Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zastupitelé odmítli nádraží v Jílovém u Prahy, raději vrátí dotaci

Nekonečné spory o to, jestli v Jílovém u Prahy vznikne, nebo nevznikne autobusový terminál za 40 milionů korun, skončily. Zastupitelstvo rozhodlo, že nádraží nakonec nepostaví a dotaci ve výši 36 milionů korun vrátí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

danny47

P R O Č ? ? ?

To je v Jílové tak vytížený přestupní dopravní uzel, že musel mít autobusový "terminál" ? 8-o ?

0/0
22.1.2012 9:29

Patrik Šebesta

Re: P R O Č ? ? ?

absolutně není... autobusový terminál by měl být spíše v Jesenici, kde si kříží linky dokonce z pěti směrů...

0/0
22.1.2012 11:06

bla23bla

TANKODROM

v Jílovém má zřejmě za úkol regulovat dopravu a odrazovat tranzit. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč to nedají za mnoho let opravit!!! NEUVĚŘITELNÝ BORDEL!!!!

0/0
22.1.2012 7:38

kajak v zakoně

spíš kdyby si v Jílovém opravili silnice...

je to tam jak tankodrom...:-/

+2/0
22.1.2012 0:24

psycholog.idnes

To jako že bude

o jedno nádraží Václava Havla méně? To je snad vtip, ne?

+2/0
22.1.2012 0:05

midou

nyní

je autobusové "nádraží"  na náměstí, sestává z malého stánku a cedulky na sloupu. Funguje to tak mnoho let,  tak nechápu proč stavět nějaké nádraží za 40 000 000 KČ PLUS VYVOLANÉ IVESTICE. Problém je,  že za zastávka je na historickém náměstí. Stačilo by přenést sloupek s cedulkou zastávka na prostranství před pneuservisem a postavit tam budku. Náklad odhaduji na 100 000kč a náměstí bude bez autobusů. Za ušetřené peníze se může zrekonstruovat náměstí, postavit fontána a já nevím co ještě...

+2/0
21.1.2012 22:43

Mrhamotý Krdlebný Kňukvulín v2.0

Re: nyní

Hlavně trochu upravit to náměstí a silnici dolu na Kabáty...nechápu že to skoro celý přeasfaltili, a ten nejbrutálnější kus pod náměstím nechali jak byl.

0/0
21.1.2012 22:49

danny47

Re: nyní

No právě....

A to eště z těch 100 litrů daj pětadvacet tomu Ukrajinci, co to pro ně bude dělat... ;-)

0/0
22.1.2012 9:30

Leinad

Dotace 36 melounů, odkloní se 40

A město nemá ty zbývající čtyři?

Co kdyby si tam dali závoru a busy by platily za vjezd? Kdo by chtěl stavět někde jinde, nedostal by licenci na linku, A starosta by pomlouval ROPID, že munedělá žádné spoje. ;-D

0/0
21.1.2012 21:40

tomy85

Re: Dotace 36 melounů, odkloní se 40

ty jsi z toho článku moc nepochopil co? Rv /ani jako vtip se ti to moc nepovedlo/

0/0
21.1.2012 22:15

petronias1

Dotace EU

Dávat na "něco" dotace větší než 50% je naprostá zhovadilost. Jinak to ani říci nemůžu. Vede to jen k neefektivnímu vynakládání finančních prostředků.

+1/0
21.1.2012 21:35

Inkvizitor Johny

Re: Dotace EU

Nojo, ale co s tím, když jsme čistí plátci do rozpočtu EU? No jasně, můžeme vystoupit :-)

0/0
21.1.2012 21:41

10 nových životů 11-20

Nedokázali se domluvit, co kam odkloní.

+4/0
21.1.2012 20:52

Bubrak

no

tak snad jim zbydou penize na opravu silnice ve meste, to je o ulamany kola mistama

+1/0
21.1.2012 19:34

petr____22

Nadrazi

nadrazi...nadrazi.... okamzite po precteni nadpisu, jsem si vzpomel jak sme kdysi jeli do Jiloveho vlakem. Tam preci nadrazi je...... ahaa oni mysli autobusove nadrazi ;-D

0/0
21.1.2012 19:29

macarát

Re: Nadrazi

Také jsem se podivil.

Nejdřív jsem myslel, že třeba chtějí přetrasovat železnici. Protože nádraží tam opravdu je, ale o centra poměrně daleko.

0/0
21.1.2012 22:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.