- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeste, ze ty udzbare maji. Az je vsechny prodaji (nebo daruji) Skodovce, tak to bude vypadat jinak. Ale proc za vice jak 2. miliardy neusetrit 80milionu rocne. On nekdo za tuto vyhodnou transakci da jiste tem spravnym ty spravne kapriky.
A divim se, ze to v tech smlouvach neni osetrete. Ihned rozjet vyberko na dodani novych treba 10souprav nebo alespon zapujceni a ty nauctovat Siemensu. Chtel bych videt soukromnika, ktery by svuj vyrobni prostredek odstavil a jen cekal, kdy zkrachne.
Staré kvalitní soupravy typu Ečs a 81-71 byly nepřekonatelné. Podívejte se na moskvu, tam jim to už jezdí přes 40 let a nikdo to tam neplánuje vyřazovat. I když co se týče modernizace se jí nedá nic vytknout, tedy až naty tvrdé sedačky. Ještě tet si spomínám jak si je máma vychvalovala, když sme někam jely. Ale ty nové nestojí za nic. Drahé jsou, sedačky tvrdé, pro starší lidi je u prvních sérií naprosto nemožné přečíst kam to jede. Já to zvládám, protože sem řidič tramvají a určitě i další mladí. Na záver napíšu jen to že si asi měl DPP nechat víc starých souprav, a nedělat ty blbosti se zabezpečením, ted tam může jen M1!
Bývaly doby, kdy pražská MHD byla jedna z nejlepších v Evropě - jenže to nebyl tak výrazný penězovod díky outsorcingu, stavění nesmyslů do polí (Písnice nebo již realizované Letňany),... jeden z těch, kteří se podíleli na rozbíjení, se chlubili, že to bylo místo čtvrté, i bez dluhů.
z nadfakturace se pořídili chatička, domeček, soukromé letádélko, fajn bourák, na kvalitu nezbylo.
Hmm, a už je to tady. DP vyvedl údržbu metra na céčku na Siemens a na A a B na Škodovku, tj. se v rámci outsourcingu zbavil svých lidí a údržbářského zázemí metra. Byť budovy snad ještě vlastní. A teď když má s jedním smluvním dodavatelem, který je shodou okolností zároveň výrobcem, spor, tak řeší, jak si pomocí tramvajových opravářů, kteří DP ještě naštěstí zbyli vlastní, to metro opravit.... Tedy alespoň tak jsem článek pochopil. Nicméně zároveň pan Dvořák připravuje tentýž outsourcing tramvajových opraven, aby příště musel jít svařovat asi sám... A nenechá si vysvětlit, že když má metro přes 100 souprav a tramvají je 1000, tak je poněkud výhodnější mít vlastní údržbářskou základnu, nežtvořit závislost na jednom soukromníkovi, který když zdraží, nebo zlobí, tak DP nezbude, než vozit své soupravy třeba do jiných měst a tam prosit o opravy...
Ne že bych nesouhlasil, ale obávám se, že Dvořák není jediný manažer DPP v současnosti a nedávné historii, myslím si, že existují jisté tlaky od magistrátu, dozorčí rada a představenstvo společnosti.
Mimochodem vlastní odboráři také mohou zlobit, i když asi ne tolik.
že se už nějakou dobu kupují zas palivové tyče do reaktorů z Ruska.
A je to podobné i s dalšími výrobky - to co kdysi vydržela stará lednička, to málokterá dnes. Nebo video, pradávno jsem koupil (ještě magnetoskop) a ta vnitřní konstrukce byla úžasná, lité vnitřní kostra a ne ohýbané plíšky jako dnes, však také vydrželo úžasně dlouho. Po letech jsem si koupil nové, špičkové a kupodivu to staré ho přežilo.
To dělá konkurence.
Proč většina lidí při nakupování ledničky sleduje pouze prodejní cenu, málokoho napadne, že skutečné náklady souvisí i s životností, spotřebou energie a nároky na údržbu?
Jak dlouhé jsou na tohle záruky? Co kdyby se to stalo az deset let, bude si DP hradit opravy sám?
Žetam nedali ty opravený starý, stejně mám pocit že ty z áčka jsou lepší.
technika z CCCP. Okamžitě Siemens žalovat pro ušlé zisky.
jj,jak my si vse malovali v ruzovych barvach a skutek utek...