- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč se každé ráno přesouvá tolik hmoty tam, aby se odpoledne zase přesouvala zpátky, a takhle každý den stále dokola?
jezdi do prace, to je novinka co
Jezdím tudy každý den a žasnu, že tam není víc haváriíí. Napojovací pruh je dlouhý slabých 30 metrů, kamióny po Jižní spojce jedou 80-je tam 60 pro ně, rozestupy tak 3 metry max, když zastavíš tak už se tam nenarveš. Na rozhodnutí máš míň než vteřinu a je to někdy dost složité i pro lidi co to znají. Pokud to někdo nezná tak jen čumí
Takové místo znám podobné, napojování je mizerné, kdyby dál se dalo jet v odstavném pruhu a napojit se o pár metrů později alespoň, ale to nelze...
To ilustrační foto nejspíš není z čech. Protože takhle vzorovou kolonu s volným pruhem pro vozidla IZS jsemu nás ještě nezažil, bohužel...
Jelikož je v dálce lanovej most, auta mají na spz "A" a na autech jsou český nápisy... tak ti nevim.
tak by teď nemuseli čekat ve frontě
A obsah kufru narvou do několika tašek a krosen. Máte recht
... nestihnou lanč. Jen odpolední brejnstórming, protože slajdy do prezošky si dali už včera.
a brífing vezmou brífly přes ajfoun přímo z káry