Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na pražské Smíchovské nádraží nemohly kvůli zničeným výhybkám vlaky

Oprava zdevastovaných výhybek zastavila ve čtvrtek železniční provoz mezi pražským Smíchovem a hlavním nádražím. Některé spoje z Berouna byly na hlavní nádraží odkláněny přes Krč. V půl páté odpoledne se vlaky na opravenou trať mohly vrátit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mražená spermie

***

Byli jsme se podívat s malým na vlaky. Na nádraží grupa v oranžových mundurech asi 10 lidí postávali, pokuřovali a klábosili. Jeden sekal v kolejích motorovou kosou trávu. Za dvě hodiny posekal cca 10 m. Docela produktivita.

+1/0
22.9.2011 20:30

Leinad

Re: ***

To se tak stává v institucích bez konkurence. SŽDC nebude mít jentak konkurenci. Obávám se, že nebude mít ani odpovědnost za provedení objednaných služeb (ačkoli dopravce musí hlásit SŽDC časy svých jízd a platit je dopředu, SŽDC negarantuje volnost trati a průjezd bez zpoždění)

0/0
22.9.2011 20:55

JPNB

Osobní vlak z Plzně?

Do Prahy jezdí osobní vlaky z Plzně? Nejezdí náhodou jen z Berouna resp. Řevnic?

0/0
22.9.2011 14:07

Mychal.B.

Re: Osobní vlak z Plzně?

Nj, máš recht, když to tak študuju v jízdním řádu.

Ale bývalo temu tak. jezdilo to mezi Smíchovem a Plzní a trvalo to asi 2,5 hodiny :-)

0/0
22.9.2011 14:16

Králík z klobouku

Re: Osobní vlak z Plzně?

To jako že všechny rychlíky z Plzně do Prahy jsou nákladní?

+1/0
22.9.2011 16:14

FandaVV

Re: Osobní vlak z Plzně?

Ne, jen ty RN ;-)

0/0
22.9.2011 18:29

Robbik

Re: Osobní vlak z Plzně?

ne, ale jsou to rychlíky (R), nikoliv osobáky (OS) ;-)

0/0
23.9.2011 13:03

Xladi

To je teprve začátek

Ono se do tratí krom nových rekonstruovaných úseků moc neinvestovalo do údržby, teď to přijde postupně se to začne všechno sypat a bude to stále častější. Snad to ale zůstane jen u těch výluk a nebudou se stávat železniční nehody i když podle zpráv bych řekl že jich je oproti dřívějšku více. Třeba včera jak regiojet projel na červenou ono se není ani čemu divit návěstidla stojí jak jsou postavena takže reflektory se značením jsou zaprášené a pokud svítilo slunce tak to nemuselo být ani dobře vidět. Do údržby se skoro nic nedává jen se vyhazujou lidi a ti co zůstanou nestíhají.

0/0
22.9.2011 13:43

ishar_trilogy

Něco viselo ve vzduchu ...

... už od pondělka přijížděly vlaky na Smíchov směrem od hlavního podezřele pomalu.

0/0
22.9.2011 13:36

FandaVV

Re: Něco viselo ve vzduchu ...

;-Dpodezřelá pomalá jízda?

0/0
22.9.2011 18:27

braka

Je to prima,

když se zjistí jeden den, že zařízení je v havarijním stavu !  Už byl vyhozen ten, co to má na starosti, pro absolutní neschopnost ??? Případně pro obecní ohrožení ???

+1/0
22.9.2011 13:26

Xladi

Re: Je to prima,

Jasně že si na nějakém chudákovi zchladí žáhu, ale problémem je to že škrtají prachy kde to jde i nejde a tím se snižuje bezpečnost provozu dráhy. Prostě se jede nadoraz. Na jaře jsme byli v Mostě je tam depo a postarší točna. Už 3 roky věděli že je potřeba ji opravit ale pořád to bylo dobrý, teď se začala propadat a bude se muset kompletně předělat což bude stát daleko víc než by bývala stála oprava. Údržba kolejí je žalostná tedy na lokálních tratích kde se jezdí sice méně ale stále se jezdí. V lese jsem viděl trať kde pro vegetaci nebyly vidět ani koleje. Proč se to neseká nebo něco, jsou tam dřevěné pražce a takovéto prostředí rychle snižuje životnost. U tratí jsou i 3metrové kopřivy jako v džungli.

0/0
22.9.2011 13:39

AsistentprofParkinsona

Zdravím Radotíňáky a lidi na trase Beroun Praha

Vlaky stojí, auta jedou. Tak co, v kolik jste dorazili do práce (bez náhrady;-D;-D)

0/0
22.9.2011 13:15

Mychal.B.

Re: Zdravím Radotíňáky a lidi na trase Beroun Praha

Tak doufejme, že ČD se aspoň ráčily tuto skutečnost oznámit dopravnímu podniku, kde snad seděl někdo aspoň průměrně inteligentní a byly posíleny autobusové spoje.

Že to nedopadlo jako před cca 3 lety, kdy kvůli vykolejení vlaku v Brně hl.n. končily vlaky na Vláře už ve Slatině, což průvodčí vlaku, který do Slatiny přijel 4 hodiny po nehodě na hlaváku zjistil až po deseti minutách a nejen, že lidi si museli sami zjistit, kudy se odtamtud dostat a dojít na trolejbus, ale ten kvůli neinformovanosti jezdil v klasickém nedělně podvečerním taktu 20 minut :-/

0/0
22.9.2011 13:41

Králík z klobouku

Re: Zdravím Radotíňáky a lidi na trase Beroun Praha

Náhradní dopravu za omezenou železniční dopravu by snad měl primárně zajišťovat příslušný železniční dopravce - a pokud by si ji u někoho objednával, DPP asi nebudou nejlevnější. A od koordinace tady je ROPID.

0/0
22.9.2011 16:18

Leinad

Re: Zdravím Radotíňáky a lidi na trase Beroun Praha

DPP je drahý, ale zase umí dispečerské řízení (interval dle počtu cestujících - někdy vede k úspoře), oblek řidičů, busy s hlásičem zastávek a displejem, ... ;-D

0/0
22.9.2011 20:34

Leinad

Re: Zdravím Radotíňáky a lidi na trase Beroun Praha

DPP není charita, aby jen tak zařizoval náhradní dopravu za spoje, které obce a kraje platí ČD.

0/0
22.9.2011 20:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.