- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
info ze stánku AAA na letišti.Slečna usměvavá ,ochotná..."Letiště -Italská cca 600.Info řidič .....750 kč.Nakonec jsem šel na krátkodobé parkoviště a tam jsem si odchytl taxika který zrovna dovezl zákazníka.Jel jsem na levnější sazbu č 3 a na adresu jsme dojeli za 450 kč.Jen tak mimochodem po příletu proběhlo hlášení aby jsme využili pouze vozů taxi před halou tzn AAA nebo 111 ,tzv OFICIALNÍCH a OPRÁVNĚNÝCH poskytovatelů služeb taxi.To už si nemůžu vybrat?Mimochodem po odmítnutí AAA šel za mnou jeden z řidičů AAA a kolegu který mne nakonec odvezl si důsledně fotil včetně licence a RZ.To mu podpálej auto či co?
a proto jim dává vyhrazené jízdní pruhy..
Meleš .......vyhrazený jízdní pruh může využívat pouze vozidlo taxi při přepravě zákazníka a to ještě ne každý taxik,je to omezeno rokem výroby a barvou vozu..Takže vychází vstříc hlavně zákazníkům.
To jsem zvědavej co na tohle řekne červená karkulka, to zase nekdo dostane do drzky
jak funguje přidělování licencí, když je možné, že policie při kontrole taxikářů mezi nimi objeví dvě celostátně hledané osoby?
Normálně, jak je z Bananistánu zvykem. Přijdeš, dáš kapříky, dostaneš štempl, jsi zticha, přemýšlíš jak kapříky zapsat do účetnictví.
Cituji: Úřady by mohly černým taxikářům zabrat podle novely vozidlo bez ohledu na vlastníka. Pražský magistrát to pokládá za nástroj, jak získat peníze z dlužných pokut.
Hypoteticky - zaměstnanec, který má ve smlouvě dovoleno používat firemní auto k soukromým účelům, bude na černo po nocích vozit za úplatu turisty. Jak k tomu přijde ta firma?
Já nerozporuji to, že taxikařit bez koncese je správné, ale rozporuji tu hloupost o zabavení auta. To auto za to fakt nemůže, tedy aspoň myslím. A leasingovky se taky asi chytají za hlavu... Nebylo by tedy lepší/jednodušší řidiče šoupnout do chládku a sjednat nápravu "rychlosoudem"?!? Já vím, to je práce, proto asi nepůjde.
Aha, tak když kamioňák nacpe svěřené auto koksem, tak na něj nesmí nikdo "šáhnout"
A co takhle spoluodpovědnost za to komu svěřuji automobil
Kdysi se např. skládala kauce než zaměstnanec mohl popstoupit na další příčku...
Dál bych přilpil test z etiky a jazyků alepoň Angličtinu na B2 a druhý na B1. To by byl dostatečný filtr, stačí se na ně postávat jaké se třeba na nám. Republiky srocují u žlutých taxíků oblyčeje, a je hned jasné, že se jedná o duševně chabé. Zvlášť, když začnou mluvit na cizince. Ptá se anglicky na cestu, tak mu odpovídají česky a ještě z takovou tou no buranskou veksláckou řečí.
To asi nepomuze, na rozdil od vyspele Evropy tady muze kazdy primitiv taxika ridit.
. . . pokud opravdu někdo dělá špatné jméno v zahraničí, tak jsou to politici napříč politickým spektrem.
Spočítejte si, kolik lidí jezdí s taxi a kolik lidí je proti politikům.
To je jasný nepoměr.
S taxikem jezdi vetsinou zahranicni turiste. Vlezou do smradlaveho taxiku, ktere ridi spinavy nasrany gauner, takze maji o ceske zemi hodne vykladat.
neškodilo by to uvolnit úplně, ať si každý vozí koho chce za co chce čím chce...
Asi protože by byl problém vyřešen a nemohlo by se tolik "vydělat" do kapsy Že, ouřadové