pozorný a nepodcenovat rychlost přijíždějících aut.
ale zas je dobře, že policisté vykazují činnost!!! díky hoši
klidně semafory a přechody zachovat a respektovat... ale přecházet mimo přechod?? co je na tom vražedného? to že se o to důkladněji rozhlédnu jestli je vše ok? to že si dávám mnohem větší pozor na provoz než na přechodu se zelenou? no nevím , připadá mi to zbytečné omezení
k chodcům dost nepřátelské, co si budeme povídat.
Jednak všude zavádějí tlačítka, takže když člověk přijde v okamžiku, kdy by byla dřív půlka zelené a stihl by přeběhnout, tak jen zmáčkne a onu už mu to zelenou nehodí, ale musí čekat celý cyklus.
Jednak se objevují čím dál víc dvojité s ostrůvkem uprostřed, které fungují jako červená vlna, protože i na tom ostrůvku si to ten chodec musí zmáčknout a to nestihne, viz případ výše - takže si počká dva cykly - například ten nový přechod u obchodního střediska Arkády na Pankráci.
Podobně když chci někde křížem přes křižovatku. Není výjimkou, že to člověk po přejití nestihne zmáčknout, takže si na jedné křižovatce počká dva cykly.
Lidem, kteří to seřizují, by měli zakázat jezdit po Praze autem. Kdyby chodili pěšky, tak by se třeba nad tím debilním nastavením zamysleli.
Alternativní variantou k zlepšení by mohlo být přidat tam tlačítka i řidičům automobilů - nezmáčkl jsi včas, počkáš si celý cyklus. To by také politiky mohlo vést k zamyšlení.
Údajní pachatelé přestupků se nevymlouvají. Mají zákonné právo se bránit jakýmkoli způsobem, který není nezákonný. A protože zákon neukládá osobě obviněné z přestupku mluvit pravdu ani vypovídat úplně, dokonce nemusí vypovídat vůbec, činí tedy to, co ze zákona mohou.
Já chodím na červenou z lásky k planetě, protože ji nechci zbytečně zatěžovat emisemi znovurozjíždějících se automobilů. Považte: auto v 200 metrové vzdálenosti - mé možnosti: stisknout tlačítko, a čekat, dokud nepřijede kolona aut, a tu celou zastavit. Nebo: jít na červenou a nechat kolonu plynule projet po mém bezpečném přejití.
To ovšem bigotní úředník nepochopí. Pro něj platí pouze foršrifty. Použití mozku netřeba. A to samozřejmě neplatí jen o úředních osobách v uniformě, to platí o jakémkoli ouřadovi.
Prestaveli vsechny semafory na tlacitkove, ridicum dali omezeni na 30km/h a kdyz chce clovek prejit na zelenou, tak nez mu padne tak staci precist roman tlustej jak americka pizza
A co je horší, když široko daleko není alternativa jak přejít - než právě přechod pro chodce. Ale aby vám vůbec zelená blikla, musíte zmáčknout tlačítko (to je ta zhovadilost). Takže když ho nezmáčknete, tak si počkáte ještě dýl. Přitom na frekventovaných křižovatkách zelená skáče automaticky a na "zazvonění" jen při mírném provozu o víkendech či v noci.....
.... nemá přecházet na červenou U těch měšťáků je to stejně samej chcípák, většina z nich neuběhne ani 50 metrů...
Když nikde, široko daleko nejede žádný auto, tak nevidím nic špatnýho na tom, že přejdu na červenou. Přece tam nebudu stát jak trubka.....
Je to stejné pirátství, jako když nezastavíš jako řidič na na červenou, ikdž jsi široko daleko sám...že by značení mělo bý doporučené jsem psal, ale není, tak tu jsou pokuty.
Tak hloupé seřízení semaforů, jako je na Hradčanské se málokdy vidí. Ve směru od železniční tratě - dlouhá červená, i když dlouho vůbec nic nejede, pak padne zelená, ale přes tramvajové koleje je červená a vy se díváte, jak vám ujíždí několikátá tramvaj, protože už předtím vám ujela kvůli čekání na první zelenou. Další semafor ke stanici metra - opět čekáte na zelenou, protože ta tam byla, když jste čekali na zelenou přes tramvajové koleje.
Policajti teď už několikátý týden hlídají přechod přes trať a dávají pokuty za přecházení, když ještě jen cinkají závory a že to cinká hodně dlouho. Přechod pro chodce přes silnici a tramvajové koleje, kde je to daleko nebezpečnější nehlídá nikdo.
Presne tak - Hradcanskou tou rekonstrukci totalne zprasili...