Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pes, který v Kostelci topil ženu, je v útulku. Zkoumá ho odborník

Mělničtí kriminalisté provedli detailní rekonstrukci případu, kdy nedaleko Kostelce nad Labem fena a štěně stáhly ženu pod vodu. Ta v nemocnici zraněním podlehla. Policisté majiteli fenu odebrali a v neratovickém útulku ji sledují veterináři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

naruzichapodnebesy

To je ale absurdní

Pes útočí zuby, ale rozhodně nikdy nikoho úmyslně neutopí.

Fena spíš zpanikařila a hledala záchranu u člověka - ovšem když člověk není dobrý plavec, může to špatně dopadnout. Kdysi jsme měli psa, který byl velmi špatný plavec - ale také velmi velký špatný plavec. No a když se k nám dostal ve vodě, pokoušel se nám skočit do náruče a "zachránit se". Vážil 80 kg (neapolský mastin), takže nás taky jednou málem utopil.

Brazilská fila s labradorem - fena - může vážit kolem 55 kg. A zkuste někdo plavat se zvířetem, které váží jako vy a které se v panice pokouší na vás vyšplhat....

0/0
9.9.2011 21:15

Scarlett from Scottland

nechápu

proč se v tom stále pitvají... 8-o s úmyslem někoho "sežrat" ten pes ve vodě jistě nebyl.....

0/0
5.9.2011 10:01

Planetweb.cz

Cuudak pes

To je tak, kdyz si blb poridi psa a nadhera si chce hrat na pubertacku a porusovat pravidla. Ona se koupala tam, kde nemela a psa pan nezvladal!

Ve vysledku dva dospeli, schopni jednat za sebe, tudiz nejvetsi chudak je ten pes. ktery odnasi nasledky chovani hned dvou lidi.

Samozrejme, ze toto platime z dani, jak jinak.

Zajimalo by mne, kdyby nadhera vlezla mimo cestu v horach (take se nesmi a je to na cedulich) a sezral by ji medved, zda by take resili, zda je medved "v poradku"

Udalost je to smutna, stala lidsky zivot. Mozna by bylo lepe vynalozit prostredky na dalsi cedule, ktere by vysletlovali slova jako "zakaz" atd. Jenze chapu, to je problem, dost lidi by potrebovalo dalsi ceduli se slabikarem

0/0
1.9.2011 0:37

pingu1

.. nechapu proc ho jeste nema ras...

..8-o

0/0
29.8.2011 9:40

macarát

Levnější řešení

http://cs.wikipedia.org/wiki/Psí_maso

0/0
26.8.2011 22:09

Leinad

Mno nevím

1) Koupala se tam, kde je koupání zakázáno? Pokud ano, není co řešit - policie a soudy mají i lepší zábavu.

2) Byl na místě zákaz psů, ale ne lidí? Pokud ano, také není co řešit - utratit pánička.

3) Byli tam oba legálně? - V tom případě zjistit, jak a proč se co stalo? To, že by pes bezdůvodně útočil, a poté by byl v útulku "hodný" se mi moc nezdá. Jenže provokující plavkyně, nereagující na naštvané vrčení nebo štěkání, se mi také nelíbí. Chtěl pes zachránit tonoucí?

a) Má pes nějaký detail, který ho vyprovokuje(blond vlasy na ženě, pach jiného psa... ) => Proč se na to nepřišlo v útulku? Potrestat pánička za nehlídání a nezajištění, možná utratit psa.

b) Blížila se dotyčná k psovi, objektivně jej provokovala (blížení se i přes "intimní zónu", první dotyk z její strany a následná "obrana" psa,...) => netrestat, pes je tvor pudový a nereaguje korektně tak, jako více racionální tvor.

0/0
26.8.2011 0:35

Tod Howado

/

každy pes je bestie a riziko jak pro majitele tak pro ostatni lidi

0/0
25.8.2011 15:53

FerdaMravenecaBroukPytlik

Koupala se tam, kde je koupání zakázáno?

