Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Dopravní podnik špatně informuje o výlukách zaviněných nehodami

Ve chvíli, kdy v pražské MHD dojde k nehodě, která zastaví provoz, zůstávají cestující většinou bezradní. Dopravní podnik totiž zatím příliš neumí v takové chvíli poskytnout lidem potřebné informace. Internetové stránky dlouho mlčí, číslo informační linky je neviditelné. Infopanelů je málo, navíc nejsou příliš pružné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

takyumimkecat

To sou ty outcorsingy

Levá ruka pak netuší co dělá ta pravá.....

Ale abych se zase DP zastal, ne za všecno může Mr. Dvořák. Je to vlastně jen loutka v rukách radních hl.m.Prahy.

Takže něco jako prezident s hodně omezenými pravomocemi....

Jediná a velká, je držet hubu a krok za královskej plat. Viz OpenKrad....

+1/0
7.10.2011 14:47

Leinad

Re: To sou ty outcorsingy

Jak souvisí outsourcing s informovaností cestujících o mimořádných událostech - byl web DPP v minulosti rychleji aktualizovaný? Byly tabule na zastávkách(když je ještě spravoval DPP nebo ROPID) rychleji a správně aktualizované (přeplo se dříve "zpoždění x minut" => "výpadek, jede náhradka") Když staniční rozhlasy v metru ještě obsluhovali zaměstnanci DPP, hlásilo se "tramvaje na trati XY nejedou," což je nyní v době OS staničního rozhlasu nemožné?

OS nemám rád a je mi jasné, že management DPP nemá žádný výběr.

0/0
7.10.2011 16:39

Leinad

Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo

1) Je faktem, že web DPP je velmi pomalu aktualizovaný. Dokonce je faktem, že vyhledávač spojení občas neví o krátkodobých _hlášených_ výlukách. Stejně tak je faktem, že se často neobjeví informace na panelech na zastávkách.

2) Ale proč by telefonní číslo uvedené na jízdním řádě nebylo nápadné, proč by někdo na zastávce čekal jízdní řád bez kontaktu na dopravce? Jestli je na zastávkách něco schované, tak je to tabule na tram Malostranské, ne černý text na bílém papíře v místech informací o tarifu a dopravci.

3) Zastávky či poslední spoje jsou málokdy vynechávány bez náhrady. Když někoho baví hodinu stát na přeplněném nástupním ostrůvku, tak se pravděpodobně dočká náhradního busu (nebo řešení alá zajížďka jiné linky do dané zastávky...) nebo jiné pravidelné linky.

0/0
7.10.2011 13:27

Gróf

Pražáci jsou rozlícení, i když je kalamita.

Jak zpívá Nohavica v Ladovské zimě, tedy když v Praze napadnou tři centimetry sněhu, a u muzea čtyři ;-)

0/0
7.10.2011 13:18

takyumimkecat

Re: Pražáci jsou rozlícení, i když je kalamita.

se prober.... Když v tý vaší Horní-Dolní projedou 2 auta za den, tak se logicky nic neděje....

Mluví z tebe závist....:-)

0/0
7.10.2011 14:44

Aqua

Re: Pražáci jsou rozlícení, i když je kalamita.

Ty asi nemáš pěknej život... celý dny sedět u vás ve Vostravě, číst pražskou rubriku a ukájet se v diskusi pod každým článkem. Takhle to daleko nedotáhneš ;-))

0/0
8.10.2011 12:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.