Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová pražská koalice má program. Pražany chce chránit před kamiony

Nová koalice ODS a TOP 09, která od konce listopadu stojí v čele pražské radnice, se dohodla na konečné podobě programového prohlášení. V něm mimo jiné slibuje, že bude obyvatele Prahy chránit před kamionovou dopravou, chce také šetřit na hromadné dopravě. Počítá s dostavbou tunelu Blanka i trasy metra A.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ambs-ace

Řešení kamiónů

Může mi někdo vysvětlit , ale opravdu, proč není možné , aby kamióny najížděly z jižní spojky na D1 směr Brno přímo tam kde se obě kříží u Kačerova? Nájezd tam je , možná trochu komplikovanější , ale rozhodně pro kamiony zvládnutelný. Eliminovalo by se tím velké množství hluku a zplodin, ten kopec skrz Spořilov je hodně prudký, já tam v osobáku musím na 4. Pak by se mohl postavit  sjezd z D1 na JS tamtéž, to se mělo původně stavět , jsou tam základy. Jinak obyvatele Spořilova úplně chápu, vylezl jsem na val nad spořilovskou spojkou těsně před spojením s D1 a kamióny vydávají zvuk na mokré silnici, že to skoro způsobuje fyzickou bolest

0/0
22.12.2011 12:11

Králík z klobouku

Re: Řešení kamiónů

Že by proto, aby jely radši kratší cestou přes střední Spořilov než delší cestou přes severní, západní a jihozápadní Spořilov?

0/0
22.12.2011 12:36

ambs-ace

Re: Řešení kamiónů

Jasně, je to kratší, ale zase se  dá zakázat kamionůn sjezd. Tak to bude  po dostavbě pražského okruhu, tak ať si zvykají.

0/0
22.12.2011 13:40

DoDo2006

Politici

;-D;-D;-D Jako mimopražského mě to může být jedno, ale i tak vím že je to pouze blábol ;-D;-D;-D

0/0
22.12.2011 11:31

Králík z klobouku

Re: Politici

A což teprve když to přežvýká redaktorka idnes, která vůbec netuší, o čem se to tam píše.

0/0
22.12.2011 12:17

jajajajajajajajajajajajajajajaja

Zrušme kamiony!

Vraťme na silnice koně a ke každému super-hyper marketu koleje a nádráží,omezíme kamiony a busy mhd a zapojíme vlaky!!Co na tom že jsou pro objednatele minimálně 7x dražší na km než bus,hlavně že se nějak reformuje,no ne?Rv

0/0
22.12.2011 10:23

Králík z klobouku

Re: Zrušme kamiony!

Nepanikař. Nová koalice se jen snažila naznačit panu Rathovi, že si nenechá jen tak zbořit PID a že jeho SID stojí za houby, protože do něj není začleněna železnice. Nikdo žádné koleje stavět nebude, pro nákladní dopravu tuplem ne. Končí nám tak srandovní situace, kdy pravicový hejtman ČSSD nadával levicovému radnímu ČSSD z Prahy do pravičáků.

0/0
22.12.2011 12:39

Larry Matejka

A kdo ochrání Pražany před koalicí?

+2/0
22.12.2011 9:19

Sucubus

Re: A kdo ochrání Pražany před koalicí?

nepotřebuji ochranu od levnější možnosti přepravy zboží, nepotřebuji pražskou koalici, nepotřebuji 50tku na dálnici.... NECHCI aby se mi každej politik s_al do života

0/0
22.12.2011 10:25

Králík z klobouku

Re: A kdo ochrání Pražany před koalicí?

OK, zbouráme ti barák a žádní politici se do toho nebudou plést.

0/0
22.12.2011 12:18

Lukas1000

Aneb

to co my vam pred volbama slibime a vy nas zvolime .... pak stejne neudelame ...;-D;-D;-D

0/0
22.12.2011 9:18

Vileric

ale kdo ochrání

občany před tou koalicí ?!! :-P

0/0
22.12.2011 9:01

martin2580

Jako kudy ty kamiony pojedou?????

Bud Sporilov, coz pokladam za lepsi nez Barrandov a nebo dostavet Modletice-Bechovice R1, coz by bylo super a kdyby se na to vrhli, tak to za rok musi bejt, ale to by museli chtit. U nas se stavi 5 km dalnice 5 let, to je tezky....

+1/0
22.12.2011 8:55

pavlik12

Re: Jako kudy ty kamiony pojedou?????

Nejlepší by bylo zavřít do jedé místnosti "aktivisty" ze Spořilova a "aktivisty" z Běchovic. A problém by se vyřešil snadno a demokraticky.

Při té příležitosti by se tam mohli hodit i aktivisté ze Suchdola, to je stejná pakáž.

0/0
22.12.2011 11:21

Králík z klobouku

Re: Jako kudy ty kamiony pojedou?????