Nechci obhajovat žádného psa. Ale. Podle článku se koupala tam, kde to zakázáno? Tak co se řeší. Uzavřete případ a všichni znalci a policajti mohou jít dělat něco užitečnějšího.

+3/0
25.8.2011 13:24

Von_Rosret

Re: Koupala se tam, kde je koupání zakázáno?

Tusim ze se koupala cca 100m od mista kde je koupani povoleno....

0/0
25.8.2011 13:28

FerdaMravenecaBroukPytlik

Re: Koupala se tam, kde je koupání zakázáno?

Takže se tedy koupala v místě kde je to zakázáno a platí to, co jsem již napsal.

0/0
25.8.2011 13:31

Von_Rosret

Re: Koupala se tam, kde je koupání zakázáno?

jak rikam, nejsem si jisty. Je tam naka plaz, na ktere se predpokladam koupat smi. Spise me fascinuje, jak nekoho muze utopit pes.

0/0
25.8.2011 14:23

danny47

Re: Koupala se tam, kde je koupání zakázáno?

R^

0/0
25.8.2011 17:26

macarát

Re: Koupala se tam, kde je koupání zakázáno?

Jasně, a když špatně zaparkuješ a někdo Tě zastřelí, tak také není co řešit, že?

0/0
26.8.2011 22:08

Kanálka

Hlupákům, kteří si myslí, že člověk je víc než jiná zvířata

V jedné knize jsem se dočetla (ano, někteří ještě čerpají informace nikoli z internetových diskusí, nýbrž z knih, dokonce odborných), že ještě do 20. století řada lidí, dokonce vědců tvrdila, že zvířata jsou vlastně takoví roboti a že necítí bolest. Když je experimentálně trápili a zvířata řvala bolestí, byl to podle nich jen takový instinkt, reakce těla, ovšem zvířata prý netrpí... O 100 let později a zas tak mnoho se toho nezměnilo, že?

0/0
25.8.2011 12:45

Von_Rosret

Re: Hlupákům, kteří si myslí, že člověk je víc než jiná zvířata

Pokud tvrdis, ze jsou zvirata na stejne urovni jako clovek tak jiste nevyuzivas zadny produkty ze zvirat. To by me teda zajimalo, jakym zpusobem zijes.

0/0
25.8.2011 12:49

Kanálka

Re: Hlupákům, kteří si myslí, že člověk je víc než jiná zvířata

Žiju docela dobře, děkuju za optátní, vegetariánství je docela příjemná záležitost. Ale nemá cenu polemizovat s typickým představitelem internetových diskusí, který vše překrucuje k obrazu svému. To, že by se měl člověk chovat ke zvířatům jako k živým tvorům, kteří cítí, neznamená, že zvířata jsou na stejné úrovni jako člověk, jak jste vy bryskně vydedukoval. Ale to, že pes nevyřeší trojčlenku, není důvod, abych ho bila, týrala či utratila, když se mi zlíbí.

0/0
25.8.2011 12:56

Von_Rosret

Re: Hlupákům, kteří si myslí, že člověk je víc než jiná zvířata

Ale jake pak vegetarianstvi? Co nosite na sobe? Jste zena. Takze zadne kuze, zadne kozichy, zadne boty na jejich vyrobu se pouzil klih. Nikde nerikam, ze se ma pes bit. Take mam doma psal. Ovsem tvrdit, ze mas pes stejna prava jako clovek je proste nesmysl. Navic tady jde snad o to, ze jsou precpane utulky a ty psy si nikdo nebere. Co jako s nima chcete delat? Budete platit na danich neustale vesti naklady na neustale vice psu v utulcich? Kolik mesicne prispivate na utolky? Kolik psu z utulku mate doma? Tipuji ze nic a  zadneho.

0/0
25.8.2011 13:02

sampis

Re: Hlupákům, kteří si myslí, že člověk je víc než jiná zvířata

Tento názor vychází ze starého zákona. Je docela zajímavé, že Adamovi byla svěřena vláda nad tvorstvem, aby ho rozmnožil, kdežto Noemu a jeho potomkům byla dána zvířata za stravu. Prakticky lze vytušit, že Adam byl vegetarián, Noe už ne.

