- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Napsal Aleš Berný, Absolvent Univerzity Karlovy
My jsme dětem Opencard pořídili s předstihem, aby to nebylo na poslední chvíli a teď nic... No jo, buď je člověk lempl nebo aktivní blb
No a za pul roku to jezdeni detem 6-10 let zadarmo zrusi...v ramci uspor v DPP.
To je hezký, ale masivní výměny OpenKrad se blíží a zatím mě nic nepřesvědčilo, že by neměl nastat kolaps vydávání karet. Občanům bude ukraden čas nutností dvakrát navštívit úředníky v Jungmannově, po zkušenostech z minula čas strávený cestou bude jen slabý odvar vystání si fronty na místě. Ještě stále je čas prodloužit nebo ještě lépe zrušit nesmyslně krátké časové omezení karty (tzn. pak by stačilo jen těm co si roční kupon už koupili navštívit validátor a dorovnat až do konce předplaceného období). Facinuje mě, jak nám banky vnucují karty na každém rohu a město tu s o řád většímy náklady není schopné zajistit webový formulář pro prodloužení ani dodání karet poštou či kurýrem, ba dokonce není schopno ani rozjet prodejní síť. Ostuda a obtěžování lidí, nic jiného.
Jungmannova? Bude to vážně nutné? Já že když jsem si OpenCard vyřizoval, tak jsem akorát vyplnil žádost na netu a pak se stavil si ji vyzvednout v knihovně kousek od baráku, přede mnou bylo tuším osm lidí, otázka pěti minut. Máte nějaké indicie, že by výměna měla být složitější?
Closed Card vyrobená pro zjednodušení života těm, kteří používají více služeb (bazény, knihovny, MHD,...) a ono to z nějakého divného důvodu nenese, přestože konkurz vyhrála ta nejlevnější nabídka.
Proto je potřeba uměle zvýšit počet zákazníků. Zakázat nejen papírové průkazky do knihoven a papírové jízdenky MHD, ale je třeba zakázat i použití ISICu jako jízdenky nebo průkazky do knihovny. Prodávat jízdenky zdarma (důchodci, děti). Však ono to ponese, když tu kartu bude mít každý.
Open Card je jeden velký tunel dopravního podniku. Nechápu, jak je možné, že ji ještě nikdo nezrušil.