Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Metro by do jedné v noci mohlo jezdit jen v zimě, omezení čeká i autobusy

Praha hledá možnosti, jak ušetřit při provozu pražské hromadné dopravy. V první řadě chce, aby byla efektivní. Prahou by tak měly jezdit pouze spoje, které budou plně využívány. Ostatní nejspíš čeká zrušení či omezení provozu. Dotknout by se to mohlo i vloni na podzim prodlouženého provozu metra o víkendových nocích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pesen100

MHD v Praze

l.133 že z kloubu udělali krátký bus budíž ale že jí zkrátili trasu mně přímo naštvali hlavně že znova zavedli l.207.

l.133 mohla zůstat ve stejné trase a když chtěli zavést l.207 tak mohla jezdit z Florence na Ohradu a odtud pokračovat jako l.136 s tím že bude ukončena na Palmovce lidé bydlící v úseku Krejcárek-Skloněná by získali 2 linku a dobré spojení,Bohužel změny linek nedělá Dopravní podnik ale zbytečná a drahá firma Ropid kde dělají lidé kteří dopravě nerozumí ani MHD nejezdí jezdí pouze autem a nechají dělat drahé průzkumy které nejsou z reality;-O

0/0
11.2.2012 14:24

CYnikCYnik

Hromadná doprava

Když občas jedu metrem, tak zvolna začínám chápat, proč se tomu říká HROMADNÁ. Ale v rámci úspor by se možná mohl využít i prostor nad hlavami cestujících. Tam je úplně volno! :-/

0/0
23.1.2012 10:16

57d

zaveďte odpovědnost managementu

za hospodaření! Hned by se míň kradlo

!!!!!!

0/0
19.1.2012 18:53

PetrP7

Já bych se toho nebál a ušetřil bych víc!!!

Copak je metro pro nějaké socky nebo co? Důležitej je menežment! Zrušil bych ježdění úplně a autobusy pěkně jednou za tři hodiny! Tramvaje jsou taky zbytečný, pěšky podle kolejí snad každej domů trefí, ne? Ušetří se fůra elektřyny a nafty! A na konci roku se z ušetřenejch peněz může udělat pěknej rautík! Jestli jsou málo proaktivní, tak já jim to za pár mega měsíčně zmenežuju...!:-P;-)

0/0
18.1.2012 11:04

ondrej.varoscak

Plesová sezóna

To si fakt představitelé města a DPP myslí, že lidé v noci používají metro zejména pro návrat z plesu? Proboha co to je za debilní blábol...Rv

+4/0
12.1.2012 13:14

JUDr.Knap

MHD funguje

Ona ta MHD opravdu docela slušně funguje. Takže honem páni politici, pusťte se do toho, ať se to roze*ere jako všechno ostatní. Zdražit, omezit, rozkrást, zničit. Je to bída. Ale koho budeme volit? Já už vážně nevím.

+1/0
11.1.2012 20:45

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Taxikáři mají na Magistrátu silné zastoupení

Kdo jinak asi vydělá na omezení noční dopravy? Noční autobusy jsou přitom narvané, a metro pokud jede také ... a to musí taxikáře asi děsně žrát ...

0/0
11.1.2012 19:33

PetrP7

Re: Taxikáři mají na Magistrátu silné zastoupení

No ona nemusí být ani noc... jako občan Prahy 7 lituju lidi, co jezdí o víkendu odpoledne přecpaným metrem na jih... Asi mají dle menežmentu DPP pěkně sedět doma a koukat na bednu a ne aby někde trajdali a slovutnej DPP je pak musel dovézt domů!:-P

0/0
18.1.2012 11:09

kaksikymmenta

Nebýt OpenCard

Nebýt toho šíleného zvěrstva zvaného OpenCard, mohli by mít Pražáci peníze na provoz i na řešení, jak jiným způsobem ušetřit na provozu - a nemyslím tím omezování spojů nebo zdražování jízdenek.

0/0
10.1.2012 19:45

kaksikymmenta

Re: Nebýt OpenCard

...a navíc nevěřím tomu, že Praha má 4. nejlepší MHD. To v té federaci FIA pak mají hodně zvláštní měřítka.

