Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový jízdní řád zruší některé středočeské vlaky. Začne platit za měsíc

Ve středních Čechách ubude za měsíc část vlakových spojů. České dráhy zveřejnily nový jízdní řád, který začne platit 11. prosince. A podle něj budou některé vlaky zrušeny. Podle ministerstva dopravy nejde sice o výrazné změny, ale například na trati z Prahy do Kladna přestanou jezdit tři spoje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Poborskiii

HoPo

Sice budou některé osobáky od Benešova (či Strančic) protaženy do Horních Počernic (původně se plánovalo až do Čelákovic, ale Kalouskovy škrty udělaly své), jenže drtivá většina spojů teď jezdících z tohoto směru do Vysočan bude zrušena - zůstane jich jen několik ráno a večer, takže se naopak toto přímé spojení přes centrum výrazně zhorší. Teď vlaky jezdí minimálně jednou za hodinu, ale dopoledne a večer nepojede nic, tak mi nelžete, že jde o zlepšení.

0/0
12.11.2011 13:34

Poborskiii

Re: HoPo

oprava .... zůstane jich jen několik ráno a "odpoledne"

0/0
12.11.2011 13:35

KOLDAK

To je geniální postup.

Zruší se "nevytížený" spoj, potom se zruší navazující spoj, který je tím pádem taky nevytížený, to dopadne zase na jiné spoje a nakonec se hezky zruší celé tratě a majetek za babku rozprodá spřáteleným příslušně motivujícím  firmám. Protože díky zrušeným tratím budou nevytíženy tratě, na které ty zrušené navazovaly (včetně slavných koridorů), omezí a postupně zruší se spoje i tam a nakonec dojde ke zrušení celé železniční dopravy a management půjde brát své zasloužené miliony za likvidaci firmy zase jinam. Koleje se samozřejmě hned vytrhají, aby po nich nemohla jezdit konkurence, která by to uměla lépe.

0/0
12.11.2011 8:47

český_vesničan

...soudruh Rath potřebuje prachy na volební kampaň....

..přece to nedá do dopravy.....

0/0
12.11.2011 11:02

mim7

Strančice - symbol modernizace ČD

"České dráhy počítají v novém jízdním řádu s modernizací. Rozšíří počet souprav CityElefant na trati Strančice - Praha." Skvělé. A na zbytku tratí zůstanou staré vraky.

0/0
12.11.2011 6:50

Poborskiii

Re: Strančice - symbol modernizace ČD

Tak do Strančic (a do Benešova) v drtivé většině dnes převažují staré soupravy, počet nových se bude zvyšovat postupně tak jako na dalších tratích. Nevidím proto důvod, proč by jinde měly zůstat staré vraky. Pokud nepovažujete za vrak třeba RegioNovu, tak se výrazní zvýší jejich počet na (dolním) Posázavském Pacifiku, mezi Benešov a Táborem letos začala pravidelně jezdit jedna RN. Na jednorázovou obměnu vozidel na všech tratích současně nemá nikdo prachy. Leckdo naopak ČD ještě vytýká, že ta nová vozidla teď kupují převážně na dluh.

0/0
12.11.2011 13:27

Leinad

Re: Strančice - symbol modernizace ČD

Regionova je takový krásný příklad rekonstrukce Šlukafonu na něco hlučnějšího, s horšími vlastnostmi(výjezd na Harrachov),... méně flexibilního(jaké jsou výhody nedělitelné soupravy?) ... když si ČD platí takové "rekonstrukce," tak na dluzích není nic moc divného.

Jinak mě staré vlaky nevadí - co mi vadí nesouvisí pouze s věkem. Čistota ve vlacích, pohodlnost sedaček, pérování/házení vagonem(beztak chyba SŽDC)...

0/0
13.11.2011 11:50

Leinad

Re: Strančice - symbol modernizace ČD

Mimochodem z Tábora do Benešova není elektrifikovaná trať? 8-o

0/0
13.11.2011 11:52

10 nových životů 11-20

A všude jinde to bude jezdit stejně?

Nebo jinde to není důležité???

+1/0
11.11.2011 20:50

1000101111001111

tLupo...

...vážně mi to nedá, abych se nezeptal - proč proboha u článku, který je o vlacích, použijete na "ilustrační" lupografii autobus? To už si vážně ze zbývajících čtenářů, kteří ten bulvár ještě berou vážně, děláte srandu? 8-o

+2/0
11.11.2011 20:50

macarát

Re: tLupo...

;-D;-D

0/0
11.11.2011 20:53

jednorazovynick

Re: tLupo...

iDnes podle PR smlouvy s RJ nesmi ukazovat jine vlaky nez zlute a ty sem jaksi dat nemohla.

0/0
12.11.2011 7:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.