- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem upřímně zvědav, jestli po zahájení pravidelného provozu bude jezdit z Dejvický dál každá druhá soouprava, nebo jen každá třetí, případně systém kina - když se vás sejde aspoň 20....
Proč?
někdy si fakt říkám, jestli se v diskusích idnesu sešel výkvět inteligence, když tu všichni všemu rozumí, nebo jenom banda lemplů, co do všeho krafe z dlouhé chvíle.
ze se vzdycky narazi jen na horsi podminky a tudiz je to drazsi, ze se nikdy nenarazi na lepsi podminky a tudiz by to bylo levnejsi
Narazí. jen se o tom nepíše - není to titž tolik mediálně zajímavé.
Patrně už narazili na ložiska diamantů někde ve 12km hloubky ...
zadat dílo i jiným firmám, např. z EU. Uvidíme, jak si kdo s horninou poradí a za kolik? Metra se staví všude v Evropě, nelze se vymlouvat na nedostatek vhodné technologie a kapacit v době krize. Dtto pro dálnice.
z hlediska pravděpodobnosti již by to někdy mohlo vyjít i levnější, ale matematika selhává:)
Ano a né jenom ten co se razí..., k čemu jsou všechny ty studie za milióny, když pak stavební firma narazí na problém a chce další prachy? Nic bych jim nedal.., předložili nabídku, ta se podepsala a teď ať se snaží..
Máte pravdu, skutečně byly "studie za milióny". Kupodviu studie nestačily a musel se dělat projekt pro územní rozhodnutí, také za milióny, projekt na stavební povolení za milióny, dokumentace pro výběr zhotovitele a realizační dokumentace ... za kolik? Za milióny ! ! ! V případě stavby takového rozsahu jsou ale zcela opodstatněné
Otázka zní, zda těch miliónů byl dostatek, zvláště pak na inženýrsko-geologický průzkum o kterém celá takováto stavba je. Nutno si uvědomit, že se stavba odehrává v podzemí, kam kupodivu nikdo nevidí a ani sebelepší I-G průzkum 100% nezaručí správnost informací, když jde o trasu dl. 6 km a odehrávají se v hloubce průměrně 30 m.
Mimochodem, nabídku podepisuje pouze soutěžící a pokud vyhraje, podepíše s ním investor Smlouvu o díle
mám pocit, co jsem nedávno četl, že tunel pod Alpama, kterej byl dvakrát delší, tesanej do ultimátní skály byl levnější
tento druh staveb nelze vzajemne porovnavat - velikost profilu, pouzite stroje, druh horniny, způsob provedení provizorního ostění, realizace definitivního ostění, náklady na zamestnance,.... Cena jiného podobného díla může posloužit jako orientační pouze v případě, že máte o referenční i posuzované stavbě stavbě dostatek (alespoň těch uvedených) informací.
kterej je všude pod petřinama a bílou horou, to je pěkně tvrdá potvora:-DDDD to je po diamantu nejtvrdší hornina:-D
Srandičky srandičky, ale ani nevíte, že máte pravdu. Pískovec má obvykle pevnost 20 - 80 MPa (horniny dosti tvrdé a středně tvrdé), ale může dosahovat pevnosti až 150 MPa, tj. kategorie velmi tvrdých hornin. No a nad touto kategorií už je pouze jedna jediná - nejtvrdší horniny. Takže máte pravdu, pískovec je nejtvrdší hornina hned po diamanatu :)
Svojí vtipností jste jen ukázal svoji neznalost. Jako většina ostatních v této diskuzi. Mohl byste jít do politiky, tam se také většina vyjadřuje k oborům o nichž nemá potuchy.
že se razí v hlubině, ne napovrchu. Pisálku, to je zase titulek jako noha.
17 minut po Silvestrovské půlnoci někomu píšeš že je pisálek a řešíš titulek? Ty musíš být asi docela zoufalý člověk, co? :))