Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Doprava u Vítězného náměstí v Praze se zlepšila jen zdánlivě

Komplikovaná dopravní situace v ulici Jugoslávských partyzánů v Praze 6 je o poznání lepší. Ovšem pouze na první pohled. Zúžený vjezd na Vítězné náměstí, který od září způsoboval kolony, začali totiž řidiči objíždět okolními ulicemi. Potíže v Podbabě se tak vrátily do původního stavu. Kolony aut tu postávaly i před zúžením silnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

InstinkTT

Nesmyslné opatření

Vytvoření špuntu na nájezdu na kulaťák je opravdu počin vrcholné arogance úřední moci!!! 

Proč nemůže být ve dvou pruzích, jako je to u dalších 3 nájezdů? Proč proč proč? To je hlavní důvod nehorázných a neustálých kolon v ulici JP. Žádné nárazy, ale stálá realita!  RvRv

0/0
15.12.2011 11:29

Leinad

Re: Nesmyslné opatření

Přechod přes víc pruhů bez ostrůvku pro chodce zakazují normy, prý kvůli bezpečnosti. (Ale když semafor nefunge a lidi chodí přes přechod, tak to nebezpečné není)

Ale jako vždy, EU normy s volnější možností výkladu a [>-] úředník způsobí naprostý nesmysl. Řešení jak normu neporušit, by bylo víc (pruh na točení doprava na Evropskou mimo kruháč, ostrůvek mezi přechodem "přes auta" a "přes tram" by mohl být daleko menší,... )

0/0
15.12.2011 12:26

daBmV

pritom by to nebylo tak slozite vyresit

a u spousty kruhaku to je (jen tak z hlavy treba ten za podebradama smerem na Jicin). ty dco Z JugPar potrebujou na Evropskou prece vubec nemusi najizdet na kruhak (zvlast skrz ten bottleneck), ma tam bejt prubeznej pruh (coz by resilo ui vsechny autobusy, co jezdi od Podbaby) a na kruhak at najizdi jen auta, co potrebuji do CSL armady nebo nahoru na Prasnej most, ale to by radni z P6 museli nejdriv trochu myslet, nez schvali nejakou k0k0tinu...

0/0
15.12.2011 10:16

Leinad

Re: pritom by to nebylo tak slozite vyresit

Jenmže pro úředníky je jednodušší udělat nějakou blbost, nic u toho neporušit a říct, že je to v souladu s normami. :-P

0/0
15.12.2011 12:13

egri

U zúžení chybí cedule:

Dopravní řešení vymyšleno za starostování Tomáše Chalupy.

+1/0
15.12.2011 9:20

bvj

Fotka

je úžasná, hlavně, že tu trať do Podbaby má fotograf za zády.

+2/0
15.12.2011 7:28

Glaukom

Re: Fotka

přesně tak ;-D

0/0
15.12.2011 7:37

Invandrare

Přeskupit autobusovou dopravu kvůli kolonám?

Ale už přece víme, jak to dovedou řešit! Viz linky 183 a 181 po Průmyslové ulici...Lidi, dostaňte se do práce jak chcete, ale pokud stojí autobusy v kolonách, odkloníme je.

0/0
15.12.2011 3:32

Keni

Presne tak, omezte hlavni komunikace ...

Presne tak, omezte dopravu v hlavnich ulicich a zacne se jezdit pres obytne zony. Neco jako kdyz si naplavka z Mostu na stari vymuze omezeni 50km\h na magistrale, puvodne tranzitni prutah republikou. Znam hodne okolo bydlicich, co zacali jezdit pres vilky na Sporilove. Je to do Nusly kratsi a rychlesji.

Bohuzel, ve meste musi byt i kapacitnejsi a rychlejsi komunikace, ktere odvedou dopravu z obytnch ctvrti. Sice tam bohuzel zije par set lidi (vetsina z nich v levne porizenych bytech), ale jinak to nejde. Predpokladam, ze nekteri budou jezdit vilkama pres Hanspalku a zbytek vilkama na druhe strane. U tech tramvajovych koleji, kasarnach, hotelu a obchodaku ten provoz vadi vice.

+1/0
14.12.2011 21:16

Komár

Re: Presne tak, omezte hlavni komunikace ...

Par korekci: Tranzitni prutah republikou uz neni natolik tranzitni - jen asi 5% je transit v rámci celé Prahy, cca 15% transit vnitřní P (na úrovni MO). Čili zbylých 85% má v centru zdroj a/nebo cíl cesty. A ze "musi byt i kapacitnejsi a rychlejsi komunikace" - to je docela vec na diskusi. Napr. proc by se toto naopak nemohlo resit regulaci dopravy a zkvalitnenim MHD? Proč nezačít u tak elementárních věcí jako územní plánování (URMe, odpočívej v pokoji)... Ale nebojte, Praha kraci smerem, po kterem volate vy. Zkrátka zkusme nenadávat na pár (byť prudících) značek na Magistrále a nadávejme na to, že praze chybí koncepce rozvoje dopravy, že s územním plánováním to jde od 10 k 5.

