- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každá zastávka má pokud vím své jedinečné číslo v systému DPP.
SMS by byla zpoplatněna nějakou rozumnou sazbou, dejme tomu 5,- za SMS.
No a po odeslání SMS ve tvaru DPP 123456 TRAM 1 by přišla odpověď TRAM 1 MELA PORUCHU, PRISTI TRAM DORAZI ZA 20 MIN.
a nebylo by nejlepší to posílat mailem? Kdo chce smsky tak si to přesměruje na sms, kdo to chce mít na webu tak si to přes webmail přečte na webu, ti zbývající to budou mít zdarma v mobilu/kdekoliv...
Ale má to i nevýhodu... bylo by to levnější
Hmm, tak magistrát posílá sms jen info o dlouhodobých změnách, co jsou všude vyvěšené, občas něco pošle 20x, občas s chybou a o výlukách se patrně nedozví, takže nepošle :-). DP zase jde cestou infa na webu, protože sms rozesílat považuje za nevhodné. Jenže k čemu mi je vědět, že se na netu objevují ta krátkodobá omezení provozu na cca 15-20 minut, když se o nich dozvím až ve chvíli, kdy nekde 10 minut stojím a pak se na web podívám. Tj. jdu na web proto, že někde čekám, abych našel vysvětlení situace. To je sice pokrok, ale já bych rád, aby mě smska na tu situaci upozornila tím, že mi pípne v mobilu. Jedu třeba metrem a někde přestupuju, ale mám i alternativu. Když mi pípne sms, jel bych třeba o stanici dál a přestoupil jinde, když na mé trase bude problém. A přece bych si mohl nastavit v sms oblast Prahy, nebo linky, o kterých chci info, nebo by se posílalo jen lidem, co jsou v blízkosti situace , jak tu někdo píše. Info o situaci, co trvá 20 minut, potřebuje cestující ihned.
Magistrát dělá správně - vývěsky vylepené na všech zastávkách totiž nejsou vůbec vidět. DPP také dělá správně - rychle aktualizované info na webu totiž nepatří do CBS ani na RSS.
A co odhlášení? Když už těch SMS budu mít dost.
se mi zdá, že se tramvaj po cestě někam vypaří. Předpokládám, že se kontrolují výjezdy, ale do zastávky tramvaj prostě nepřijede. Přitom je třeba sobota ráno a provoz zcela plynulý. Takže pokud bych si zaplatila tuto službu tak by a) nefungovala nebo za b) bych měla několik desítek sms za týden. O vysvětlení mizení tramvají jsem DPP nežádala, protože bych se dozvěděla jen to, že mám nahlásit číslo tramvaje a čas, kdy nejela.
Mě většinou po nahlášení čísla odpovídají - U DPP je byrokracii žel lepší sehrát, že potřebuji zpožděnku (omluvu do práce/školy) než chovat se jako klasický stěžovatel (který neví, kdy a který spoj nejel, jenom si rád zastěžuje)
Mimochodem občas neuškodí zkontrolovat si papírové informace vylepené na zastávkách - mám rád ten pohled, kdy na zastávkovém sloupu vlaje výrazná informace o výluce a nástupiště je přeplněné.
Další komplex? Vy jste nám u zádi, tak to zkuste stejně
Tuhle technologii podporuje GSM přímo podle standardu. Říká se tomu Cell Broadcast a SMS se vysílá všem uživatelům GSM v dosahu vybrané GSM buňky. Stačí si v mobilu povolit příjem těchto zpráv.
Jenže to by bylo levné, pohodlné a funkční. Kam byste schoval ty peníze pro poskytovatele a ty úplatky?