- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdarma....spíše za jakou cenu. Vítejte v realitě SČK.
No a nevyhrál Rath volby na poplatkách a jízdném zdarma? Kdo jej volil a nyní se diví, že to nebylo zadarmo, tomu bych vzal volební právo. Aspoň by byla sranda, kdyby tolik % obyvatel bylo označeno za duševně slabší.
Zaplatím za dopravu o cca 10% míň a zruším víc jak 30% spojů? To mi hlava nebere...
Ač detaily neznáme, tak logiku to mít může. Zrušíte-li ty nejméně vytížené spoje (nejnižší podíl tržby/dotace), může vám to tak vyjít. Naopak u spojů na nejvytíženějších tratích (z Řevnic, Benešova, atd.) si dokážu předtsvait, že se z tržeb zaplatí skoro všechno.
Jinak samozřejmě rušení dopravy je nesmysl a akorát zvýší nezaměstnanost. Ono dojíždění autem leze do peněz a lzckdo pak radši zůstane doma na podpoře a stát nakonec nic neušetří. A vláda taky ukazuje, že co se slíbí (memorandum), nemusí se v ČR plnit. Nebylo náhodou ve vládním programovém prohlášení něco o podpoře VHD?
za to, že je Sč. kraj docela baohatý, když si mohl léta dovolovat plnit politické sliby typu proplácení zdrav. poplatků,
jízdného a pod. Takže nějaké sponzorování lokální žel. sítě nemůže být
problém. Zalidnění vliven imigrace lidí z Prahy tomu jen přispívá, ne ?
Nebo je vedení tak krátkozraké, že neumí plánovat už ani na období kdy jsou u moci ?