- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bude to platit i pro ty řidiče, kteří úmyslně nezastavují na zastávkách a nechávají cestující mrznout tam??!!!
Pro takové ptali pokuta dávno, ale občas je dobré napsat něco na ROPID.
takže když nebude řidič topit, bude za to pokutovaný, a když topit bude, čekají ho zase postihy za vysokou spotřebu nafty. Geniálně vymyšlený způsob, jak snížit mzdové náklady
Že ty jsi řidič autobusu DPP a máš doma kotel na naftu?
To vypadá, jako by to ti řidiči dělali schválně. Na konenčné otevřou všechny dveře, aby pak lidem byla co největší kosa? Já naiva jsem si vždy myslela, že topení prostě nefunguje. A v tom případě buzerovat řidiče pokutou mi přijde dost nefér.
Jestliže topení nefunguje, pak musí řidič dostat další pokutu, protože s vozem vůbec ráno neměl vyjet z vozovny. Naštěstí už skončil (snad) socialismus, kdy se na cestující kašlalo.
těch, co mají rádi chladnější podnebí, nebo naopak tepleji...Má možnost řidič nějak vidět kolik stupňů má ve voze? Nebo bude pokutován za to, protože přijde kontrolor a tomu bude chudinkovi zima (nebo horko) a tak se na řidičovi zahojí?
Z článku vyplývá, že pokuta bude při teplotě pod 10°C, to je zima, kterou pozná i dost tupý řidič.
že taky ropid zajistí aby dílna ty topení opravovala,takovýhle závady jim psát to je jak hrách na stěnu házet.Na nic nemaj díly každej šroubek se musí extra objednávat a to ještě pouze v případě že uznaj za vhodný.Jinak ti řeknou svítí to,brzdí to,jede to, dveře jdou tak si nevymejšlej kraviny.Některý ty křápy topěj dobře akorát když je teplo a jak se ochladí pod nulu tak to je fakt žůžo v tom 10 hodin mrznout a celej den ještě poslouchat blbý kecy.
Jinak mě tenhle zoufalej pokus od odvedení pozornosti od větších problémů a tunelů který se v DP dějou docela pobavil
Vždycky si bude někdo stěžovat. Řidič může točit volantem v několika zimních bundách, ve voze může být klidně horko,... ale zásadně se nebude udržovat přijatelná teplota.
Na zastávkách s menším pohybem cestujících by bylo vhodné poptávkové otevírání dveří (nechápu lidi, kteří si v SOR NB při blížící se zastávce na znamení zmáčknou otevření jedněch dveří "tlačítkem na tyči" a následně projdou přes celý bus aby si mohli otevřít druhé dveře. )
už jste někdy zkoušela řídit v bundě docela nepohodlné.Ono se těžko topí když 60 % autobusů jezdí na řepkovou naftu která zasírá bufíky takovým způsobem že netopí.
Není nad to, když je venku -5, člověk je oblečený na -5, vleze do vodzu MHD kde je 20 stupňů, tam se pěkně zapaří, rozhicuje, a pak zase vyleze do -5.
zrovna jako není nad to, když je venku minimálně tak 25 - 30° plus a v příměstských vlacích ČD (tzv. elefanty) je tak maximálně mezi 10-15° a když požádáte o stažení klimatizace, tak se dovíte, že buď 1. - v téhle části vagonu to není možné nebo za 2. - ono to nejde pořádně ovládat