- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A podle které Paříže je ta Pařížská varianta pojmenována....
Odborníci, politici i obyčejní lidé vědí....
muze mi uz nekdo konecne vysvetlit, co jsou to ti obycejni lide a jejich opak, tedy ti neobycejni lide, zacinam byt na to hodne alergicky, nebot to zavani politickym presvedcenim, co jsem vypozoroval, tak takhle mluvi politici KSCM a CSSD o svych volicich, ... pokud tomu tak je, tak at redakce nepise jen o techto lidech, bydli tam i ostatni prazane, ...
Praha 4 má pravdu. Magistrála jí škodí. Na druhou stranu, sama si na problémy dlouhodobě zadělávala. Výstavbou nákupního centra a administrativních objektů na Pankráci a Budějovické a bezhlavým rozvojem silniční dopravy v jejich blízkosti, aby nové objekty napojila právě na magistrálu. Od MČ, které tak záleží na útlumu magistrály, bych čekal, že jasně podpoří návrat tramvají na Budějovickou a jejich prodloužení k Podolskému nábřeží Jeremenkovou ulicí. Že podpora MČ nemá zásadní vliv na realizaci tratě? Ano. Jenže Praha 4 naopak vytrvale tlačí, aby v Jeremenkově tramvaj nebyla. Takže absolutně netuším, jak chce Praha 4 obsluhovat své zdroje a cíle dopravy, když na magistrále omezí kapacitu, nebude tramvaj a metro C zůstane přetížené.
Protože na Praze 4 sedí .... safra, došla mi slušná slova.
Ale stejně si za to může lid, že si je tam zvolil.
tohle platí jen výjimečně. Stará zůstane zaplněná a nová se zaplní taky. Aut je moc a zaplní každou silnici.
Prectete si nazory lidi, kterych se magsitrala dotyka. Vcetne starousedlika. Ale procte kdyz si nejka naplavenina nekde levne koupi pozemek (letiste, dalnice, tovarna, chemicka) o to vice pote zacne rvat, ze se mu to nelibi.
... na té vizualizaci. Po tom bych nechtěl jezdit ani autem, ani na kole, na pěšky to taky použitelné není. Svým způsobem geniální řešení - zhoršení pro všechny. Kdyby to někdo dostal jako záměr, líp by se mu to splnit nepovedlo.
tak tedy ted zas zona uprostred. uz vidim jak v postrannich pasech budou zaparkovana auta, uz vidim ty retardery tam a ty stastne si hrajici deti v parku, kterym ulitne mic, auto okamzite zastavi, ridic vystoupi, detem poda mic, mamince zamava kloboukem a s usmevem pojede dal, pravdepodobne 30tkou, protoze retardery vic nedovoli!
Vidim v tom demagogii spojenou s fabulaci o tom co nikdy nemuze existovat a pokud to vznikne bude to paskvil.
Ja nezavidim tem lidem co tam byli, nechci jim kecat do zivota, ale nebylo by lepsi misto neustalych zmen a oprav celou silnici zvednout do kryteho tubusu a dole udela onen park, nebo dat pod zem? zni to zrejme stejne silene jako zelene pasy uprostred, ale ta doprava nezmizi, kdyz se tam udela park...
O.
Automobilisté budou nadávat, ale jsou v menšině. A proč by měli ostatní na jejich zájmy doplácet?
a proč by naopak měli všichni ostatní doplácet na to, že holt někteří bydlí u hlavní příjezdové ulice do města? To si vážně někdo představuje, že přehrazením magistrály ta auta zmizí? že to, co není před mým domem, že neexistuje??
Když nebude magistrála (resp. bude z ní takovýhle paskvil), tak co se asi stane? Ta auta pojedou jinudy. A to jinudy bude přes Nusle, po nábřeží, přes Vinohrady... To má být jako řešení? Přesunout zátěž jinam??
Nemají peníze ani na hlukové opatření na Spořilovské, stejně tak i nájezdy na 1. května směr z centra. Jsou rádi, že sotva zaplatí Blanku a pak mají stavět tunely pod Jarovem a kdo ví, jestli na ně budo mít prachy. Tuhle studii zaplatí a konec, jen si vzpomeňte na ty slavné tunely pod muzeem za 20 miliard.
V každém případě, jít si sednout na lavičku mezi ty auta bude fakt krásná smogová lahůdka.
...Uprostřed by vznikla buď pěší zóna s lavičkami,...
a také dobře prosperující půjčovna plynových masek a kyslíkové stany