Co se týče Prahy 6, tak dělám na zónách placeného stání a mezi požadavky je dát naprostou většinu komunikací (mimo Evroskou, JugoP., Gymnasijní,...) do režimu ZÓNA tempo 30. Čili na křižovatkách bude platit přednost zprava. Což objíždění obytnou zástavbou moc nenahrává...

0/0
14.12.2011 22:54

Mysel

Re: Presne tak, omezte hlavni komunikace ...

A jo, regulace dopravy timhle zpusobem. Tak to jiste vsechny krome ekofasistu mooooc potesi. :o)))))

+1/0
15.12.2011 0:34

pavlik12

Re: Presne tak, omezte hlavni komunikace ...

Rovnou napište že ulice budou změněny na parkoviště, protože podle tohoto návrhu se doprava zastaví.

Ono taky když není ve směru od západu na konečných Metra kde levně a bezpečně nechat auto, tak nechť se plánovači nediví že se jezdí až do centra.

Blokování severo-západní části okruhu už raději ani nezmiňuji, když pak nejkratší cesta ze Suchdola do Tróje vede přes centrum - je najednou divení kolik tam jezdí aut.

+2/0
15.12.2011 7:35

pavlik12

Re: Presne tak, omezte hlavni komunikace ...

Jo a než mi někdo chytrý začne argumentovat P+R na Zličíně - je 7:37 a oba Zličíny mají volnou kapacitu 0.

0/0
15.12.2011 7:37

Leinad

Re: Presne tak, omezte hlavni komunikace ...

To znamená, že potřeba P+R zlevnit.

0/0
15.12.2011 9:33

tx999

Re: Presne tak, omezte hlavni komunikace ...

???

To snad znamena, ze by se mela pristavet dalsi mista...

0/0
15.12.2011 9:39

daBmV

Re: Presne tak, omezte hlavni komunikace ...

prdlacky, svagrova! to pochopitelne znamena, ze se P+R zdrazi, protoze se bude vyuzivat stejne a vic se na tom vydela a argumentovat se bude, ze vybrany penize poslouzi ke "zlepseni dopravni obsluznosti" nebo rovnou ke "zlepseni zivota obyvatel metropole". (i kdyz existuje urcite i mnohem bezobsaznejsi heslo.) Rv

0/0
15.12.2011 10:18

Amoniak II

Ne

Doprava se nezlepšila. A nezlepší se do té doby, dokdy se do původní podoby nevrátí to "zaškrcení" vyústění na Kulaťák.

+1/0
14.12.2011 19:45

Leinad

Re: Ne

Jenže to by dávalo moc velký smysl.

+1/0
14.12.2011 20:21

pavlik12

Re: Ne

Jak píše pan místostarosta na webu Prahy 6 - přechod tam "lidé chtějí" a "kvůli normám" se musela ulice zúžit a "rozhodl o tom MHMP" + "TSK připravuje studii".

Tomu říkám obecní zastupitel...

+1/0
15.12.2011 7:39

qik-qak

Re: Ne

Jenže pan místostarosta Prahy 6 je především placený za to aby lhal ;-) Přechody jsou tam dva za sebou. Pakliže začnete komunikovat s MHMP, zjistíte, že ačkoliv komunikace opravdu patří pod MHMP, tak to byla právě Praha 6, která rozhodla o zůžení. MHMP sklonilo hlavu a řeklo, ano jistě, praho 6, vše co řeknete se i stane, zůžíme to tam :)

Norma o které místostarosta píše sice existuje, nepíše však o tom, že se mohl uchovat i původní stav komunikace. Návrat k původnímu stavu je zcela určitě možný. Potvrdí vám to i TSK. Tento závěr se však nelíbí Praze 6 :) Vinník tohoto stavu je tedy zcela jasný - odbor dopravy Prahy 6, celkově však politika Prahy 6. Nic jiného za tím nehledejte.

+1/0
15.12.2011 9:15

Briťák

Re: Ne

Je zajímavé, že praha 6 tvrdí, že za to může odbor dopravy MHMP. takže jako vždy obvyklé svalování problému na druhého. Pakáž. Praha 6 je neštěstí a se svými zonami to dokopou totálně do ho.ven. Přestane se jezdit nakupovat autem od okolních obcí protože kdo by přeci jezdil do zony nakoupit. Rozhodně se rozhlédněte, že 4 metrový širokých chodník je na nic a auta by mohla parkovat kolno a ne podelně, tudíž vejde se víc aut, mnohem víc. Parkování je nastaveno jak před 30 lety, kdy byl počet auto čtvrtinový

0/0
15.12.2011 9:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.