Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči, kteří nechají Pražany v autobusech mrznout, dostanou pokutu

Se stále chladnějším počasím se Pražané začínají setkávat s tradičním problémem: autobusy MHD jsou často buď vymrzlé, nebo přetopené. To by se mělo změnit. Ropid chce pokutovat řidiče, kteří nebudou dbát na "správnou" teplotu ve voze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jordan23

Zavedl bych to okamžitě

Bude to platit i pro ty řidiče, kteří úmyslně nezastavují na zastávkách a nechávají cestující mrznout tam??!!!

0/0
11.11.2011 13:05

Leinad

Re: Zavedl bych to okamžitě

Pro takové ptali pokuta dávno, ale občas je dobré napsat něco na ROPID.

0/0
11.11.2011 16:55

solimPC

Kdo chce psa bít...

takže když nebude řidič topit, bude za to pokutovaný, a když topit bude, čekají ho zase postihy za vysokou spotřebu nafty. Geniálně vymyšlený způsob, jak snížit mzdové náklady :-/

0/0
11.11.2011 9:24

památkář

Re: Kdo chce psa bít...

Že ty jsi řidič autobusu DPP a máš doma kotel na naftu?

0/0
15.12.2011 15:31

solimPC

Re: Kdo chce psa bít...

Nejsem, s DPP nemám vůbec nic společného, ani ji nepoužívám. A auto mám na benzin a bydlím v paneláku :-P

0/0
15.12.2011 16:27

solimPC

Re: Kdo chce psa bít...

Tím "ji nepoužívám" myslím MHD. Napsal jsem to trochu rychle a tím pádem nepříliš srozumitelně.

0/0
15.12.2011 16:28

Jižák 4ever

čemu pomůže pokuta?

To vypadá, jako by to ti řidiči dělali schválně. Na konenčné otevřou všechny dveře, aby pak lidem byla co největší kosa? Já naiva jsem si vždy myslela, že topení prostě nefunguje. A v tom případě buzerovat řidiče pokutou mi přijde dost nefér.

+1/0
11.11.2011 7:32

památkář

Re: čemu pomůže pokuta?

Jestliže topení nefunguje, pak musí řidič dostat další pokutu, protože s vozem vůbec ráno neměl vyjet z vozovny. Naštěstí už skončil (snad) socialismus, kdy se na cestující kašlalo.

0/0
15.12.2011 15:30

Invandrare

věčný spor

těch, co mají rádi chladnější podnebí, nebo naopak tepleji...Má možnost řidič nějak vidět kolik stupňů má ve voze? Nebo bude pokutován za to, protože přijde kontrolor a tomu bude chudinkovi zima (nebo horko) a tak se na řidičovi zahojí?

0/0
10.11.2011 23:23

památkář

Re: věčný spor

Z článku vyplývá, že pokuta bude při teplotě pod 10°C, to je zima, kterou pozná i dost tupý řidič.

0/0
15.12.2011 15:32

mahony3307

Doufám

že taky ropid zajistí aby dílna ty topení opravovala,takovýhle závady jim psát to je jak hrách na stěnu házet.Na nic nemaj díly každej šroubek se musí extra objednávat a to ještě pouze v případě že uznaj za vhodný.Jinak ti řeknou svítí to,brzdí to,jede to, dveře jdou tak si nevymejšlej kraviny.Některý ty křápy topěj dobře akorát když je teplo a jak se ochladí pod nulu tak to je fakt žůžo v tom 10 hodin mrznout a celej den ještě poslouchat blbý kecy.;-€

+2/0
10.11.2011 21:30

mahony3307

Re: Doufám

Jinak mě tenhle zoufalej pokus od odvedení pozornosti od větších problémů a tunelů který se v DP dějou docela pobavil ;-D

0/0
10.11.2011 21:34

památkář

Re: Doufám

Nemáte pravdu, vozidlo bez fungujícího topení nesmí vyjet, jinak bude platit pokutu ten, kdo to umožnil. A je to. Za jízdné, které platíme my, chceme také odpovídající službu. A je mi houbu do toho, kdo šlendrián způsobil, dispečer, řidič nebo pracovník dílny odpovídající za opravu.

0/0
15.12.2011 15:34

mahony3307

Re: Doufám

No když přehlídnu tvojí obrovskou naivitu,tak mi řekni v čem nemam pravdu.Že něco nesmí vyjet nikoho nezajímá (bohužel) kdyby vyjelo jenom to co smí tak to je tak necelá polovina busů DP.Na nic nejsou prachy a vyjet to musí a pohodlí je to poslední co dílnu zajímá.Vzpamatuj se žiješ v ČR. ;-D nejsi na západě.Sice se mi to taky nelíbí ale tak to je.

