Diskuze
Doprava u Vítězného náměstí v Praze se zlepšila jen zdánlivě
Děkujeme za pochopení.
InstinkTT
Nesmyslné opatření
Vytvoření špuntu na nájezdu na kulaťák je opravdu počin vrcholné arogance úřední moci!!!
Proč nemůže být ve dvou pruzích, jako je to u dalších 3 nájezdů? Proč proč proč? To je hlavní důvod nehorázných a neustálých kolon v ulici JP. Žádné nárazy, ale stálá realita!
Leinad
Re: Nesmyslné opatření
Přechod přes víc pruhů bez ostrůvku pro chodce zakazují normy, prý kvůli bezpečnosti. (Ale když semafor nefunge a lidi chodí přes přechod, tak to nebezpečné není)
Ale jako vždy, normy s volnější možností výkladu a úředník způsobí naprostý nesmysl. Řešení jak normu neporušit, by bylo víc (pruh na točení doprava na Evropskou mimo kruháč, ostrůvek mezi přechodem "přes auta" a "přes tram" by mohl být daleko menší,... )
daBmV
pritom by to nebylo tak slozite vyresit
a u spousty kruhaku to je (jen tak z hlavy treba ten za podebradama smerem na Jicin). ty dco Z JugPar potrebujou na Evropskou prece vubec nemusi najizdet na kruhak (zvlast skrz ten bottleneck), ma tam bejt prubeznej pruh (coz by resilo ui vsechny autobusy, co jezdi od Podbaby) a na kruhak at najizdi jen auta, co potrebuji do CSL armady nebo nahoru na Prasnej most, ale to by radni z P6 museli nejdriv trochu myslet, nez schvali nejakou k0k0tinu...
Leinad
Re: pritom by to nebylo tak slozite vyresit
Jenmže pro úředníky je jednodušší udělat nějakou blbost, nic u toho neporušit a říct, že je to v souladu s normami.
egri
U zúžení chybí cedule:
Dopravní řešení vymyšleno za starostování Tomáše Chalupy.
bvj
Fotka
je úžasná, hlavně, že tu trať do Podbaby má fotograf za zády.
Invandrare
Přeskupit autobusovou dopravu kvůli kolonám?
Ale už přece víme, jak to dovedou řešit! Viz linky 183 a 181 po Průmyslové ulici...Lidi, dostaňte se do práce jak chcete, ale pokud stojí autobusy v kolonách, odkloníme je.
Keni
Presne tak, omezte hlavni komunikace ...
Presne tak, omezte dopravu v hlavnich ulicich a zacne se jezdit pres obytne zony. Neco jako kdyz si naplavka z Mostu na stari vymuze omezeni 50km\h na magistrale, puvodne tranzitni prutah republikou. Znam hodne okolo bydlicich, co zacali jezdit pres vilky na Sporilove. Je to do Nusly kratsi a rychlesji.
Bohuzel, ve meste musi byt i kapacitnejsi a rychlejsi komunikace, ktere odvedou dopravu z obytnch ctvrti. Sice tam bohuzel zije par set lidi (vetsina z nich v levne porizenych bytech), ale jinak to nejde. Predpokladam, ze nekteri budou jezdit vilkama pres Hanspalku a zbytek vilkama na druhe strane. U tech tramvajovych koleji, kasarnach, hotelu a obchodaku ten provoz vadi vice.
Komár
Re: Presne tak, omezte hlavni komunikace ...
Par korekci: Tranzitni prutah republikou uz neni natolik tranzitni - jen asi 5% je transit v rámci celé Prahy, cca 15% transit vnitřní P (na úrovni MO). Čili zbylých 85% má v centru zdroj a/nebo cíl cesty. A ze "musi byt i kapacitnejsi a rychlejsi komunikace" - to je docela vec na diskusi. Napr. proc by se toto naopak nemohlo resit regulaci dopravy a zkvalitnenim MHD? Proč nezačít u tak elementárních věcí jako územní plánování (URMe, odpočívej v pokoji)... Ale nebojte, Praha kraci smerem, po kterem volate vy. Zkrátka zkusme nenadávat na pár (byť prudících) značek na Magistrále a nadávejme na to, že praze chybí koncepce rozvoje dopravy, že s územním plánováním to jde od 10 k 5.
Co se týče Prahy 6, tak dělám na zónách placeného stání a mezi požadavky je dát naprostou většinu komunikací (mimo Evroskou, JugoP., Gymnasijní,...) do režimu ZÓNA tempo 30. Čili na křižovatkách bude platit přednost zprava. Což objíždění obytnou zástavbou moc nenahrává...
Amoniak II
Ne
Doprava se nezlepšila. A nezlepší se do té doby, dokdy se do původní podoby nevrátí to "zaškrcení" vyústění na Kulaťák.
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela
Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zdražit zóny a část peněz rozdělit lidem bez aut. Praha 7 chce parkovací revoluci
Praha 7 dlouhodobě řeší nedostatek parkovacích míst a naopak neustále se zvyšující počet aut....
Po srážce s pracovním strojem zemřel ve Všestudech na Mělnicku cyklista
Ve Všestudech na Mělnicku ve středu vpodvečer po srážce s pracovním strojem zemřel cyklista....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Gorilák Kisumu se v pražské zoo činí. Narodil se mu letos už druhý potomek
V pražské zoologické zahradě se v noci na pátek narodilo mládě gorily nížinné. Jeho matkou je...
Českobudějovičtí volejbalisté na úvod finále zkrotili v Praze Lvy
Volejbalisté Jihostroje České Budějovice vstoupili vítězně do finále extraligy. Na palubovce...
Jarůšek vyměnil hokejky a řádil na startu baráže: Snad mi je zase Jágr nevezme
Za celou letošní extraligu pouhé čtyři góly, teď dva za šest minut a navrch asistence. Za probuzení...
Na Kladno máme! cítí střelec Vsetína. A blahořečí fanoušky: I venku jsme doma
Kladno výrazně přestříleli 44:26, gól ovšem hokejisté Vsetína slavili až 152 sekund před koncem za...
Kladno - Vsetín 4:1. Rytíři získali v baráži první výhru, rozhodl tříbodový Jarůšek
Kladenští hokejisté zvítězili v prvním utkání baráže o extraligu nad Vsetínem 4:1 a v sérii na...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...