0/0
10.1.2012 19:51

jirkastrasil

Za výsledek to bude mít jen 3 věci.

1- Víc lidí začne jezdit autem, tzn >>

2- DPP se opět sníží příjem, tzn >>

3- DPP zvýší ceny, omezí spoje...tzn >>

1-víc lidí začne jezdit autem... atd atd.

+2/0
10.1.2012 16:48

Kocour-mikes

Metro by mohlo jezdit jen v zimě....

;-D;-D;-D...úsporný návrh z ministerstva financí[>-]

0/0
4.1.2012 17:39

pepanescu

Re: Metro by mohlo jezdit jen v zimě....

A co zrusit metro, a at lidi tema tunelama chodi pesky? Vite kolik by se usetrilo? ;-D;-D;-D

0/0
24.1.2012 17:15

flopps

...

Vítězství v počtu cest na jednoho obyvatele? Není to spíš ukázka toho, jak zaostalí jsme? Ted jsem jel po sesti letech rano metrem, auto bylo v opravně...otirali se o me lidi, smrdelo to potem..Boze dej, at nikdy MHD nemusim vice nez dvakrat za rok.

+1/0
4.1.2012 8:52

modern725

:-(

a v lete mam jako nasednout na openkartu a odletet, nebo co? Typicky kocourkovske hospodareni nekolika kmotru, kdy samotna funkce cele mhd je okrajova zalezitost a gro je v tahani penez odkudkoliv ...

0/0
3.1.2012 10:48

LevP

muze byt hur

v Budapesti stoji 90min s jednim prestupem 490FT :-/

0/0
30.12.2011 16:34

CyberVic

Re: muze byt hur

...a kontrolori u kazdyho vchodu... a to se vyplati... cerny pasazery bych proobveseleni zaviral do nejaky vitriny uprostred nastupiste, treba na par hodin...:-) Byla by aspon legranda...

0/0
11.1.2012 21:41

Mikkey

Pravda

Taky si myslím, že pokud každý spoj nejezdí narvaný jak dobytčák, tak nemá cenu ho provozovat :-)

0/0
30.12.2011 15:52

HrubesaMares

nestacilo by

aby si ruzni kmotri prestali delat z DP dojnou kravu? :-/

+6/0
29.12.2011 19:18

janzlatousty

MOžná by stačilo, ab ODSČSSD přestala

městské rozpočty dojit jako šílení a nemuselo by se spořit na chodu infrastruktury.

+2/0
29.12.2011 17:09

TrueRobos

Je primátor na drogách?

Jo tak metro má jezdit, "když je plesová sezóna" a v létě má být provoz výrazně kratší? Podle toho, co pozoruji, naopak v létě jezdí podstatně víc lidí, protože je teplo a tak se pohybují venku a víc paří. Takže co, nechá milostpán v létě chodit holky v noci lesem, přestože je to právě v teple výrazně nebezpečnější, protože když není ples, má holka sedět doma?! 8-o8-o8-o

+8/0
29.12.2011 16:33

Tobinka2.0

Re: Je primátor na drogách?

R^

0/0
29.12.2011 17:14

krystofc

primátor asi

v létě nechodí kalit ;-D;-D, víkendové metro je třeba celoročně! navíc by do změn tras neměl vůbec kecat primátor! nejdřív ať zbaví DPP tunelů a pak se bude jezdit v soupravách ze zlata, kolik bude peněz navíc...:-)

+2/0
29.12.2011 15:54

Petr Kukaň z Kukaně 01

NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

Těch 6100 jsem ještě ochoten zaplatit, ale víc už ani floka. Kdyby to zdražili, to se mi pak vyplatí pohyb po městě na skůtru nebo ve feldě v zimě.

Ale jestli chtějí zdražit ty "zvýhodněné" roční lítačky pro ovce co zakoupily Openkrad a dobrovolně narvaly nějaké pofidérní firmě svoje osobní údaje, tak prosím. To je mě fukc. Jen by mě zajímalo, kterým dalším subjektům byly vlsatně tyhle osobní údaje prodané a kolik za ně ti šíbři vyinkasovali.

