Diskuze

Pražské magistrále by slušel bulvár, shodli se odborníci

O hlavním průtahu Prahou se znovu začalo živě diskutovat. Odborníci se koncem září shodli, že je nutné dát mu podobu městského bulváru. Mohly by na něm vyrůst aleje stromů, zlepšení situace by mělo přinést dokončení městského okruhu. Nákladná varianta zahloubení magistrály pod zem je prozatím odložená.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Davidxyz

9. 10. 2011 16:24
Doporučuji řídiče aut rovnou na místě střílet.

Bude to takové třídně uvědomělé. Co má co kdo mít auto a ještě v něm jezdit, že.

0 0
možnosti

Keni

7. 10. 2011 21:23
Co je to za navrhy ?

To nikdo z dopravnich expertu nebyl nikdy v zahranici? Dalnicni moderni tunely na 80km\h snad mame v civilizovane Evrope jen u nas. To same, mesto potrebuje poradne okruhy a kvalitni naplneni centra na ne. Zatim se da jet jen z D5 na D1 a ze Smichova na Strasnice. Dal je to hruza.

Az budou vybudovane kvalitni cele okruhy, zajistene kavlitni rychle a kapacitni napojeni na ne, tak se konecne budeme te hruzy magistraly zbavit a ve ctverci Jecna-Magistrala-nabrezi udelat oazu klidu.

Ale to by si nesmela nejaka naplavenina z Mostu, co se jiste velice rada pristehovala pred par desitiletim k dalnici prosadit jeji totalni omezeni.

Pokud nebude zajisteno kvalitni a ryche napojeni okruhu i na obyvatele centra, tak se kazdej z centra (vse vne vnitrniho okruhu, takze par set tisic obyvatel) na jeho pouzivani vyhodne a bude jezdit pres centrum. Ale predstava, ze bude nekdy mozne na casti magistraly v centru udelat ten zamer je nadherna predstava. Ale obavam se, ze se toho nedoziji.

0 0
možnosti

macarát

7. 10. 2011 23:49
Re: Co je to za navrhy ?

Politik se rozhoduje podle hlasu lidu. A většina Pražanů nejezdí autem každodenně, ten hrozný provoz v ulicích dělá je menší část z nich, pilně podporována hypotékaři ze sídelních kaší, kteří ovšem mají volební právo někde v Horní Dolní.

Rozumný pražský politik dojíždějící automobily Středočechů v ulicích přiškrtí, protože ví, že většina jeho voličů to ocení. Ať si pěkně kašáci na kraji města sednou na autobus.

0 0
možnosti

Amoniak II

7. 10. 2011 11:12
Jako obyčejně

"Řešení" spočívá v tom, že se něco zakáže, omezí, znepříjemní.

No tak to mám ještě lepší řešení dopravy v centru - strhněte mosty a přes hlavní silnice vykopejte napříč hluboké příkopy. A pak asi nastane ideální stav, že ;-O

0 0
možnosti

DeXXeR

7. 10. 2011 11:59
Re: Jako obyčejně

myslite trochu?

pocita se s dokoncenym okruhem, pak jiz nebude treba aby tranzit jel pres centrum.

a nebude to ani zadouci... proc by nas tu meli otravovat statisice aut denne jako je tomu ted?

podle me priority:  1. plne funkcni okruh  2. mitne do centra  3. prestavba soucasne magistraly  4. zkulturneni zbytku komunikaci

0 0
možnosti

-cis-

7. 10. 2011 9:09
Bulvár

Mf dnes?

0 0
možnosti

hugomárapokutář

7. 10. 2011 8:53
Nejsu z Prahý,takže je mi to putna!

Ale ať se páni architekti jdou ve špičce podívat na dopravu v Žitný a Ječný!Stejně to bude vypadat po omezeních na magistrále!Dokud je to páteřní komunikace a nejsou dva městské okruhy, tak to bude jenom obří chaoz!;-)

0 0
možnosti

looki25

7. 10. 2011 8:56
Re: Nejsu z Prahý,takže je mi to putna!

Žitná je v pohodě. Tý by naopak slušelo zúžení na 2 pruhy, vypadala by pak mnohem líp!

A Ječný i Žitný by se mělo ulevit právě "humanizací" magistrály. To spojení pak už nebude tak atraktivní.

0 0
možnosti

Quazi

7. 10. 2011 7:57
hodí se to, ale

než to bude hotový, budou všichni stejně jezdit elektromobilem.