Já myslel, že JV momentálně stojí jen kvůli penězům. Ono by stačilo pozavírat pár betonářsko-tunelářských aktivistů a mohlo toho za stejné peníze být postaveno třikrát víc.

0/0
22.12.2011 12:42

pavlik12

Re: Jako kudy ty kamiony pojedou?????

Vetsina okruhu stoji kvuli papirum - ze se vzdycky najde nekdo kdo se odvola proti UR, nebo SP. Zrovna na spojeni D1-D11 dokonce penize byly. Jen kvuli zdrzovackam a inflaci uz brzo nebudou stacit.

0/0
22.12.2011 22:40

ODSCSSD 5

bla bla blaaa

jak dlouho plati pravidlo o predjizdeni kamionu???? dodrzuje ho snad nekdo ?

0/0
22.12.2011 8:49

Keni

Re: bla bla blaaa

tim myslite co? Nebo jen vykrik choreho mozku?

0/0
22.12.2011 9:59

jajajajajajajajajajajajajajajaja

Re: bla bla blaaa

8-o8-o,co to blábolíte člověče?

0/0
22.12.2011 10:25

Králík z klobouku

Re: bla bla blaaa

Jestli jezdíš stejným stylem jako píšeš, tak doufám, že už jsi dobrovolně odevzdal řidičák.

0/0
22.12.2011 12:45

car_director

Kamiony na metro !!!

0/0
22.12.2011 8:33

monty darty

okruh

citát z prohlášení: "aby česká vláda pokračovala ve výstavbě vnějšího Pražského okruhu, zejména jeho chybějícího jihovýchodního úseku". Jak asi to myslí vážně, když si to prohlášení po sobě ani nepřečtou. No možná myslí jako jihovýchodní tu část Říčany-Běchovice, kterou bych spíše nazval východní. Ale to, že chybí kompletní sever, se tam raději vůbec nezmiňuje.

0/0
22.12.2011 8:33

Králík z klobouku

Re: okruh

Jihovýchodní úsek je celkem ustálené označení pro ten nedostavěný jihovýchodní úsek. A severozápadní není zmíněn v programu nejspíš proto, že vůbec není na pořadu dne, zatímco ten jihovýchodní už se dávno měl začít stavět.

0/0
22.12.2011 12:30

Von der Tann

Politické metro A

Proč furt chtějí dośtavět to politické metro?

Nechce se mi věřit že to je kvůli EU dotaci - ani soudruzi z Bruselu přece nedají 8 mld na metro pro 15000 lidí denně co jezdí od severu do FN Motol?

Takže jde o jiné peníze? Z 22 mld už se dá lecos uloupnout..:-P

0/0
22.12.2011 8:29

Aqua

Re: Politické metro A

Motol je v tomhle případě okrajovější záležitost, jde hlavně o Veleslavín, protože ten stáhne většinu autobusů z Kulaťáku a asi i budoucí rychlodráhu... a kolik lidí bude jezdit do Motola uvidíme sami, ale vzhledem k metru jich určitě výrazně přibude, pro velkou část Prahy se stane nemocnice naprosto nejdostupnější ze všech...

0/0
22.12.2011 20:37

J i ř í

Řešit nejen důsledky, ale i příčiny.

Na silnicích by bylo méně kamionů, kdyby lidi tolik nešíleli po balené vodě a nápojích, když lze pít levnější vodu z kohoutku, třebas se sirupem; kdyby lidé kupovali přednostně české brambory, jablka, mrkev a ne ovoce a zeleninu z druhého konce Evropy (které se navíc sklízí nezralé, aby vydržely dlouhou cestu); kdyby se více podporovaly regionální potraviny; kdyby se do neskladných obalů nebalilo zboží, které bylo vždy na váhu nebo na kusy (nejen potraviny, ale třebas i šroubky). S osvětou v této oblasti by se mělo začít - a nejen s osvětou, ale i se zvýšením mýta apod., aby se tyhle věci vyplatily.

+5/0
22.12.2011 8:04

sampra

Re: Řešit nejen důsledky, ale i příčiny.

Tuhle Kuberovskou propagandu přímo nesnáším. Zásobování obchodů potravinami (jakkoliv v tom máte jinak pravdu) nemá se zahlcením země kamióny nic společného! 90% tvoří přesuny průmyslového typu mezi firmama. Klasická ilustrace byl masakr u Panenského Týnce v roce 2008. Kamión co zmasakroval 8 lidí v osobáku převážel 20 tun ocelových ingotů z Ostravy do Chomutovských válcoven. Jogurty opravdu, ale opravdu nevezl.