Docela mě taky štve ten imbecilní nápad rozšíření zastávek na znamení. Je to výrazné snížení cestovního komfortu a vůbec obslužnosti cestujících. Tuhle jsem na zastávce potkal strého pána co jel na vyšetření do Motola a stěžoval si, že mu už třetí autobus nezastavil. Nikdo mu totiž nevysvětlil, že si má mávnout :/

+1/0
29.12.2011 15:10

Posel z Liptákova IV.

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

Roční stojí 4750 Kč. To, že si kupujete dražší přenosnou, je váš problém ;-)

0/0
29.12.2011 15:15

ramsveyker

Re: Nikdo mu totiž nevysvětlil, že si má mávnout

To je divné. Není nutno mávat, stačí na zastávce stát.

+3/0
29.12.2011 15:17

petrik007

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

Vypada to ze se v Praze jezdi velmi levne, dvakrat tolik (12.000) je tak akorat  ;-)

Pro porovnani - za rocni predplatny 2011 (zona 1-2 - coz je takova vetsi Praha :o) da v Londyne clovek cca GBP1,100 (2012 -1,160). To je zhruba 2/3 prumerny mesicni cisty mzdy. Kdyz by k tomu jezdil do Londyna vlakem tak se, samozrejme podle dalky, clovek dostane kolem GBP2,500 (nejsou ovsem vyjimky kdy se cena klido vysplha na GBP 3,000 - 4,000).

0/0
29.12.2011 15:24

TrueRobos

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

Jo, to jsou ty názory těch, kteří jedou zbohatnout do Engelandu a pak jsou překvapení, co tam stojí bydlení, cestování a jídlo. Chápu, že by se ti líbilo, aby "ty hlupáky co nevyjeli ven" odrbali víc, připadal by sis chytřejší a světovější :-P

+1/0
29.12.2011 16:36

petrik007

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

ty jsi ale jeliman ;-D 

Chtel jsem tem knouralum tady vysvetlit ze se maj dobre. ;-D

0/0
29.12.2011 17:14

Keni

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

Ale máte pravdu, že je to větší Praha. K tomu pokud vám někdo sebere v UK 2\3 průměrný čisté mzdy, tak vám to v ročním rozpočtu moc nezamává. Tady je to sice jen 1\4 průměrné měsíční mzdy, ale v ročních nákladek podstatná část. Vždyt do UK se některým vyplatí jezdit na nákupy. Spotřební zboží levnější, telefony levnější, hadry levnější, elektronika levnější. Potraviny si již nepamatuji, na restauraci jsem měl a ubytko řešil zaměstnavatel.

Ale jsem rád, že již počítáte z čisté mzdy. Ale ještě spíše počítejte z toho, co zbyde po zaplacení průměrného nájmu.

0/0
29.12.2011 18:05

Invandrare

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

britský hadry jsou dokonce furt levnější i po importu k nám...

0/0
30.12.2011 0:49

Tobinka2.0

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

lítačka ;-D;-D;-D

0/0
29.12.2011 15:49

Posel z Liptákova IV.

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

?

0/0
29.12.2011 16:30

Dr. Fe (20)

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

!!

0/0
2.1.2012 10:05

Leinad

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

Na zastávce se nemusí mávat, stačí stát viditelně na nástupišti. Zkuste napsat na ROPID den, čas a zastávku. ROPID by měl zareagovat i na špatný("neprůhledný") bus přístřešek. :-P Někomu nezastavují manipulační jízdy či rychlospoje. 

Zastávky na znamení cestovní komfort zvyšují (když stojím v buse, tak mi může vadit zpomalování či zrychlování; jízdní doba je také relevantní vlastnost. )

0/0
29.12.2011 17:05

Tobinka2.0

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

No, nestači. Taky se mi na okraji stalo, že busy frčely kolem.

0/0
29.12.2011 17:15

Leinad

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

Mě se naopak stalo, že sem čekal na zastávce na kámoše a zastavil i ten "předchozí" bus, nikdo nevystoupil ani nenastoupil. ;-D

0/0
29.12.2011 19:19

Grossak

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

Hezká snůška nesmyslů. Psát se dá i bez informací. :)

0/0
29.12.2011 17:19

kaksikymmenta

Re: NEZDRAŽOVAT! Roční lítačka už stojí 6100, to je tak akorát.