0 0
možnosti

pskoda

7. 10. 2011 7:56
Opět ta demagogie z rychlostí

Jasně, snižíme rychlost, zúžíme pruhy, ať jezdí všichni pomaleji. Co tam dát rovnou retardéry? A lidi bydlící v okolí ať se klidně udusí, to je fuk, hlavně, že se bude jezdit pomalu. Sice k tomu není důvod, ale když to není dálnice...

Ale jak už tady někdo psal - dokud nebude okruh kolem Prahy, je to jen plácání. Takže se ještě dlouho bude jen plácat a plácat.

4 0
možnosti

sama_pozitiva

7. 10. 2011 8:39
Re: Opět ta demagogie z rychlostí

Dusit se budou tak nebo tak. Každopádně snížení rychlosti na 40 km/h sníží alespoň hlučnost.

0 0
možnosti

7885449

7. 10. 2011 7:46
bulvár

myslím, že všechny opravdické bulváry se musí smát, když v čechách máme tendenci bulvárem nazývat i tyto záměry :-(.

0 0
možnosti

mak1_re

7. 10. 2011 7:41
Česká mentalita

Názory na zrušení magistrály mají ti, kteří po ní nejezdí. A jelikož jsme češi, tak proč nesouhlasit se zrušením něčeho, co nepotřebuji, že ? Já taky můžu být proti dálnici do Českých Budějovic, protože tím směrem vůbec nejezdím a tak mě kolony na Benešovské netrápí ....

1 0
možnosti

looki25

7. 10. 2011 8:58
Re: Česká mentalita

jenže ono mít hlavní městekej tranzit přes jednou ze dvou nejvýznamnějších náměstí, skrz památkovou zónu zapsanou v UNESCu, to je prasárna. Navíc není jedinej důvod aby kdokoliv jezdil ze severu na jih přes centrum.

(ale to vše samozřejmě nejdřív po zprovoznění Blanky)

0 0
možnosti

Šestá z pěti

7. 10. 2011 6:05
Každé řešení má hlavně řešit nějaký PROBLÉM!

A jaký je ten problém? Velké množství aut. Takže se odborníci nejprve zamyslete, proč je tolik aut na magistrále, proč lidi jezdí autem, proč je magistrála neustále zacpaná auty a pak najdete i dobré řešení! Zúžit pruhy nebo zmenšit jejich počet přece neřeší NIC, tak nevymýšlejte nesmysly a řešte problém!

-

Mimochodem, taky by mne zajímalo, proč všichni musí neustále jezdit autem a nechápu, kam a proč všichni pořád jezdí ;-D

0 0
možnosti

mak1_re

7. 10. 2011 7:35
Re: Každé řešení má hlavně řešit nějaký PROBLÉM!

třeba do práce, víš ? Pracuji na Antala Staška a bydlím na Chmelnici - autem ráno okolo 7:00 do 25 minut, MHD cca 50 minut ....

stačí to jako argument ?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Sparta - Třinec 2:3. Série se vrací do Slezska, domácí stíhací jízdu nedotáhli

9. dubna 2024  18:20,  aktualizováno  22:27

Hokejisté Sparty nevyužili ani druhý mečbol na postup do finále. Po nevydařené úvodní třetině...

Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela

14. dubna 2024  17:09,  aktualizováno  19:59

Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma

16. dubna 2024  16:33

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...

Zdražit zóny a část peněz rozdělit lidem bez aut. Praha 7 chce parkovací revoluci

10. dubna 2024  12:13

Praha 7 dlouhodobě řeší nedostatek parkovacích míst a naopak neustále se zvyšující počet aut....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slavia už nyní blízko účasti v Evropské lize. Jaké vyhlídky mají Sparta a Plzeň?

9. dubna 2024  16:22

Šampioni, nebo druzí jako loni. Slávistickým fotbalistům, kteří se poprvé od loňského října probili...

Celá republika fandí Vsetínu, tuší Slováček. Je rád, že na „svůj“ Lapač nemusí

16. dubna 2024  18:27

Ve Vsetíně se narodil. Na slivovicí provoněném Lapači hokejově vyrostl. Teď klub svého srdce musí...

Červnový transport koní Převalského do Kazachstánu: poletí tři hřebci a klisna

16. dubna 2024

Pražská zoologická zahrada vybrala osm adeptů koně Převalského ve věku od dvou do čtyř let určených...

Autobusy v Praze mají od léta zastavovat jen na znamení, uspoří čas i peníze

16. dubna 2024  17:10

Zastávky autobusů v pražské MHD by mohly být od letošního léta kompletně na znamení. Cílem je...

Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma

16. dubna 2024  16:33

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!