Nicméně i tak se objevovali otázky ohledně práv zvířat. Odpovědí bylo působení Assisi. Nicméně i režimům materialistickým vyhovovalo a vyhovuje "zvíře jako stroj".

0/0
25.8.2011 12:50

mik128

utratit

Utulky jsou neustale preplnene. K cemu dalsi zvire, ktere se ma trapit?

A ze ma pes pravo na zivot.. Vzdyt je to jen pes. Prase ma taky pravo na zivot, ale rizek si date, ne?

+4/0
25.8.2011 11:29

Adalbert Kolínský

Re: utratit

R^

0/0
25.8.2011 11:35

yxarinka

Re: utratit

a co nejdřív utratit arogantní hlupáky, jako jsi ty?? Rv

+2/0
25.8.2011 12:21

chiptdm

Re: utratit

jak se ty texty z pisnicek prenasi do reality:

bernardyn mal apetiiit,

babe jage zedol rit...

zaznel verdikt utratit,

bilancujem ja i tyy

0/0
25.8.2011 12:34

Von_Rosret

Re: utratit

kolik psu z utulku mate doma?

0/0
25.8.2011 12:50

sampis

Re: utratit

To s tím přece nesouvisí.

0/0
25.8.2011 12:51

Von_Rosret

Re: utratit

jak nesouvisi? Slecna si stezuje, ze se pes v utulku utrati. Tak at si ho veme ne? Kecat dokaze kazdy. Jednat uz ne.

0/0
25.8.2011 12:55

sampis

Re: utratit

Prostě tvoje poznámka je irelevatní. Navíc pes je umístěn v útulku protože utíkal, nikoliv k hledání nového majitele. Prvně by musel být majiteli odebrán.

0/0
25.8.2011 12:57

Von_Rosret

Re: utratit

Tak se tady snad bavime v obocne rovine ne? Nebo co navrhujete delat se psy, kteri jsou dlouhodobe v utolku? Nechat je tam zemrit vekem? Neni to pro psa trochu krute?

0/0
25.8.2011 13:03

chiptdm

Re: utratit

ja myslim, ze za vyhodnou cenu je do asijskych bister urcite vykoupi...:)

0/0
25.8.2011 13:24

sampis

Re: utratit

Mám pocit, že vyzýváš k trestnému činu.

0/0
25.8.2011 12:46

Von_Rosret

Re: utratit

jaky trestny cin? Stejne to tak dopadne. Lepsi at ten pes rychle zemre nez aby se dalsich par let trapil v utolku a pak stejne skoncil utraceny.

0/0
25.8.2011 12:51

sampis

Re: utratit

Zákano zakazuje svévolně zabít zdravé zvíře. Jinak máš pravdu, každý umře. Tak proč si to neuspíšíš ty?

0/0
25.8.2011 12:52

Von_Rosret

Re: utratit

protoze milej chlapce nejsem pes. Pokud chces pro ne neco udelat vem si je domu. Kybicovani od stolu si nech pro nekoho kdo ti to bude zrat. Tvrdit tady, ze ma pes stejna prave je na hlavu padly. Nebo snad by jste radsi zemrel vy nez dva psy? Kdyz ma pes stejne prava jako clovek, tak se od nej jiste nechate na ulici pokousat co.

0/0
25.8.2011 12:56

sampis

Re: utratit

Ale tvůj argument nebyl determinován příslušností k živočišnému druhu a vůbec nebyl o žádných právech. Jen se tě ptám, proč psa utratit s argumentem, že jednou zemře, tak nepostupuješ i ve vlastním případě. Snad nechceš popřít, že jednou jistě zemřeš.

0/0
25.8.2011 13:00

Von_Rosret

Re: utratit

Ja jsem neargumentoval tim, ze pes jednou zemre. Ja jsem argumentoval tim, ze jsou utulky plne a ten pes by v nem stejne jen nekolik let trpel a pak zemrel. KDyby jste nasel psal na silnici ktereho prejelo auto a lezly z nej streva tak budete koukat jak se trapi?

