- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten přejezd zase tak přesně neznám, ale buď to risknul jak píšete, že se tam čeká dlouho, než vlak projede a nebo usnul... Stačil třeba k tomu jen malý mikrospánek a neštěstí je hned..
Asi se mu nechtělo čekat tipnul bych na tom přejezdu ty světla blikaj dost dlouho dopředu než se tam oběví vlak...
Vazena redakce.
V Ceske republice NEEXISTUJE jediny NECHRANENY PREJEZD.
I ten nejmensi a nejzapadlejsi prejezd a i drtiva vetsina prechodu je ochranen. Bud znackou Vystrazny kriz, nebo jinak. Rozlisujeme Zeleznicni prejezd bez zavor a se zavorami. To by mohlo pro zacatek stacit. Termin nechraneny zeleznicni prejezd se u nas nepouziva od roku 1960 konkterne od vyhlasky 141/1960 Sb.
Dokonce i pomineme-li zákonné předpisy, je v tomto případě vysoce nelogické říkat "nechráněný" přejezdu, kde je výstražné světelné zařízení.
To je "nechráněné" snad jen pro slepce. Ale ti by stejně neměli auta řídit, že?
Klidne vam to tam poslou jejich devadesatkou na dalnici 5 metru pred vas, ale zapominaji, ze vlak je vetsi, jinak arogance kamionaku nezna mezi.
Mně ta Avie nebo co jako kamion nepřijde
se o tom bude zdát dlouho. Tomu šoférovi je to už jedno
Pokud vlak vylítnul z kolejí okolo poledne, nepředpokládám, že by trať byla průjezdná již ve 3 hod.
Proč ? Záleží jak byl poškozen svršek . Pražce , upevňovadla , kolejnice a štěrkové lože . Pokud nedoslo k vážné deformaci a byl na místě brzy pracovní vlak , nevidím problém .