Diskuze

Radnice Prahy 4 chce začít zklidňovat magistrálu již v příštím roce

Radnice Prahy 4 chce začít jednat o magistrále a chce, aby se začala zklidňovat už příští rok. Městské části, přes něž vede, se roky nejsou schopny domluvit, co s ní, a magistrát ji chce předělat až po dokončení okruhu. "Čtyřka" chce nyní společně sepsat konkrétní kroky ke zklidnění magistrály.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

danny47

26. 11. 2011 0:52
Dotaz k "Pařížské" variantě

A podle které Paříže je ta Pařížská varianta pojmenována.... ? ?

0 0
možnosti

TigerM

19. 11. 2011 15:51
Odborníci, politici i obyčejní lidé vědí

Odborníci, politici i obyčejní lidé vědí....

muze mi uz nekdo konecne vysvetlit, co jsou to ti obycejni lide a jejich opak, tedy ti neobycejni lide, zacinam byt na to hodne alergicky, nebot to zavani politickym presvedcenim, co jsem vypozoroval, tak takhle mluvi politici KSCM a CSSD o svych volicich, ... pokud tomu tak je, tak at redakce nepise jen o techto lidech, bydli tam i ostatni prazane, ...

0 0
možnosti

Grossak

17. 11. 2011 16:14
Pravda, ale...

Praha 4 má pravdu. Magistrála jí škodí. Na druhou stranu, sama si na problémy dlouhodobě zadělávala. Výstavbou nákupního centra a administrativních objektů na Pankráci a Budějovické a bezhlavým rozvojem silniční dopravy v jejich blízkosti, aby nové objekty napojila právě na magistrálu. Od MČ, které tak záleží na útlumu magistrály, bych čekal, že jasně podpoří návrat tramvají na Budějovickou a jejich prodloužení k Podolskému nábřeží Jeremenkovou ulicí. Že podpora MČ nemá zásadní vliv na realizaci tratě? Ano. Jenže Praha 4 naopak vytrvale tlačí, aby v Jeremenkově tramvaj nebyla. Takže absolutně netuším, jak chce Praha 4 obsluhovat své zdroje a cíle dopravy, když na magistrále omezí kapacitu, nebude tramvaj a metro C zůstane přetížené.

1 0
možnosti

macarát

18. 11. 2011 12:41
Re: Pravda, ale...

R^

Protože na Praze 4 sedí .... safra, došla mi slušná slova.

Ale stejně si za to může lid, že si je tam zvolil.

0 0
možnosti

pooHDA

16. 11. 2011 17:12
postavíme novou silnici a staré se uleví

tohle platí jen výjimečně. Stará zůstane zaplněná a nová se zaplní taky. Aut je moc a zaplní každou silnici.

2 0
možnosti

Keni

16. 11. 2011 12:55
Dnes jiz rvou pouze novousedlici

Prectete si nazory lidi, kterych se magsitrala dotyka. Vcetne starousedlika. Ale procte kdyz si nejka naplavenina nekde levne koupi pozemek (letiste, dalnice, tovarna, chemicka) o to vice pote zacne rvat, ze se mu to nelibi.

http://www.sedmicka.cz/praha-a-stredni-cechy/clanek/magistralou-denne-projede-sto-tisic-aut-jak-se-vedle-nich-zije-109058

0 0
možnosti

Hroznej puberťák

16. 11. 2011 9:54
Šílený paskvil

... na té vizualizaci. Po tom bych nechtěl jezdit ani autem, ani na kole, na pěšky to taky použitelné není. Svým způsobem geniální řešení - zhoršení pro všechny. Kdyby to někdo dostal jako záměr, líp by se mu to splnit nepovedlo.

0 0
možnosti

roul

16. 11. 2011 8:58
Velmi vtipne!

tak tedy ted zas zona uprostred. uz vidim jak v postrannich pasech budou zaparkovana auta, uz vidim ty retardery tam a ty stastne si hrajici deti v parku, kterym ulitne mic, auto okamzite zastavi, ridic vystoupi, detem poda mic, mamince zamava kloboukem a s usmevem pojede dal, pravdepodobne 30tkou, protoze retardery vic nedovoli!

Vidim v tom demagogii spojenou s fabulaci o tom co nikdy nemuze existovat a pokud to vznikne bude to paskvil.

Ja nezavidim tem lidem co tam byli, nechci jim kecat do zivota, ale nebylo by lepsi misto neustalych zmen a oprav celou silnici zvednout do kryteho tubusu a dole udela onen park, nebo dat pod zem? zni to zrejme stejne silene jako zelene pasy uprostred, ale ta doprava nezmizi, kdyz se tam udela park...

O.

0 0
možnosti

macarát

16. 11. 2011 8:46
správný postup

Automobilisté budou nadávat, ale jsou v menšině. A proč by měli ostatní na jejich zájmy doplácet?

1 0
možnosti

CART09

16. 11. 2011 11:24
Re: správný postup

a proč by naopak měli všichni ostatní doplácet na to, že holt někteří bydlí u hlavní příjezdové ulice do města? To si vážně někdo představuje, že přehrazením magistrály ta auta zmizí?;-D že to, co není před mým domem, že neexistuje??;-D

Když nebude magistrála (resp. bude z ní takovýhle paskvil), tak co se asi stane? Ta auta pojedou jinudy. A to jinudy bude přes Nusle, po nábřeží, přes Vinohrady... To má být jako řešení? Přesunout zátěž jinam??

0 0
možnosti

Briťák

16. 11. 2011 8:26
NEJSOU PENÍZE

Nemají peníze ani na hlukové opatření na Spořilovské, stejně tak i nájezdy na 1. května směr z centra. Jsou rádi, že sotva zaplatí Blanku a pak mají stavět tunely pod Jarovem a kdo ví, jestli na ně budo mít prachy. Tuhle studii zaplatí a konec, jen si vzpomeňte na ty slavné tunely pod muzeem za 20 miliard.

V každém případě, jít si sednout na lavičku mezi ty auta bude fakt krásná smogová lahůdka.

0 0
možnosti

Vit I.

16. 11. 2011 8:21
Blábol

...Uprostřed by vznikla buď pěší zóna s lavičkami,... ;-D;-D;-D

a také dobře prosperující půjčovna plynových masek a kyslíkové stany ;-DRv

0 0
možnosti