- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pání exprti umí udělat panel, ale neumí vyrobit internetový odkaz? Tupci
Jak dlouho už DPP používá DORIS a proč ROPID není schopný po takové době natlačit na sjednocení s mpvnet.cz? Proč vymýšlet nové blbosti, když stačí říct "zvýšila se frekvence aktualizací na webu DPP"?
Chválím, nicméně tento druh informace by měl jít za lidmi sám, ne že si to musím hledat na stránce DP u počítače či v mobilu. Tyhle krátkodobé věci znát je fajn, ale měly by mi pípnout třeba jako sms v mobilu. Mrknu a přizpůsobím trasu a ušetřím třeba těch 10-15 minut zdržení. Aktuální data na webu DP jsou tak zatím užitečná pro střednědobé změny, kdy někde postávám, nebo se šíří info, že nejede metro, a tak se podívám na web, od kdy, do kdy a proč. To je určitě fajn, ale podívám se, až když mi je něco podezřelé a někde zevluju. Takže je třeba jít o krok dále. Já bych si sms službu mhd info Praha objednal hned a klidně za ni DP platil. Nebo by mohla být třeba zdarma k roční jízdence apod.
Na zastávkách má být displej se zdůrazněním mimořádností (barva/velikost písma, blikání nadpisu.. co je technicky možné)
Ale nerad bych každý druhý den obdržel pro mojí cestu irelevantní SMS typu "autonehoda v ulici XX, busy linek AA mají zpoždění" - stálo by za zvážení návrat k CBS jejich a využívání.
Pokud je výloka krátkodobá (banální srážka s tramvají, pád člověka do kolejiště) nemá smysl vymejšlet náhradní trasu.
No pokud mate cas cekat dve az tri hodiny na obnoveni provozu, tak to asi smysl nema. Vetsina cestujicich to ale urcite vidi jinak.
a co když k nějaké té mimořádné události dojde mezi tím, co člověk vypne počítač a dojde na zastávku... Co pak
Zdraví Rejpal.
Ovšem co chtít od podniku jako je tento?
No u Vás v Horníá Dolní, kde je vidět od první zastávky ke druhé by to bylo jednodušší, to je pravda.