Kdyby lidi uměli číst a více si všímali instrukcí na zastávce, nemusel by si nikdo stěžovat. Dnes už totiž lidi neumí jezdit veřejnou dopravou, neumí si najít ani spoj v jízdním řádu, všichni jsou pohodlní a všechno se jim musí donést pod nos! A přitom stačí umět číst! A proti zastávkám na znamení nic nemám. Co jiného má cestující v autobuse na práci, než sledovat, kde vystoupí??? To je tak těžký se natáhnout pro tlačítko??

0/0
10.1.2012 19:50

InstinkTT

Sklízí ovoce

Po zasetí zakázek na předražené vozy metra a Bémovy Porsche tramvaje, atd., atp.... Nějak ty desítky milionů pro pár vyvolených holt splatit musí. :-( RvRv

0/0
29.12.2011 15:05

petrik007

rocni kupon je zadarmo.........

jak rikam....zadarmo.....:-)

0/0
29.12.2011 15:03

Posel z Liptákova IV.

Re: rocni kupon je zadarmo.........

zadarmo není, je za bábu.

0/0
29.12.2011 15:16

petrik007

Re: rocni kupon je zadarmo.........

to je skoro zadarmo....

0/0
29.12.2011 15:17

Alowen

Re: rocni kupon je zadarmo.........

Souhlasím, skoro zadarmo

0/0
29.12.2011 15:57

Posel z Liptákova IV.

Češi mají úžasnou schopnost zbavit se všeho...

... co je nadprůměrné a bůhví proč se snaží ve všem zaujmout průměr. Když máme jeden z nejlepších systémů veřejné dopravy v Evropě, tak proč nemít průměrný systém veřejné dopravy, že? ;-)8-o[>-]

0/0
29.12.2011 14:57

Winston77

Když šetřit, tak šetřit

Kdyby uměli v Praze na magistrátu hospodařit a kdyby se nesnažil každý něco nakrást, mhd by se omezovat nemusela. Proč se staví metro do Motola, proč se kupují nové superpředražené ne zcela funkční tramvaje, několikanásobně předražená opencard. Sačilo koupit o jednu trmavaj míň a město by ušetřilo 60 mil, 2 tramvaje 120 mil.  atd. Když na to nemám, musím jezdit s tím co mám. Jenom p*tomec, lump a zloděj může nakoupit nové tramvaje, na které se budem chodit dívat do vozovny ;-€ Všem úředníkům na magistrátu snížit platy na polovinu, za hloupost se musí platit ;-€

+1/0
29.12.2011 14:45

HrubesaMares

Re: Když šetřit, tak šetřit

staci zrusit nesmyslnou Opencard a pred soudem z dotycnych vymlatit to co nakradli. Nejaka ta miliarda by se snad rozpoctu sikla, ne? ;-)

+2/0
29.12.2011 19:19

RonnieV

Re: Když šetřit, tak šetřit

to metro do Motola je náhodou dobrá věc, zeptejjte se lidíé, co tam musejí na vyšetření a léčení jezdit autobusem, nehledě k tomu, jak ta dost frekventovaná autobusová zastávka brzdí a ucpává projíždějící (hustou) automobilovou dopravu. S těmi nesmyslnými výdaji za nové, nepoužitelné a vysloveně nekomfortní tramvaje ale máte naprostou pravdu.

+1/0
10.1.2012 11:36

tvé horší já

cestující

ono by hlavně bylo fain, kdyby změny a organizaci doprsvy dělal někdo, kdo skutečně pravidelně mhd jezdí. ne někdo, kdo si celý roky vozí zadnici v audině a pak jednou vyjede metrem z vaclavaku na dejvickou a zpátky a s pocitem, že je odborník a všechno zná, začnš kafrat do veřejné dopravy, bez jediné reálné zkušenosti. to by stálo za úvahu.

+4/0
29.12.2011 14:35

Leinad

Re: cestující

Jenže ono takové čekání posledních spojů bus linek na metro/tram by bylo moc smysluplné. Odvézd vzduch minutu před příjezdem metra je lepší. ;-D

+1/0
29.12.2011 14:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.