Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mladoboleslavští chtějí mít z nádraží památku. Mohou ho tak zachránit

Část obyvatel Mladé Boleslavi je proti plánu Českých drah zbourat starou budou vlakového nádraží. Nejprve sepsali petici, ta ale nepomohla. Teď se rozhodli pro novou strategii. Chtějí nechat starou budovu prohlásit za kulturní památku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aldik7

ehm

co to je proboha za památku když vidím ten barák na fotce? ;-D nádraží v Ústí nad Orlicí je aspon pěkné, ale tohle fakt ne:-)

+1/0
19.9.2011 9:34

tslavek

Re: ehm

Viděl jste vůbec nádraží v Ústí nad Orlicí? Nebo jako většina Kadrmanových petičníků jen z pendolína, které pravda kolem projíždí pomalu, aby v Ústí nespadla "kulturní památka". Nebo na fotografii? Udělejte si do Ústí výlet a projděte si budovu a její okolí. Ale předem si objednejte záchrannou službu, abyste měl ještě potom šanci na život!!!

0/0
19.9.2011 15:51

tslavek

Příklad z Ústí nad Orlicí

Vážení Boleslaváci, nedejte se zblbnout petičníky Kadrman a spol. To jsou oni, co "zařídili" zachování staré ruiny nádraží v Ústí nad Orlicí. Vynutili si nakonec její prohlášení za kulturní památku a dost! Jednak se oddálila celá přestavba železničního uzlu na frekventovaném 1. železničním koridoru, ale hlavně není žádné využití pro tuto budovu ani po rekonstrukci. Nikdo ji nechce. Budova - staré nádraží stojí úplně mimo město. České dráhy do její opravy nechtějí dát ani korunu, ale ani město nemá o ni zájem. Jenom Kadrman a spol. Ale ti do její rekonstrukce také nechtějí nic dát. Když jsou to takoví milovníci starých ruin - přál bych Vám vidět, v čem čekáme na vlaky a hlavně jaké je okolí a jak parkují auta, to připomíná spíš Německo po skončení 2. světové války nebo Ugandu - a to vůbec nevím, jestli v Ugandě jezdí vlaky- možná že by mě překvapili, jaká tam mají nádraží, to bych se jim rád potom omluvil.

Nádraží musí hlavně sloužit lidem a mít náležitosti pro cestující 21. století

0/0
17.9.2011 12:48

Grossak

Památky?

Mám pocit, že když se má zbourat něco starého, nevyhovujícího, nesloužícího, co dělá ostudu, a nahradit funkčním moderním objektem, hned z toho někdo dělá ničení kulturního dědictví. Ale ochrana památek není o tom zachovat všechno staré. Na místě starých budov pak nemohou stát nové, tudíž není jiná možnost než nové stavět na zelené louce a zabírat další a další půdu. V pořádku?

Nádraží je objekt určený pro dopravu a pokud je již nevyhovující, nemá cenu ho držet při životě. Tedy spíš živoření. Nádraží, které lidi odpuzuje od cestování vlakem, je absurdita. Objekty vždy vznikaly pro nějaký účel a pokud jej již neumí naplnit, není řešením udělat z nich skanzen, ale nahradit je něčím novým, co bude plnit původní funkci.

+1/0
16.9.2011 21:30

Stát je největší zločinec (2)

Takže kvůli těmto pomatencům

budou mít lidi místo nádraží nějakou nevyhovující barabiznu. Pár facek je pro takové lidi málo ;-€Rv

+1/0
16.9.2011 20:50

dr.obeck

kdo podepsal petici

hybaj do prace a zacit s rekonstrukci!

Vzdyt je to hruzinec tam cekat hodinu na vlak.Zbourat!

0/0
16.9.2011 17:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.