- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdo si nekoupí, zaplatí pokutu, o to magisrátu jde.
A hlavně z něj nevylézejte. Zasrané zóny. Ničemu to nepomůže, jen nástroj na vybíraní pokut...
Je jen otázka času až P4 příjde na to jak výhodný business parkovací zony jsou a zvedne ceny na běžnou hladinu. Minimální náklad čárou na silnici značka na začátku park. zony a za rok máme miliony v kase. Nejvíc mě pobavilo když jsem se ptal na cenu karty na praze tři když auto přepíšu na IČO, roční karta 12 000,-. Na otázku proč mi bylo odpovězeno že se za něco musí budovat nové parkovací místa, tak nějak nechápu. Nechci další kartu na další auto které zabere další místo, jde pořád stávající vozidlo. Navíc si tak nějak nepamatuji kde se od začátku modrých zon na P3 vybudovaly nové parkovací místa? V tomhle případě jde čistě a jen o buzeraci, pokaždé když přijedu z práce domů kroužím v blízkosti domu a hledám kde bych auto strčil, kolikrát stojím i tři bloky od domu, no není to paráda za 700,- a ještě bych měl platit 12000,-
ODS zde prosazuje nadzemní garáže, sice překážejí a k obytným domům se nehodí, neb hyzdí a cloní výhled z bytů, ale jsou levnější než garáže podzemní. První objekt vyrostl u Centra Chodov a městská policie nastartovala na místní neposlušné občánky, kteří předražené parkování v objektu radnice bojkotovaly a kterým radnice kolem domů na oplátku nasázela "zákazy vjezdu" a "zákazy stání".
Projekt garáží byl kdysi dobrou "zelenou" myšlenkou. Velká parkoviště na sídlišti proměnit na parky kolem parkovacích domů. Jenže na takové plány nejsou peníze. Provoz parků je nákladný a pro socky na sídlištích je to vyhazování peněz. Navíc ta sídlištní parkoviště dnes blokují lukrativní pozemky a především další komerční výstavbu, která přes všechnu korupci radnice a magistrátu musí splnit minimální požadavky na parkování a nemá jak.
Zrodil se "modrý" plán "B" na zlepšení života Pražanů. Prodají se pozemky pod dnešními parkovišti na výstavbu dalších obytných a komerčních domů. Zahustí se zde počet lidí a aut. Postaví se velkokapacitní nadzemní garáže za peníze daňových poplatníků a ti se donutí libovůlí moci radnice platit drahé parkovné. Zato získají před okny bytů netušený pohled do sousedních domů a garáží a další znehodnocení současného bydlení.
Je zde i taková "malá domů". Výstavba parkovacích kapacit radnicí za státní peníze umožní soukromým developerům snáze budovat další a další objekty bez přehnaných nákladů na budování nových parkovacích kapacit, což zlevní výstavbu. Miluji kupříkladu projekt hotelu na pláži vyčištěné hostivařské přehrady či projekty nového bydlení v zeleni na pomezí Hostivařského a Milíčovského lesoparku a Kunratického lesa. Přeji budoucím majitelům, aby se jejich zelené bydlení také změnilo na bydlení "na zadním dvorku", tak jak ho mění starousedlíkům dnes.
parkovali by na ní blbci, idioti a politici
jen dávají pocit, že bude šance zaparkovat. Parkování zajistí parkovací domy a podzemní garáže s dostatkem parkovacích míst za nepřemrštěnou cenu za den stání.
Karta do modré zóny není nic jiného, než potvrzení o zaplacení výpalného, což držitele opravňuje pouze k tomu, že jeho vozidlo nebude odtaženo městskou policií v případě, že se mu třeba i podaří najít místo k zaparkování.
Skvělý nápad, jak preferovat MHD je zdražit Park and Ride a zakázat parkovat v okolí metra.
Místním to také pomoůže, když si budou muset zřizovat kartu, která znamená "oprávnění k hledání parkovacího místa."
musí i na sídlištích. A doufám, že to opět založí na institutu trvalého pobytu, který je dávno přežitý, nefunkční, akorát to radní a úředníci nestihli za posledních 10 let pochopit...
občas u nás na sedmičce nestíhám všechny ty eskaře, céčkaře, háčkaře bez karet a kdovíco ještě fotit a pak nahánět policajty, aby si to ráčili odtáhnout, když už půl hodiny hledám místo aspoň v druhý řadě...
Tak si pořídíš kartu, která ti dovolí hledat parkovací místo v okolí.
Když už, tak jsem pro reserve pro danou RZ (na hodiny, které nahlasím při zařizování toho místa - třeba v noci/přes den/o víkendu/nonstop)
Smysl zón v Praze je bohužel jen ten, aby se napakovaly (zkorumpovaní politici a úředníci) odtahovky zbratřených firem a našlo se využití pro MP. Druhým efektem je buzerace obyvatel, kteří zde bydlí (potažmo majitelů bytů) a firem, které zde mají sídlo.
To jsou možná vedlejší efekty. Zóny smysl mají. Zabírat veřejný prostor pro parkování obludného množství aut si regulaci a zpoplatnění žádá.