- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vždyť jsou tratě skoro komplet zarostlé. V předpisech je že by stromy v dosahu trakčního vedení být neměly, ale bohužel to tak není a tak prostě čas od času nějaká větev nebo strom spadne a neštěstí je na světě a to ještě ani nesněžilo. Je to jako na silnicích se zarostlými značkami. Je to všude ale nic se tím neušetří akorát to ohrozí bezpečnost.
Ale jo, ušetří se tím. Zvlášť když manažer má za pár týdnu jít do důchodu, tak si stihne něco odklonit, aby měl navíc k padáku.
Betonové nesmysly (hlukové stěny) o rozměrech, které nejsou v jiných zemích tak běžné a ani nejsou u každé trati, na to peníze jsou. Ale občasný úklid v okolí dráhy by byl drahý.
Kéž by všechny škody (vracení jízdného za zpoždění, přesčasy strojvedoucích i stewardů, náhradní dopravu, pokuty za zpoždění spojů základní dopravní obslužnosti,...) všem dopravcům platil jeden konkrétní manažer.
To jako myslíš, že SŽDC může kácet stromy na pozemcích jiných vlastníků?