Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jižní spojku v Praze 10 zablokovala hromadná nehoda, tvořily se kolony

Se zdržením se museli potýkat řidiči, kteří se chtěli dostat po Jižní spojce do centra Prahy. Dopravu tady totiž zkomplikovala hromadná dopravní nehoda kamionu a tří osobních aut. Průjezdný byl pouze jeden ze tří jízdních pruhů. Kolony se začaly rozjíždět zhruba v 10 hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Kam všichni ti lidé jezdí???

Proč se každé ráno přesouvá tolik hmoty tam, aby se odpoledne zase přesouvala zpátky, a takhle každý den stále dokola?

0/0
19.1.2012 11:53

swampy1977

Re: Kam všichni ti lidé jezdí???

jezdi do prace, to je novinka co

0/0
19.1.2012 12:08

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Re: Kam všichni ti lidé jezdí???

Docela jo, protože před automobilovou érou lidé pracovali také. A dokonce pracovali tak, že životní úroveň stoupala a nedělaly se dluhy.

0/0
19.1.2012 12:47

swampy1977

Re: Kam všichni ti lidé jezdí???

vazne? to jsi vycetl kde?

0/0
20.1.2012 9:57

sámvelkýmao

Re: Kam všichni ti lidé jezdí???

některým soudruhům možná stoupala. ostatní neumírali hlady. toť celé.....

0/0
24.1.2012 12:21

ambs-ace

nájezd z Korytný

Jezdím tudy každý den a žasnu, že tam není víc haváriíí. Napojovací pruh je dlouhý slabých 30 metrů, kamióny po Jižní spojce jedou 80-je tam 60 pro ně, rozestupy tak 3 metry max, když zastavíš tak už se tam nenarveš. Na rozhodnutí máš míň než vteřinu a je to někdy dost složité i pro lidi co to znají. Pokud to někdo nezná tak jen čumí

0/0
19.1.2012 10:41

net.Xtreme X

Re: nájezd z Korytný

Takové místo znám podobné, napojování je mizerné, kdyby dál se dalo jet v odstavném pruhu a napojit se o pár metrů později alespoň, ale to nelze...

0/0
19.1.2012 11:24

steve78

foto

To ilustrační foto nejspíš není z čech. Protože takhle vzorovou kolonu s volným pruhem pro vozidla IZS jsemu nás ještě nezažil, bohužel...

0/0
19.1.2012 9:16

Calvero

Re: foto

Jelikož je v dálce lanovej most, auta mají na spz "A" a na autech jsou český nápisy... tak ti nevim.

0/0
19.1.2012 9:21

steve78

Re: foto

Máte pravdu, mě tak zaujal ten volný pruh, že jsem se na detaily nesoustředil. Musím říct, že jsem překvapený, protože to jsem u nás opravdu ještě neviděl. :-)

0/0
19.1.2012 9:55

lepidlo999

Re: foto

To je pud sebezáchovy. Čím dříve uděláte místo, tím víc zkrátíte dobu parkování.

0/0
19.1.2012 9:58

steve78

Re: foto

Já to chápu, ovšem deně vidím jak řidiči neochotně uhýbají Hasičům, sanitkám, policajtům a odtahovkám (těm nejvíc) jedoucích k nehodě, která je blokuje aniž by jim docházelo, že dřív ty auta odtáhnou a odvezou zraněné (mrtvé) tím dřív se ta kolona zase rozjede. Vytvoření pruhu pro ISZ automaticky jsem ještě neměl štěstí zažít.

0/0
19.1.2012 10:04

Fantomazz

Re: foto

sic ilustrační, ale místo odpovídá

0/0
19.1.2012 9:31

tomizman

Re: foto

Zřejmě chvíli předtím projela sanitka.Nedělám si iluze že by takto někdo uhnul autamaticky,aniž by byl přinucen.

0/0
19.1.2012 9:35

lepidlo999

Re: foto

Ilustrační foto zcela odpovídá místu - lanový most je vidět vlevo vzadu. Vzorná kolona je proto, že tam je místa dost a čím dřív udělají volno jedoucím policajtům a sanitce, tím dřív mají naději, že se to pohne.

0/0
19.1.2012 9:56

horma

Re: foto

Ono nebude vse tak ruzove. Vzorovy prujezd tam mozny je, ale neodpovida vyhlasce. Vpravo ma stat 1 proud vozidel, vlevo 2. Viz §41, odstavec 8 zakona Zákon č. 361/2000 Sb o provozu na pozemních komunikacích. 8:"Pokud hustota provozu na dálnici a rychlostní silnici o dvou jízdních pruzích v jednom směru jízdy vyvolá vznik kolony stojících vozidel, jsou řidiči souběžně jedoucích vozidel povinni před zastavením vozidla vytvořit mezi sebou jeden průjezdný jízdní pruh široký nejméně 3,0 m pro průjezd vozidel s právem přednostní jízdy; je-li v jednom směru jízdy tři a více jízdních pruhů, sníží vzájemný boční odstup řidiči vozidel v levém a středním jízdním pruhu nebo středních jízdních pruzích. Řidiči jedoucí v krajních jízdních pruzích v jednom směru jízdy mohou při vytváření průjezdného jízdního pruhu vjet na krajnici nebo na střední dělící pás....."

+1/0
19.1.2012 10:33

net.Xtreme X

Re: foto

Jo ,ale tohle skoro nikdo bohužel nezná, takže ten pruh dělají blbě...

0/0
19.1.2012 11:21

Podrazza

Re: foto

V Holandku už na to kvůli přiblblým řidičům z východu taky  vymysleli značku :)

+1/0
19.1.2012 11:39

S.P.Q.R.

kdyby jezdili do práce sockou

tak by teď nemuseli čekat ve frontě

0/0
19.1.2012 9:15

lepidlo999

Re: kdyby jezdili do práce sockou

A obsah kufru narvou do několika tašek a krosen. Máte recht :-)

0/0
19.1.2012 9:59

jorbl2

Re: kdyby jezdili do práce sockou

Ano, většina s sebou jistě vozí hafo věcí. :-)

0/0
19.1.2012 10:28

arnie_rimmer

Re: kdyby jezdili do práce sockou

kdo by s sebou chtěl tahat v batohu rezervu

0/0
19.1.2012 10:35

S.P.Q.R.

Re: kdyby jezdili do práce sockou

problém je v tom, že v mnoha autech sedí jen řidič. když se něco stane, tak jsou dlouhý kolony nasr... lidí.

Kdyby tak vozidla jezdila plně obsazená, tak by byly menší kolony.

0/0
19.1.2012 10:48

solimPC

Re: kdyby jezdili do práce sockou

No jo, ale když já si neumím sednout na všechna čtyři sedadla najednou ;-)

0/0
19.1.2012 21:49

Nicolai Popescu

Kindermanageři...

... nestihnou lanč. Jen odpolední brejnstórming, protože slajdy do prezošky si dali už včera. :-)

+2/0
19.1.2012 9:07

CYnikCYnik

Re: Kindermanageři...

a brífing vezmou brífly přes ajfoun přímo z káry :-)

+2/0
19.1.2012 9:20

swampy1977

Re: Kindermanageři...

zavidis co

0/0
19.1.2012 12:09

Nicolai Popescu

Re: Kindermanageři...

ani ne, není co. Já oběd stihnu v klídečku :-)

0/0
19.1.2012 20:55

swampy1977

Re: Kindermanageři...

mas asi infantilni sklony koukam

0/0
20.1.2012 9:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.