- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no a co? Takových míst je v Praze hodně
Hlavně že je bezpečno, jen doufám že se chodci co nejdříve udusí smradem z kolony. až se udusí nebusou tam chodit a ta debi .lita se může zrušit.
Skutečně se mi stalo, že na vjezdu na Vítězné náměstí z ulice Jugoslávských partyzánů, se přiřítila tramvaj než jsem stačil přejít a chytře se zastavila na přechodu. Chtěl jsem se vrátit na chodník, ale v tom mi bránila projíždějící auta. Takže nejdelší minuty strachu. Ten ostrůvek vítám, i když to pro mě také znamená zácpu v koloně.
Máte pravdu, ale domnívám se, že jsou realizovatelné ostrůvek i 2 pruhy.
na Černém Mostě. Inteligenti udělali u nového parkovacího domu CČM jenom jeden vjezd a stáhli průjezdné pruhy na jeden, takže když potřebujete přestoupit mezi dvěma autobusy, navazujícími na sebe v opačných směrech (např. 240 vs 296), není šance to kvůli kolonám stihnout :-/
Tam je to snad jenom dočasně, jen co otevřou ten zk***ý (zkázyhodný) parkovací dům, ne?
ten tvrdý chleba má (což někteří diskutující nadšeně podporují). Když si představím cenu autoškoly, registrační formality a poplatky, STK, emise, brutální daně na benzín, buzerace na cestách formou nízkých rychlostí, retardérů, při parkování (zákazy apod.), tak se divím, že s tím ještě někdo jezdí. Lidi, uvědomte si, že většina z nás nesedá do aut pro srandu, ale protože něco vozí, bydlí tam, kde nezajíždí MHD, nebo prostě jen chtějí být v klimatizovaném a voňavém prostředí (na druhou stranu, MHD je dnes ve většině měst již pohodlná a poměrně čistá).
Daleko více než osobních aut se tohle týká aut nákladních. Možná by měly mít kamiony skříň z plexiskla, aby nadávající okolí vidělo, že veze televizi, na kterou se budou dívat, jídlo, které budou jíst, nebo pivo, nad kterým budou nadávat další den.
a je po problému, jako to udělala jiná Evropská města.
1)Proč by chodec nemohl přecházet přes tramvaj bez ostrůvku? Prostě pokud tramvaj jede, tak chodci zůstanou na chodníku, auta by klidně mohla mít stejnou přednost, jako souběžně jedoucí tram. Pro "turisty z menších obcí" bych přechody značil raději modrou barvou(nebo nápisem pozor tram). Když to nestíhám(s nohou v sádře) jdu na jiný přechod nebo podchodem.
2)Proč nebyla norma dodržená nějak normálně(instalací semaforu) nebo obejitá(přechod není nový, přechod je znovu otevřen po uzavírce, jako ty o kus vedle)
3)Pro rušení parkovacích míst jsem byl i dříve. V MHD špičce buspruh, jindy(dopoledne) pruh pro busy a osobní auta s >1 člověkem na palubě.
4)Tram bych do budoucna prodloužil až do Suchodola.
5) Praha 6 a jejím řešením jako Chalupoida, tvorba kolon, vylepšování tvorbou kolon,...
1) Mohl. O 60 metrů vedle to činí chodec též. Ovšem na těchto přechodech se téměř nikdy nestane, že současně nejedou auta ve dvou pruzích, tramvaj v jednom ze směrů a auto ještě v pruhu na druhé straně. Chodec tak na podobných místech vyběhne do vozovky a pak jen doufá, že ho něco z nějaké strany nepřejede. Dělící ostrůvek je samozřejmě správná věc, ale ne v podobě, jak byl udělán na tomto konkrétním místě.
2) Semafor zde udělat jde jen složitě. Kromě náladů a stavebních úprav by semafor přes celou vozovku zastavoval i vozidla vyjíždějící z Kulaťáku, která by zablokovala provoz na okruhu. Kdyby se udělal jen přes vjezdovou část aut a tram. koleje, zase je to trošku nestandardní řešení, kdy by shora chodec mohl vstoupit do vozovky na zelenou, byť tam by byl přechod neřízený. Podobu jako přechod vedle asi tento mít mohl.
3) Parkovací místa už ubyla zrušením parkování za bývalou smyčkou Podbaba. Je to velmi citlivé téma pro místní radnici a těžko dojde k dalšímu rušení míst.
pesci at si pockaji na chodniku dokud tramvaje neprejedou.