Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vedení Prahy 4 chystá petici, chce urychlit dostavbu okruhu

Zastupitelé Prahy 4 se rozhodli podpořit obyvatele Spořilova, kteří bojují za dostavbu Pražského okruhu. Důvodem je neúnosné zatížení kamionovou dopravou, která se po zákazu vjezdu těžkých nákladních aut na Jižní spojku přesunula na Spořilovskou ulici. Radnice proto chystá petici, kterou předá magistrátu i vládě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dogi3

Petice jsou,

vážení, k ničemu. V prvé řadě je nutné dát přes ústa všem ekoteroristům, kteří v dostavbě okruhu brání již řadu let. Pokud by jich nebylo, mohl už být dávno v provozu celý. Teď ale na něj zapomeňme, protože stát, resp. jeho vlády, prošustroval svojí neschopností spoustu peněz za blbosti. A nejen stát. Když si třeba vzpomenu na 100 mega, které Bém vyhodil do kanálu na svůj nesmyslný sen o Praze olympijské, tak vždy začínám vázat smyčky, otevírá se mi kudla v  kapse či se sama odjišťuje pistole.

0/0
14.10.2011 6:08

Invandrare

Re: Petice jsou,

Petice je jen ostrá prosba a takhle je s ní nakládáno...

0/0
14.10.2011 17:46

Keni

Vychcankum z Bechovic by se melo poradne zatopit.

Proc v nasi republice diky par vychcankum sikanizuje par set tisic lidi. Pres Bechovice vzdy vedla hlavni vypadovka na Kolin, Hradec. Po te, co se postavila dalnice se casem u nich dal zakaz vjezdu nakladaku (odhadem 10let). Ted se ma ten okruh co jim ulevil ma dostavet. A najednou jsou proti. Tak at se to vrati d opuvodniho stavu, seundaji se zakazy vjezdu a okruh se udela pred a po Bechovice.

To same ty vychcankove z magistraly v cele s tou naplaveninou z Mostu. Magistrala byla schvalena jako tranzitni dalnice 1948-55 a postavena nekdu asi 1971. Takze nechapu, proc se ti co se nastehovali pote mohou uspesne rvat, ze chteji 50km\h omezeni. Provoz je tam silny, bydlim asi 300m od magistraly, ale jiste tizsi, nez nakladni mezinarodni doprava pred 50lety.

Jinak okruh pres Slivenec s mostem je jiz planovan skoro 100let.

http://www.dalnice.com/r/r01/r01.htm

0/0
13.10.2011 19:51

Keni

Re: Vychcankum z Bechovic by se melo poradne zatopit.

To same rozsireni Ruzyne nebo postaveni terminalu (budovy) ve Vodochodech.Ty co tam ziji jeste pred postavenim castecne (meli zadat komunisty pred 50lety) odskodnit a zbytek at si zajisti odhlucneni atd za sve.

Jinak u vetsiny komunikaci by stacilo misto hroznejch zvukovych barier vysazet nejake stromy ci krovy. A take,pokud se bude umele na privadecich k okruhum a na okruhu omezovayt rychlost, vetsina to bude objizdet pres mesto. Nechapu, proc na Jizni spojce, Mrazovce, Strahovskeho tunelu a magistrale po Taborskou (dalnicni useky, mimourovnove krzeni) neni 100km\h rychlost.

To same nejake zvyseni rychlosti a upravu zelene vlny,podchody atd na Evropske,Videnske atd.To odvede nepredstavitelne mnozstvi dopravy z mistnich komunikaci.

Misto nesmylnych kruhacu svetel na krizovatkach typu NaJelenak_K_Hrncirum ci Kunraticka_Spojka x K_Labeskam v hlanim smeru podtunelovat a na vrcholu udelat kruhac (jako Munchne, Paris, Koln, Brussel). Je nutne dostavet okruh a zajistit i napojeni na nej.

0/0
13.10.2011 20:04

Keni

Re: Vychcankum z Bechovic by se melo poradne zatopit.

Pro bezpecnost a ekologii je nutne zajisti plynuly provoz po urcenych komuniaci. Tam by nemeo dochazet ke krizeni s chodci (podchody, nadchody) a mozna ani k situaci odbocovani vlevo (v hlavnim smeru podjezd a napovrchu kruhac) nebo po vzoru Budapesti zakzat nekd eodboceni vlevo a po urcityhc usecich delat kruhce.

Po Praze bude vzdy potreba nejakeho provozu. Ale pro je z Michle do Stransic ci Smichova nejvyhodnejsi jezdit pres mesto? To je ten nejvetsi problem.

0/0
13.10.2011 20:07

pavlik12

Ať jdou protestovat do Běchovic

Nebýt pár desítek potížistů, kteří si koupili pozemky nebo domy v místě, kde je už 40 let naplánovaný okruh (a teď se hrozně diví a podávají žaloby)... a kterým stejná doprava už za okny jezdí jen na druhé straně ... tak mohl být SOKP dostavěný až k D11 už letos.

Jsou to všechno sousedé prakticky z jednoho města, nechť si to vyřídí ručně v hospodě a bude klid.

+4/0
13.10.2011 17:15

Keni

Re: Ať jdou protestovat do Běchovic

Staci pouzivat rozum. Koupil sis pozemek nebo prestehoval do casti, kde je planovana nejaka verejne prospesna stavba ? Nemas zadne pravo proti ni podavat pripominky a zadat jake koliv odskodneni. Toto je dle meho rozumu naprosto v poradku.

To, ze kazda vyzamna stavba nekoho poskodi je jasne. Ale bohuzel, zeleznicni koridory, tramvajove trate, dalnice, letiste, cisticky, prehrady, elektricka vedeni proste potrebujeme. Ty postizene nejakym rozumnym zpusobem odskodnit, v zavislosti na delce pobytu. Kdyz se nekdo pristehuje nekam pred rokem, nema narok na akove odskodneni, jako nekdo kdo zde hospodari ci zije x desite let ma tam silne socialni vazby.

0/0
13.10.2011 20:15

monty darty

Re: Ať jdou protestovat do Běchovic

Ano, viděl jsem něco podobného tuším v neděli ve 168. Případ z Ševětína u Č. Budějovic: stěžuje si rodina bydlící blízko kamenolomu, že nemohou spát. Pán tam klidně řekne na kameru, že se přistěhovali před rokem a že je to hrozné. Celá reportáž vedena v duchu, jak bezohledná firma ubližuje občanům. To proboha ten kamenolom před tím neviděl a ten by se teď měl kvůli němu zavřít? Ale pozoruhodné je, jak se k podobným případům "objektivně" staví média, ale to je asi proto, aby bylo očem psát.

0/0
14.10.2011 16:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.