+1/0
22.12.2011 8:44

roedor

Re: Řešit nejen důsledky, ale i příčiny.

moje babička vždycky říkala, že kdyby bylo lejno sladký, tak se kálí do kafe:-P

0/0
22.12.2011 9:12

nepetr

Možná by to chtělo

Kompletně dokočit Pražský okruh a neřešit metro. Nevím kudy chtějí kamiony posílat jedoucí z Brna na Boleslav nebo Liberec pokud nebude hotový okruh? Další řešení zakázat lidem v EU jíst, kupovat si nové oblečení boty atd, pak nebudou mít co vozit a bude klid ;-D.

+2/0
22.12.2011 7:46

ambs-ace

Re: Možná by to chtělo

Tohle ale platí stát a ne Praha, Praha financuje městský okruh

0/0
22.12.2011 7:51

nepetr

Re: Možná by to chtělo

To je úplně jedno. Je potřeba si určit prioritu.

+1/0
22.12.2011 7:58

Grossak

Re: Možná by to chtělo

Metro a Pražský okruh jsou dvě úplně jiné věci z jiných peněz. I když je fakt, že prodloužení metra A je nyní v zásadě zbytečné, ale už se bohužel staví. Na druhou stranu metro D je velmi potřebné. Kamionová doprava se dá tlumit. Vyšším mýtem, kvalitní alternativní dopravou, především železniční s navazující logistikou - překladiště, sklady, které obtěžují mnohem méně.

0/0
22.12.2011 17:46

nepetr

Re: Možná by to chtělo

Železniční doprava je nesmyslně drahá. Překladišť o kterých píšete je po republice nezpočet, jen jsou k ničemu jelikož vlakem nikdo nic díky vysoké ceně nevozí. Nevšiml jsem si že by se do nových průmysloých a skladových zon stavěla železnice. Tak že kamionová doprava se nedá tlumit, ale pouze podporovat  a když dopravcům zvednete mýto promítne se to stejně jako zdražení nafty né li hůř, sníží se konkurence vyletí ceny nahoruRv. Lidé si musí určit priority buď chtějí mít plné obchody zboží nebo ne;-).

0/0
23.12.2011 7:32

petrolhead

stará jako nová

Četl jsem program, změnili tam jenom datum. Zase se zavazují postavit okruh, jako vždy. Zrovnoprávnit cyklisty s auty a nalít prachy do předražených cyklostezek. Podporovat hromadnou dopravu protože je normální že korupční doupě - dopravní podnik má výdaje 13 mld. a zisky 4 mld. Plus dlouhodobý plán již od dob Bémových, začít rejžovat na mýtu a zakázat vjezd do centra, protože to není o prachách, ale o zdraví našich dětí, viz.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/londynske-poplatky-za-vjezd-do-centra-kvalite-ovzdusi-nepomohly/

0/0
22.12.2011 7:30

Dr.Download v.5

Re: stará jako nová

Ale to je všude, že hr.doprava je dotována z rozpočtu města. Hádejte proč?

0/0
22.12.2011 7:35

danny47

Re: stará jako nová

Vééélmi konkrétní ... to je jak opsané titulky z článků o aktývistech..

0/0
22.12.2011 7:43

p555

Re: stará jako nová

pokud by byl zisk 4mld tak je to dobry ne? Pri vydajich 13mld by to byla temer 30% ziskovost...

zrejme jste chtel mluvit o prijmech... 

ale ono je to pro vas asi jedno pojem, nebo dojem... :-)

0/0
22.12.2011 10:02

Králík z klobouku

Re: stará jako nová

Nepleteš si zisky s příjmama, experte? ;-D

0/0
22.12.2011 12:50

petrolhead

Re: stará jako nová

tady je každej profesor ekonomie, tak si spočíteje jako to je asi výhodný..

0/0
22.12.2011 13:51

Grossak

Re: stará jako nová

Co prosím? ;-(

0/0
22.12.2011 17:47

Grossak

Re: stará jako nová

Ano, hlavně nepodporovat hromadnou dopravu. Místo toho zlikvidovat mobilitu lidí a tedy jejich ekonomickou aktivitu, stavět předražené silnice a léčit nemoci ze zkaženého prostředí.

0/0
22.12.2011 17:53

centrtonda

To je teda program ! ! !

Co tak ještě nechat rozmístit značky na chodnících: CHODÍ SE VPRAVO! Starýho psa novejm kouskům nenaučíš, aneb, co jste si zvolili, to máte! tak si toho užijte...

0/0
22.12.2011 7:00

Dusan321

Re: To je teda program ! ! !

Ne ze by bylo neco lepsiho.

0/0
22.12.2011 7:12

danny47

Re: To je teda program ! ! !

R^ !!

0/0
22.12.2011 7:42

Pribinacek

Re: To je teda program ! ! !

To je starý, to už tu bylo za protektorátu...

0/0
22.12.2011 9:08

p555

Re: To je teda program ! ! !

ty by se hodili... lidi se motaji po chodnicich jak prasata...

0/0
22.12.2011 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.