0/0
25.8.2011 13:04

chiptdm

Re: utratit

to se vezme lopatka na snih, kterou mam v aute, brinkne se po hlave pro jistotu se mu hlava ufikne a za tlapku se odtahne do prikopy... a smejdovi co psa zajel a odjel a nechal ho tam takhle lezet by se mely zdat sny o tom jak ho omotavaji jeho strevama....

0/0
25.8.2011 13:27

Leinad

Re: utratit

Souhlasím. :-( Raději, než několik let v útulku, následované utracením, rovnou utratit.

Tedy, pokud soud nezjistí, že by nehoda byla trošku jinak, v tom případě vrátit psa majiteli.

0/0
26.8.2011 0:38

Myfelis

Re: utratit

No, naštěstí jsou mezi námi stále lidé, co psům rozumí a zvládnou převychovat a dát mu tím šanci...

Nevím co zvládne zjistit soud, ale myslím že určitá fakta jsou dosti jasná: proboha pes ani NEZVLÁDNE zaútočit ve vodě (to vám potvrdí kynologové)... Tedy mi z toho vyplývá ta varianta, že se pokoušel amatérsky "zachraňovat tonoucího"... a to mi potvrzuje už fakt, že má v krvi labradora, kteří k tomu mají sklony...

0/0
26.8.2011 12:10

studuji VŠ cenzorskou

psí republika

No jak je vidět, tak z ČR se stává psí republika, kde psi mají větší práva než lidi. Ono to vyznívá, že paní si za své utonutí může sama, protože chudáka psa dovedla k frustraci prostě jen tím, že existovala.

Běžný chodec musí tolerovat neustálé obtěžování psy, nemá vůbec žádnou možnost se proti tomuto ohradit. V momentě, kdy psa při útoku na vás třeba nedej bóže zraníte, nebo se něj křivě podíváte, tak máte na krku oplétačky s majitlem psa. 8-o

+5/0
25.8.2011 11:25

PPetr

Re: psí republika

Nemáte pravdu. Psi nemají větší práva, to "jen" nejsou důsledně dodržovány a vymáhány platné zákony a vyhlášky. Za každým problémem se psem se skrývá nezodpovědný, nebo úplně tupý páníček.

Jedno je jisté - každý si může pořídit psa, bez ohledu na to, je-li schopen mu zajistit odpovídající zázemí a aniž by měl představu, co život ve společnosti psa vlastně obnáší. Ale to je problém lidí, ne psů samotných.

+1/0
25.8.2011 11:54

chiptdm

Re: psí republika

ja se treba divim, ze nemaji u nas psi zastoupeni v parlamentu, obcanky a volebni pravo...

soucasna garnitura by je mela eliminovat 50 000 tisicovymi danemi za s*ani za rok, aby neprevzali jednou vladu a nesebrali jim koryta a nepredelali na misky, protoze kdyby se tam korytari vratili uz by nemeli z ceho zrat;-D

se soucasnymi danemi jsou psi schopni ovladnout kraje a magistraty mest... a my pak nebudeme mit kudy chodit, protoze vsude bude hnedo...

0/0
25.8.2011 12:39

Everyone has a vodka story

Psi, že topěl lidi?

;-D;-D;-D

spíš ji šel vytáhnout. Pes by měl dostat metál a majitel psa po hubě. Tak jako tak, to už nikomu nepomůže. Miluju lidi co by tu hned vraždili chudáka psa i majitele Rv

+2/0
25.8.2011 11:17

Pavel57

Re: Psi, že topěl lidi?

Pokud to není cvičený záchranář, tak ten pes má dobré úmysly člověka zachránit, ale neví jak a tak ho utopí. Pes by neměl dostat nic a jeho pán by měl být potrestán.

