- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bude to takové třídně uvědomělé. Co má co kdo mít auto a ještě v něm jezdit, že.
To nikdo z dopravnich expertu nebyl nikdy v zahranici? Dalnicni moderni tunely na 80km\h snad mame v civilizovane Evrope jen u nas. To same, mesto potrebuje poradne okruhy a kvalitni naplneni centra na ne. Zatim se da jet jen z D5 na D1 a ze Smichova na Strasnice. Dal je to hruza.
Az budou vybudovane kvalitni cele okruhy, zajistene kavlitni rychle a kapacitni napojeni na ne, tak se konecne budeme te hruzy magistraly zbavit a ve ctverci Jecna-Magistrala-nabrezi udelat oazu klidu.
Ale to by si nesmela nejaka naplavenina z Mostu, co se jiste velice rada pristehovala pred par desitiletim k dalnici prosadit jeji totalni omezeni.
Pokud nebude zajisteno kvalitni a ryche napojeni okruhu i na obyvatele centra, tak se kazdej z centra (vse vne vnitrniho okruhu, takze par set tisic obyvatel) na jeho pouzivani vyhodne a bude jezdit pres centrum. Ale predstava, ze bude nekdy mozne na casti magistraly v centru udelat ten zamer je nadherna predstava. Ale obavam se, ze se toho nedoziji.
Politik se rozhoduje podle hlasu lidu. A většina Pražanů nejezdí autem každodenně, ten hrozný provoz v ulicích dělá je menší část z nich, pilně podporována hypotékaři ze sídelních kaší, kteří ovšem mají volební právo někde v Horní Dolní.
Rozumný pražský politik dojíždějící automobily Středočechů v ulicích přiškrtí, protože ví, že většina jeho voličů to ocení. Ať si pěkně kašáci na kraji města sednou na autobus.
"Řešení" spočívá v tom, že se něco zakáže, omezí, znepříjemní.
No tak to mám ještě lepší řešení dopravy v centru - strhněte mosty a přes hlavní silnice vykopejte napříč hluboké příkopy. A pak asi nastane ideální stav, že
myslite trochu?
pocita se s dokoncenym okruhem, pak jiz nebude treba aby tranzit jel pres centrum.
a nebude to ani zadouci... proc by nas tu meli otravovat statisice aut denne jako je tomu ted?
podle me priority: 1. plne funkcni okruh 2. mitne do centra 3. prestavba soucasne magistraly 4. zkulturneni zbytku komunikaci
Ale ať se páni architekti jdou ve špičce podívat na dopravu v Žitný a Ječný!Stejně to bude vypadat po omezeních na magistrále!Dokud je to páteřní komunikace a nejsou dva městské okruhy, tak to bude jenom obří chaoz!
Žitná je v pohodě. Tý by naopak slušelo zúžení na 2 pruhy, vypadala by pak mnohem líp!
A Ječný i Žitný by se mělo ulevit právě "humanizací" magistrály. To spojení pak už nebude tak atraktivní.
než to bude hotový, budou všichni stejně jezdit elektromobilem.
Jasně, snižíme rychlost, zúžíme pruhy, ať jezdí všichni pomaleji. Co tam dát rovnou retardéry? A lidi bydlící v okolí ať se klidně udusí, to je fuk, hlavně, že se bude jezdit pomalu. Sice k tomu není důvod, ale když to není dálnice...
Ale jak už tady někdo psal - dokud nebude okruh kolem Prahy, je to jen plácání. Takže se ještě dlouho bude jen plácat a plácat.
Dusit se budou tak nebo tak. Každopádně snížení rychlosti na 40 km/h sníží alespoň hlučnost.
myslím, že všechny opravdické bulváry se musí smát, když v čechách máme tendenci bulvárem nazývat i tyto záměry :-(.
Názory na zrušení magistrály mají ti, kteří po ní nejezdí. A jelikož jsme češi, tak proč nesouhlasit se zrušením něčeho, co nepotřebuji, že ? Já taky můžu být proti dálnici do Českých Budějovic, protože tím směrem vůbec nejezdím a tak mě kolony na Benešovské netrápí ....
jenže ono mít hlavní městekej tranzit přes jednou ze dvou nejvýznamnějších náměstí, skrz památkovou zónu zapsanou v UNESCu, to je prasárna. Navíc není jedinej důvod aby kdokoliv jezdil ze severu na jih přes centrum.
(ale to vše samozřejmě nejdřív po zprovoznění Blanky)
A jaký je ten problém? Velké množství aut. Takže se odborníci nejprve zamyslete, proč je tolik aut na magistrále, proč lidi jezdí autem, proč je magistrála neustále zacpaná auty a pak najdete i dobré řešení! Zúžit pruhy nebo zmenšit jejich počet přece neřeší NIC, tak nevymýšlejte nesmysly a řešte problém!
-
Mimochodem, taky by mne zajímalo, proč všichni musí neustále jezdit autem a nechápu, kam a proč všichni pořád jezdí
třeba do práce, víš ? Pracuji na Antala Staška a bydlím na Chmelnici - autem ráno okolo 7:00 do 25 minut, MHD cca 50 minut ....
stačí to jako argument ?