- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ať zkolabuje! Budou konečně mít to co chtěli. Snad si konečně uvědomí zda jim nějakých 30Kč. stálo za to a Ratha pošlou tam kde měl být již dávno.
"tam kde měl být již dávno." - bohužel šibenice jsou dnes myslím nelegální.
Aha, takže milí sosani tím prodloužením výpovědních lhůt, celý problém přenesly na dobu, až oni budou voliči (doufám, že tito převáží nad volyči) z kraje vykopáni a pak budou jen piště+t, podívejte se jak, to vypadá, to za nás nebyl, za nás to fungovalo ....
..po úpravě jízdného na ko nci minulého roku se vyplatí jezdit autem....taky to tak dělám....tím se autobusy stanou více ztrátovými...kraj se to pokusí řešit dalším zdražením...a bude konec.....
Mládež (a do značné míry i důchodci) nemají možnost řídit si motorový vůz. A protože v masivní rozkvět celoroční cyklistiky také moc nedoufám, tak si myslím, že nějaký základ hromadné dopravy přežije.
Voliči dostanou své třicetikoruny. Děti a důchodci budou jezdit zadarmo. Obrazy z aukcí budeme kupovat. Silnice budou děravé.
Na ústecku a litoměřicku toto bylo před asi pěti lety. Nastal chaos asi 4-5 dní, a pak jezdili pravidelně noví dopravci. Jen mi vadí odůvodnění, že dopravní podnik ústeckého kraje, který to tam jezdil předtím má (respektive měl) nejvyšší ceny v ČR a po jeho (naprosto správném) vykopnutí zůstaly tyto ceny tak jak byly.
i Palasovi stačí 10%, ale Ráth bere 20%, kdy se konečně lidé probudí a uvědomí si co je to za člověka, kolaps nenastene, je to celé jen záměr, aby mohl autobosovou dopravu objednat od spřízněných firem, tak jak to dělá ODS na Jihlavsku
To je hezký, jestli to pojede jednou za dvě hodiny, tak začnu jezdit snad do školy autem. Stejně se to cenově pomalu přestává lišit.