0/0
25.8.2011 11:40

chiptdm

Re: Psi, že topěl lidi?

kacena skocila do vody a pes si myslel, ze je to kachna... tak ji prinesl... vzdyt to ti zblblici maji v krvi aby nosili blbosti paneckovi ... akorat byla asi trochu vetsi ta kachna, tak se mu to nepovedlo ...

0/0
25.8.2011 13:23

Myfelis

Re: Psi, že topěl lidi?

Takže pokud člověk si myslí že je svědkem nehody a pokouší se někoho "zachránit", ale nepovede se mu to, tak by měl být taky potrestán, protože nebyl cvičený záchranář? :)

0/0
26.8.2011 12:12

kilgore2.0

Klasika

Klasika. "Pes je přece hodný a nikomu nic neudělá!" To mi říkají všichni majitelé psů, které potkám s jejich miláčkem prakticky pokaždé, když si jdu na našem sídlišti zaběhat. Nikdy nemají nasazený náhubek, vodítko jen málokdy. Pokaždé

raději zpomalím a kolem psa projdu krokem, protože nehodlám riskovat,

aby můj běh a dupání považoval za útok na sebe nebo paní majitelku.Posledně si takto běžím po chodníku a přede mnou drobná slečna s 50

kilovým rotvajlerem. Samozřejmě bez vodítka a náhubku. Pohoda

jazz..."on by Vám přece nic neudělal." Pokaždé si v takové situaci představím, jestli náhodou nebudu večer ve zprávách s utrženou končetinou, a majitelka bude do kamery srdceryvně říkat: "Proboha, jak se to mohlo stát! Můj pejsánek nikdy nic takového neudělal!" Venčení psů bez náhubku a vodítka mi připadá obdobné tomu, jako bych si stoupnul na chodník s nabitou a odjištěnou pistolí a začal si s ní točit na prstě říkaje: "Nebojte, nic se přece nemůžě stát!"

+1/0
25.8.2011 11:07

Glaukom

Re: Klasika

a běhání po sídlišti a chodníku mi taky přijde ujeté - běžte na stadion. PS. Můj pes chodí s košíkem na volno, bez koše na vodítku - když běží podobný blázen nebo jedou kola, tak si ho beru k noze, teda když mám šanci na tyto šílence zareagovat. Je to o obou stranách - ač pejskař, tak mě většina "pejskařů" taky štve.

0/0
25.8.2011 11:15

kilgore2.0

Re: Klasika

Po chodníku (ze své zhruba 4km trati) běhám pouze asi 80 metrů, protože tudy jiná cesta nevede. Snad mi to odpustíte ;-)

0/0
25.8.2011 11:17

Myfelis

Re: Klasika

No, pokud chcete srovnávat psa se zbraní, tak se vám to moc nepovedlo... Lepší přirovnání je, že jde o to, jestli držitel zbraně je rozumný člověk a zbraň zvládl zajistit (tedy psa vychoval), nebo je to idiot a chodí s odjištěnou... A tedy se dostáváme k podstatě problému - idiotovi pes do ruky nepatří...

0/0
25.8.2011 11:22

kilgore2.0

Re: Klasika

Myslel jsem to tak, že v místech s vysokou koncentraci humanoidů má být pes zkrátka na vodítku, s náhubkem a pod neustálým dozorem majitele. Jinak se z něho stává odjištěná pistole. S Vaším závěrem souhlasím.

0/0
25.8.2011 11:25

Myfelis

Re: Klasika

No, když ono je třeba u nás v Praze problém, že vysoká koncentrace humanoidů je absolutně všude, tedy bych psa nemohla pouštět nikdy... Ale myslím, že by pro každého člověka se psem měl být povinný cvičák a vyřešilo by to mnoho problémů... moje pesa si, přiznám se, chodí na volno bez vodítka, a lidí si absolutně nevšímá a drží se u mne... Ale když vidím běžce a  nebo zvláštní individuum, se kterým by mohla mít problém nebo by ji mohl vystrašit, odvolám si ji k noze, preventivně... a myslím že takto fungujeme dobře :)

0/0
25.8.2011 11:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.