Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová část Pražského okruhu už vydělala 289 milionů korun

Jihozápadní část Pražského okruhu vydělala od svého otevření na kamionovém mýtném přes 289 milionů korun. Celkem 23 kilometrů dlouhý úsek v pracovních dnech projede v obou směrech na deset tisíc nákladních aut denně, celkově jej už projelo na tři miliony kamionů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LaHa1

Ptám se...

kde jsou,nebo kam půjdou takto vydělané peníze? Vrátí se do dopravní infrastruktury,nebo se s nimi zalátá nějaká díra ve státním rozpočtu?

0/0
19.9.2011 9:02

mnbmnbmnb

Re: Ptám se...

A co třeba Agentura pro sociální začleňování, MMF ve Varech... Ty bys bez toho dokázal žít?

0/0
19.9.2011 14:27

superkutil

Re: Ptám se...

Někdo je vytuneluje, protože se ztratí a rozmělní. Základ je transparentnost a vysledovatelnost pohybu peněz. Jenže to by se pak ukázalo jací jsou politici šmelináři a tak si to nikdy neodsouhlasí.

0/0
21.9.2011 14:06

Falewick

korupce

Spediterske firmy se nechaly slyset ze na tom trati a prazska bezskrupulozni koalice ods+cssd uz odhlasovala navrat kamionu do Prahy. Koryto opravdu nade vse.

0/0
19.9.2011 8:08

mrazik007

Re: korupce

Myslite vymysl, ze kamiony vecer pojedou na barrandovsky most a tam po strakonicke na okruh ? Pro dopravce nesmysl, to radsi pojedou jako ted pres sporilov na D1, mnohem jednodussi.

0/0
19.9.2011 10:57

Falewick

Re: korupce

Jednodussi je to pro ty co prijeli po D1, ale kdyz pojedou ze severu tak je to po D1 mnohem delsi. A spediterum jde o naftu, ne o jednoduchost. I kdyby jela pulka kamionu tak to zvladne ochromit a rozjezdit jizni spojku. I kdyz tam pojedou 22-06, zacpa bude do osmi.

0/0
19.9.2011 13:35

superkutil

Re: korupce

No je pravda, že od té doby jsou Říčany a Uhříněves plné kamiónů.

0/0
21.9.2011 14:08

Enejdý

Kolik že ta sranda stála?

Nepopírám, že okruh dopravě v Praze pomohl, ale kdybychom porovnali ty výběry v řádku pár stovek milionů s celkovou cenou stavby, tak se (možná chybně, kdyžtak mě opravte) domnívám, že zaplacený to bude až můj vnuk bude maturovat...a to ještě nemám ani syna :-)

0/0
18.9.2011 22:04

Enejdý

Re: Kolik že ta sranda stála?

...schválně jsem si to dohledal...cena přes 20 miliard Kč, při ročním výběru 289 milionů korun se to zaplatí za nějakých 70 let...zatím se (vzhledem k ceně jednoho kilometru přes miliardu korun) zaplatilo asi 250 metrů stavby...tomu říkám byznys! ;-D

0/0
18.9.2011 22:14

mnbmnbmnb

Re: Kolik že ta sranda stála?

Toto je pouze mýto. počítej dále spotřební daň a DPH z projeté nafty, silniční daň a zjistíš, že kdyby nebylo aut, tak stát zkrachuje.

0/0
19.9.2011 14:29

sama_pozitiva

Re: Kolik že ta sranda stála?

To je jen část, okruh má i jiné pozitiva. Odklonění dopravy, vytvoření dálší části okruhu kolem Prahy.

0/0
21.9.2011 7:47

pepe88

Re: Kolik že ta sranda stála?

taky nikdo netvrdí že se ta stavba zaplatí z mýtného

0/0
19.9.2011 13:05

ProMoDro

To se Kapsch

kapschuje :-) a  pár politiků s ním ...

0/0
18.9.2011 21:44

mikunited

kapsch

To schrabne stejne Kapsch kerej neda do silnic ani korunu a vetsina zisku jde do Rakous diky nasim politikum ktery maji za tohle rozhodnuti viset v pruvaku za kulky

0/0
18.9.2011 18:06

ProMoDro

Re: kapsch

jojo .. tak je to bohužel skoro se vším ... co nerozkradli to rozdali a teď nás milí spoluevropané pěkně pumpujou , jak se jen dá ..

0/0
18.9.2011 21:53

pjb1

Zdravím.

Já jsem si zase na D1 vydělal 2 nové pnojmatiky, to je toho. Nic ty gumy dnes nevydrží....

0/0
18.9.2011 16:29

Clar

No a proč nejsme poučeni

také o tom, jaké jsou provozní náklady okrohu a proč nám není připomenuto, kolik stál?

0/0
18.9.2011 13:41

Vedoucí kolotoče

Vazena redakce...

...v clanku vam chybi podstatna informace, tedy komu ty vybrane penize z myta prijdou. Pro Vasi informaci, celou castku dostava Kapsch, ktery z ni umoruje naklady na vystavbu mytneho systemu v CR. Jelikoz smlouva s Kapschem byla uzavrena tak nejasne a divne (viz. nedavna epizoda Reporteri CT na CT1), bude z vyberu myta profitovat jeste dalsich 20 let a kazdy rok vyinkasuje Kapsch 1.5 miliardy korun z vybranych penez, pouze to, co bude pres, pujde statu (a to moc nebude), a to i presto, ze bude naklad na vystavbu myta jiz davno umoren... ergo, nelze se potom divit, ze prestoze se rok od roku na mytnem vybira vice a vice penez, stav ceskych dalnic je rok od roku horsi (nejen katastrofalni tankodrom D1), ale i celkem nove useky, ktere byly postaveny tak nekvalitne, ze jiz po pul roce je vozovka zvlnena, popraskana, v havarijnim stavu... a na opravy penize nejsou, protoze veskere vybrane myto plyne pro Kapsch.

0/0
18.9.2011 12:57

MaKr ....

Vydělal nebo utržil?

Vydělal nebo utržil? Trošku podstatný rozdíl ne? Kdyby si stát vzal půjčku - je vcelku jedno kolik a měsíčně splácel 25 milionů - a DOKÁZAL - vybrat na těch úsecích kde má splátku 25 miliónu vybrat 30 miliónů, pak by se dalo mluvit o vydělání. Ale jinak ne.

0/0
18.9.2011 12:50

al.mucha

Kolik si z tohoto výdělku ukousne Kapsch?

+1/0
18.9.2011 12:26

Vedoucí kolotoče

Re: Kolik si z tohoto výdělku ukousne Kapsch?

To vam reknu presne, rocne 1.5 miliardy, viz. nedavna reportaz na CT1.

0/0
18.9.2011 12:58

kocourek25

Re: Kolik si z tohoto výdělku ukousne Kapsch?

Kalousek zase utře hubu. Nebude to dlouho trvat a Rakušané nám budou kecat do všeho.Rv

0/0
18.9.2011 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.