0/0
15.12.2011 17:04

Leinad

Řešení by byla oddělená jednomístná kupé

Vždycky si bude někdo stěžovat. Řidič může točit volantem v několika zimních bundách, ve voze může být klidně horko,... ale zásadně se nebude udržovat přijatelná teplota.

Na zastávkách s menším pohybem cestujících by bylo vhodné poptávkové otevírání dveří (nechápu lidi, kteří si v SOR NB při blížící se zastávce na znamení zmáčknou otevření jedněch dveří "tlačítkem na tyči" a následně projdou přes celý bus aby si mohli otevřít druhé dveře. )

0/0
10.11.2011 20:49

jarki

Re: Řešení by byla oddělená jednomístná kupé

už jste někdy zkoušela řídit v bundě docela nepohodlné.Ono se těžko topí když 60 % autobusů jezdí na řepkovou naftu která zasírá bufíky takovým způsobem že netopí.

0/0
12.11.2011 11:19

Jitřní dar

...

Není nad to, když je venku -5, člověk je oblečený na -5, vleze do vodzu MHD kde je 20 stupňů, tam se pěkně zapaří, rozhicuje, a pak zase vyleze do -5.

+1/0
10.11.2011 20:14

bart.sosik

Re: ...

zrovna jako není nad to, když je venku minimálně tak 25 - 30° plus a v příměstských vlacích ČD (tzv. elefanty) je tak maximálně mezi 10-15° 8-o a když požádáte o stažení klimatizace, tak se dovíte, že buď 1. - v téhle části vagonu to není možné nebo za 2. - ono to nejde pořádně ovládat ;-€

0/0
10.11.2011 20:41

Jitřní dar

Re: ...

Vlaky jsou kategorie sama pro sebe.  Že byla přepálená klimatizace je opravdu nepříjemné, ale když EC Vídeň - Hamburg v srpnu naplno topil, to už bylo na infarkt.

0/0
10.11.2011 21:15

wrah

Re: ...

Pravda, kdyby při těch +30C elefant udržoval pokudmožno stabilních +25C, tak by to bylo fajn. Bohužel, donutit klima, aby držela rozumnou teplotu je dost těžké.

0/0
10.11.2011 21:43

dodo125

Re: ...

No vidíte a já mám rozdílnou zkušenost z Cityelefantu. Se spolucestujícími si koukáme do očí a pot nám skrápí skráně. Je tam vedro jak v "morně" vydýcháno jak ve chlívě, raději se ani nepokoušíme dám paže od sebe, páč v reklamě říkali, že je to "out". Pokud chystáte psát stížnosti, já budu psát pochvaly. Víte, rozdíl, mezi námi je, že Vy se můžete přioblíknout, ale já kdybych se vyslékl z trička a šortek, tak to bude sexuální obtěžování. Vezmě te si příště svetr......

0/0
12.11.2011 0:56

mahony3307

Re: ...

Přeci sebou nebude v červenci brát kožich kvůli tomu že jede vlakem ;-D Přehnaná klima je problém nejen u vlaků ale třeba u benzinek v bance apod.Tak horko je taky pěkně hnusný ale nepřináší tolik zdravotních problémů jako přehnaně chladící klimoška.

0/0
12.11.2011 10:50

Komisar-durrex

Re: ...

To by ale kabina řidiče musela být úplně oddělená, protože řídit v takové zimě.... Navíc rozepnout si bundu, zas takovej problém není, stejne si lidi otevírají okénka jak se jim zachce, takže to co dělá řidič je často naprosto jedno, vždy se najde někdo nespokojenej:)

0/0
10.11.2011 22:42

Mychal.B.

Re: ...

A co řeší rozepnutí bundy? Záda + ruce mám pořád izolované na pobyt v teplotě o 25°C nižší. Zbytek těla stejně tak.

0/0
10.11.2011 23:24

Glaukom

Re: ...

tak se slíkni - v čem je problém ?

0/0
11.11.2011 7:54

Jujing

Re: ...

Po té co sem v září byl v Hong Kongu mě tohle fakt netrápí venku 30-35°C a v buse běžně 20 :) teda víceméně kamkoliv člověk vlez byla neskutečná zima :)

0/0
10.11.2011 23:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.