- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a) konečně sjednotit PID a SID, přehledně rozpásmovat území (s přihlédnutím na hranice Prahy a tím, že Praha může být rozdělena do více pásem a ne jako doteď jen teoreticky) a zavést jednotné tarify. Nebyla by to jednoduchá operace, ale když se chce...
Ve většině měst je jedno město jedno pásmo. V Římě si za jedno euro krom letiště dojetete až na pláž. Jediná výjimka je Londýn, ale kdo ho zná uzná, že to jsou spíše střední Čechy.
PID i SIP chybý nějaká koncepce. Prostě se to vždy nějak spatlá. Kdyby se preferovala tram, vlak, metro doprva a bus by jen navážel, tak se takový nesmysl nestane. Ale pokud je návaznost vlak/bus negarantovaná tak se nedivím, že každý jede raději jinak.
To tam nikdo nemá aspoň nějakou stodvácu či jiný pojízdný mixér, kterým by dojeli těch pár kiláků do Jenče? Nebo se nejsou schopni domluvit? To radši ať obec nebo kraj vyháže statisíce, aby tam mohl jezdit prázdnej autobus.
Autobus tam nyní jezdí prázdný, protože nečeká na vlak. Čekání busu v případě zpoždění vlaku není v jízdním řádě; za zpoždění dotovaného vlaku dráhy nemusí vracet (část) dotace.
Dotování veřejné hromadné dopravy by mělo patřít k činnosti kraje, který má na nákup obrazů, proplácení poplatků u lékaře nebo bezplatné jízdné pro studenty.
1) Bude se platit A26 na to, aby vozila vzuch minutu před příjezdem vlaku. Na to peníze sou.
2) SID nebude ČD dávat pokutu za zpoždění. Proč taky, Času Dost, a.s.
3) Nedodržení vlastních pravidel - http://www.kr-stredocesky.cz/portal/odbory/doprava/stredoceska-integrovana-doprava/informace-pro-dopravce/ "Standard počtu přestupů" - kdo za to může, že by dopravce, kterého vyhodíme ze systému, aby se podpořila konkurence?
Na Prahu se dovolat nemůžou, protože pan primátor se jasně vyjádřil tak, že preferuje individuální automobilovou dopravu.
Dr.Ath všechny peníze rozdal na proplácení poplatků u lékařů, takže kraj taky nepomůže. A navíc i tam se veřejná doprava zvolna tlumí.
Takže by vlastně tím, že chtějí autobus, šli proti směru doby, což je vlastně skoro zločin. Lituju jich, ale to je všechno, co s tím můžeme udělat.
1) I kdyby pan primátor podporoval MHD, co může dělat mimo Prahu? Má cenu jít na druhou stranu, prodloužit 319 na Zličín/Dejvickou a udělat tak přímý spoj na metro (souběžný se 100/119)?
2) To si sami zvolili. Asi byl pro ně poplatek důležitější než to, jak se k lékaři dostanou.
3) Šli proti tomu, co chtějí - viz výsledek voleb.