- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě se tohle šetření vůůůbec nezamlouvá... Stavba má sloužit mnoho let, měla by být alespoň tak nějak trochu i "reprezentativní" (mj. když už tolik stála), spolehlivá a pokud možno co nejvíce "nadčasová" (alespoň příliš rychle nezestárnout), prostě ve všech ohledech moderní a maximálně kvalitní - maximálně, jak jen nějak reálně rozumně lze, když už tedy je... Šetření tu a tam "drobných" (vzhledem k celkové ceně) na kvalitě, technologiích, architektuře, kulturnosti, parcích apod. vidím jako naprosto naprosto nesmyslné, tupé a krátkozraké populistické jednání... Jo, kdyby se tak snížila celková cena kupř. o třetinu, pak by to bylo samozřejmě něco jiného, co by stálo za zvážení a "politické" rozhodování... Ale tohle...
(to, že by třeba ideálně mohla celá stavba ve stejné kvalitě stát kupř. polovic, při dobrém a poctivém hospodaření... :-), tu teď neřeším, to je samozřejmě věc jiná)
a jak odůvodňoval to, že okrádá obyvatele Prahy o další miliardu.. chci jména
Vážený autore článku, proč píšete, že Praha zaplatí o miliardu méně když ve skutečnosti zaplatí o 9 miliard více proti garantované částce panem Bémem. Velice lehce tady navozujete dojem , že ušetříme 1 miliardu, ale přitom zaplatíme Bémovo kamarádům 9 miliard extra. Prosím nemanipulujte s námi stejně jako politici. děkuji.
se stavi na predrazeny kontrakt a velka castka je zabudovana do ceny na korupci.
Na položce "korupce" je celý projekt postavený. Takže z technologických důvodů nelze seškrtat. Pochopte, to je primární cíl, jehož vedlejším produktem je vznik nějakého tunelu kdesi pod Prahou...kupodivu né imaginárního.
A co podchod na Prašném mostě? Nejen, že tam bude obludná křižovatka se třemi pruhy směr Vítězné náměstí, ale navzdory nejen občanským sdružením a světe div se i radnici Prahy 6 (která zastavuje zeleň kde může) i podchod pod silnicí, která by měla být díky Blance logicky téměř nevyužívaná (jinak celá Blanka ztrácí smysl).
Takže se můžeme těšit na další bezdomoveckou nebezpečnou hrůznost podobné té na metru Vltavská, která přetrhává veškeré pěší vazby, protože i ti odvážlivci, kteří by chtěli ten labyrint pokořit budou zahnáni nepřizpůsobivými zjevy okupující toto přátelské prostředí. A to vše prosím pár desítek metrů od Hradu, paráda..
PS:ušetřit by se dalo i neroozšiřováním stávájících komunikací, jejichž dopravní zátěž má odvést právě Blanka (další nesmyslný paradox, že?!).
Že to odvede zátěž, tomu nevěří ani autoři.
Podívejte se například na vizualizaci, jak měla vypadat Hradčanská a jak doopravdy vypadá (nemyslím tím podchod pod tratí, tam jde uznat, že ten pozemek někdo fakt drží). Pokud se tohohle přístupu budou držet i u Letné a všech těch parků, tak se skutečně není na co těšit...