Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V pražských ulicích dojezdila po padesáti letech poslední tramvaj T3

Naposledy ve své historii vyjela do pražských ulic "klasická" tramvaj typu T3. Poslední souprava vyrazila na linku číslo 22 z vozovny ve Strašnicích krátce před půl sedmou hodinou ranní. Tramvaj s číslem 6892 nyní skončí ve vozovně a vyjede pouze ve slavnostní okamžiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

InstinkTT

Topení

Ufff, konec přetopených interiérů a plastových sedaček. R^

+1/0
20.12.2011 13:34

MFD to hraje s náma

Re: Topení

Ano, neni nad ulepeny chlupaty textil. !!

0/0
20.12.2011 17:20

Agrippa

:-(((

Tohle je velká tragédie. Milovaná T3 na mojí lince..dvaadvacitka už nikdy nebude mít stejné kouzlo.

Odporný nový tramy, kam se hrabou na T3!

Tohle mě fakt zdrtilo..nostalgii nesnáším

;-(;-(;-(:-(:-(;-(

+1/0
19.12.2011 23:29

Pribinacek

Re: :-(((

Pořád je tam ještě plno T3SUCS.

0/0
20.12.2011 9:02

martin2580

Re: :-(((

By me zajimalo jak budou vypadat ty novy po 50ti letech..

0/0
11.1.2012 21:52

antisystemový

teda

To je ale masáž;-O.to je hanba.Rv

0/0
19.12.2011 19:30

mahony3307

Re: teda

Jaká masáž?Jaká hanba? No vlastně možný to je,záleží kde tě to masíruje :-P

0/0
19.12.2011 23:19

Aqua

A proč nepokračovaly jejich rekonstrukce

na T3R.P apod., to nikdo neodpoví. Ani na to, proč se na jejich poslední jízdu nijak předem neupozornilo. T3 byla a zůstává i z dnešního hlediska tím nejlepší, hlavně díky téměř bezporuchovosti oproti prakticky všem novějším typům. Esúčka možná vypadaj zdálky podobně, ale to už neni ono.

0/0
19.12.2011 19:26

demon3

Re: A proč nepokračovaly jejich rekonstrukce

Jelikož město rozhodlo o obnově vozového parku nákupem nových nízkopodlažních tramvají, přestaly už být další rekonstrukce třeba.

Neupozorňovalo se po předchozích zkušenostech s poslední jízdou vozů metra 81-71...

0/0
19.12.2011 19:45

Leinad

Re: A proč nepokračovaly jejich rekonstrukce

Myslíte po zkušenostech s papaláči, kteří chtěli v den poslední pravidelné jízdy vlak pro sebe nebo po zkušenostech s nečinností dozorčího stanice a policejní hlídky na Lužinách ?

+1/0
19.12.2011 19:58

Aqua

Re: A proč nepokračovaly jejich rekonstrukce

Aha, vyjádřil jsem se nejasně. Tím T3R.P apod. jsem měl na mysli například i T3R.PLF neboli wanny, i když jde víc o o novostavbu než rekonstrukci (beztak by to k nim chtělo vlečňáky), tak cenově se se současně nakupovanými nemůže rovnat a na pohled je podle mě krásná. A nízkopodlažní.

0/0
19.12.2011 20:25

MKzB

Re: A proč nepokračovaly jejich rekonstrukce

Vlečné vozy ne. Provoz soupravy motoráků s vlekem je paradoxně dražší, než soupravy motoráků (Motorák brzdí převážně motorem, za to vlekům doslova hoří kotoučovky). Spíš se mělo asi 30% T3R.P rekonstruovat na vozy bez kabiny řidiče, jako zadní vůz soupravy.

+1/0
19.12.2011 21:05

Aqua

Re: A proč nepokračovaly jejich rekonstrukce

No však já nemyslel vlečňák ve smyslu starých dvounáprav nebo B4, dodávaných do Německa - vlečňákem často řidiči nepřesně nazývají prostě zadní vůz soupravy. Ale bez kabiny, to je celkem fajn nápad :) nevím, proč se k tomu nepřistoupilo zejména u těch, které dostaly stříbrno-vínový nátěr, ladící s wannou. Určitě by ale musely mít alespoň nějakou nouzovou možnost řízení z manipulačních důvodů....

0/0
19.12.2011 21:37

demon3

Re: A proč nepokračovaly jejich rekonstrukce

No jasně, ale to by se zase muselo schvalovat jako nový typ a s tím souvisí poměrně vysoké náklady, nehledě na horší operativnost.

0/0
19.12.2011 22:13

demon3

Re: A proč nepokračovaly jejich rekonstrukce

A jak by se při tom napakovala Škodovka ? :-/

0/0
19.12.2011 22:14

Leinad

Re: A proč nepokračovaly jejich rekonstrukce

Protože rekonstrukce byly levnější (než kolejoničič 14T a těžká 15T) a úředníkům se nevyplácelo je objednávat.

+1/0
19.12.2011 20:00

Aqua

Re: A proč nepokračovaly jejich rekonstrukce

Mluvíte mi z duše... bodejť by se v někdo v naší zemi potom snažil šetřit náklady, když nejsou přímo jeho, na rozdíl od přijatých "pozorností".

0/0
19.12.2011 20:26

Corason

bleh

Teď už jen to podělaný porsche ;-DR^EU

0/0
19.12.2011 18:16

bojimbojim

hmm

To je balsam na dusi,tak malo lidi.Mohli by obnovit prodej listku u ridice jako to bylo kdysi a ve vlecnaku by sedel/a pruvodci:-).

0/0
19.12.2011 18:13

Tom Hagen

Sbohem a děkujeme ....

;-(;-(

+3/0
19.12.2011 17:57

Agrippa

Re: Sbohem a děkujeme ....

;-( ;-(;-(

0/0
19.12.2011 23:30

jurgen

sbohem

;-( - nic netrva vecne ....

0/0
19.12.2011 17:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.