- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jsem po nehodě zde psal, že by tam ono tlačítko mělo být tak zdejší znalci to považovali za nemožné. Údajně by to nešlo kvůli husté síti zastávek.
Tak tempomat prý hlídá vzdálenost autobusu od před ním jedoucího vozidla
Panebože, co to zase psalo za .... (žádné vhodné slovo se bez dukátového rizika nedá použít)
Danníku škoda, že musím oponovat zase jen já. Jmenuje se to aktivní tempomat - lepší oso. auta to mají už několik let, takže není velkých technických překážek to aplikovat i na "velká" auta - LKW a busy.
Pane radacht´pore, když už chcete KOPAT do takového cíle, jako je DP (on se na to vžýdy někdo chytí, že ) tak aspoň nepiště bludy..... Žádná tramvaj pro městský provoz "živáka" nemá
Má U zkoušky jeho funkce u 15T jsem byl osobně. A 14T (Porsche) to má mít obdobně. Pravda - není to tlačítko jak u loko, prostě tram zastaví, pokud se 2 minuty řidič nijak "neprojevuje". Samozřejmě - 2 minuty je strašně dlouho. - jinak by neodrandila před časem 14T z Motola tak daleko...
Pamatujete na Ešus v Ústí n.L.? Jak tvrdili, že za to může fíra diabetik? Podle téhle zprávy to ale nevypadá, že by na konci odpadl a byl bez sebe. Živák mačkal statečně... Ale asi nějak měl chvíli provozní slepoty - měl vl. cestu jinak než byl léta zvyklý...
ja si do teď myslel že to je " zívák " a ne " živák" ;o)
ten tuhle bezednou studnu na prachy daňových poplatníků do dokupy, aby doprava fungovala
Nebo JUDr. Hofmannovi? Už dlouho nic nevytuneloval.
Tramvaje T1 měly "pedál bdělosti". Akorát byl tak těžkej, že z toho měli tramvajáci křeče v nohou.
včera jsem ukončil směnu o půlnoci, dneska volno a zítra nástup do práce v 4:05. Jak budu čilý, asi všichni víte...