Diskuze

Dohledu kamer v Praze neuniknete, dokazovali při procházce aktivisté

Asi dvě stovky lidí se v sobotu odpoledne sešly v centru Prahy na "procházce pražským kamerovým systémem". Akci zorganizovali aktivisté, kterým vadí, že v srdci metropole není před dohledem elektronických očí úniku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

harcer

3. 2. 2012 12:18
Kamerový systém by měl být mnohem kvalitnější!

Nejde rozeznat obličeje ani oblečení (hlavně v noci). Pro odpůrce-ulice jsou veřejná prostranství,když nechcete aby vás viděli seďte doma;-D. Kamery škodí smažkám,filckám a zlodějům-a to je dobře!!R^

0 0
možnosti
GS

jam123

3. 2. 2012 15:02
Re: Kamerový systém by měl být mnohem kvalitnější!

pro priznivce - kazdy ma pravo na zakladni lidska prava a svobody (mezi ne patri i pravo na soukromi), kdyz se Vam to nelibi, prihlaste se do nejake televizni souteze - tam Vas ochrani a pokud ne, tak budete mit hezky zaznam toho jak Vas neochranili.

1 0
možnosti
OH

olld

2. 2. 2012 12:23
Kamery vadí těm, kteří chtějí něco skrýt!

2 0
možnosti
GS

jam123

2. 2. 2012 13:40
Re: Kamery vadí těm, kteří chtějí něco skrýt!

analni sondy vadi tem kteri chteji zaryt svou hlavu hloubeji do rekta velkeho bratra.

1 0
možnosti
K

Kidkid

31. 1. 2012 10:48
Nechápu, proč tito aktivisté

se nepřestěhují do míst, kde kamery nejsou. Na horách či vesnicích kamery nejsou a budou mít klid a pohodu.

0 0
možnosti
GS

jam123

1. 2. 2012 16:21
Re: Nechápu, proč tito aktivisté

chapu proc se stoupenci neustaleho dohledu a totality neprestehuji do ciny, kuby, nebo severni koree. je to napriklad proto ze tu maji zname a pribuzne, je to i proto ze benefity prevazuji nad nevyhodami (jako je treba znalost jazyka). a chapu proc se ti sami lide angazuji ve vecech ktere jim vadi - i presto ze zrovna me navadi. dekuji za pochopeni.

od Klona se pochopeni nedockam a ani ho neocekavam. ostani by mohli.

1 0
možnosti
PK

Psychorův klon

30. 1. 2012 15:11
Každý protikamerový aktivista demonstruje s mobilem v kapse

To je ale pokrytectví;-D;-D;-D

1 0
možnosti
GS

jam123

30. 1. 2012 15:42
Re: Každý protikamerový aktivista demonstruje s mobilem v kapse

spiclovani mobilem neni jako spiclovani mestem/krajem/statem. proc?

kazdy uzivatel mobilniho telefonu uzavre dobrovolne (vychutnejte si to slovo DOBRO-VOLNE) dohodu se svym (vybranym - duveryhodnym) operatorem, ze tento sice bude vedet o jeho poloze behem jeho prihlaseni do site, ale dostane za to (a jeste za penezni protiplneni) mnoho ruznych uzitecnych sluzeb.

kazda obet KS je odsouzena ke ztrate soukromi a dostane za to prislib bezpeci - at uz o nej zadala nebo ne. nikde tu neni zadna moznost volby. a to nejen volby jestli vubec, ale ani volby koho. a kdyz uz bezpeci nedostanu (stejne me nekdo vezme po hlave) tak nemam moznost zjiskat sve sobody zpet... na rozdil od GSM.

1 0
možnosti
PK

Psychorův klon

30. 1. 2012 14:32
1 0
možnosti
GS

jam123

30. 1. 2012 14:38
Re: Najdete se klucí II

me v teto pozici neuvidite a presto me kamery vadi. zkuste pochopit take me a dalsich 200 lidi co jsme se sli projit. ja pamatuju dobu kdy bylo zlocinem podryvani socialisticke ideologie a podobni klonove na tom nevideli nic zrudneho.

2 0
možnosti
AB

a basta

30. 1. 2012 12:55
Svoboda?

Pokud někdo zde v diskuzi argumentuje tím, že kamerový systém omezuje svobodu, opravdu si myslí že bez kamer žíje svobodně? "svoboda" je v tomto případně relativní pojem a nějaká kamera na tom nic nemění. Aby bylo jasno, nejsem zastáncem kamer, ale nedělám si iluze, že nejsou potřeba. V jednom konkrétním případě který znám, nově instalovaná kamera trvající problém vyřešila. Možnost zneužítí kamer.systému je samozřejmě jiný problém.

1 0
možnosti
GS

jam123

30. 1. 2012 13:35
Re: Svoboda?

ano, zasah do soukromi je zasahem do prav a svobod cloveka. to ze je smirovani povolovano zakonem je jen formalni obezlicka - stale je to cinnost amoralni, odsouzenihodna a mela by byt pouzivana jen v nezbytnych pripadech.

http://www.psp.cz/docs/laws/listina.html

H2O1C7

2 0
možnosti
A

arogancemoci14

30. 1. 2012 4:22
Veleinteligentní Pospíšile.

Až tě někdy přepadne, ztluče a okrade nějaká banda, budeš těm nenáviděným kamerám "líbat nohy".

0 0
možnosti
MD

Naviatik

30. 1. 2012 7:55
Re: Veleinteligentní Pospíšile.

Myslím, že ne. Příliš věříte ve všemocnost kamerového systému v tomhle ohledu. Oobně si myslím, že by naopak zažil pocit naprosté frustrace z toho, že:

1. Mu nikdo nepomohl

2. Z kamer se nic, co by k dopadení pachatele pomohlo, nedá poznat.

3 0
možnosti
A

AnalyzaNow

30. 1. 2012 3:47
Kamery jsou nejucinnejsi odstrasujici prostredek

Least To Most Important Deterrent In Robbing A Convenient Store (* Washington State prison sample of robbers)

Factor Rank Order 1985 Rank Order 1995: Amount of Money 1 2 - Escape Route 2 1 - Anonymity 3 3 - Interference 4 6 - Active Police Patrol - 5 4 - Armed Clerk - 6 5 - Number of Clerks 7 7 - Number of Customers -

8 9 - Camera System 9 10 - Alarm System 10 8

Vyse uvedene poradi (od nejmene ucinneho aspektu, ktery odrazuje potencialniho lupice v tzv. konvenience stores, rekneme nasich Vecerkach) od prepadeni a vyloupeni. Nejvice obavanym opatrenim je kamerovy system

1 0
možnosti
JW

Dr.hadrr

29. 1. 2012 21:15
jasně...

všichni co nesouhlasí,aby je sledoval uslintaný úchyl ,co si ho žmoulá u kamery,jsou postiženi stihomamem.!

STOP CONTROL!!!!

4 0
možnosti
JP

smolicek123

29. 1. 2012 22:06
Re: jasně...

docela vystizny popis MP R^

1 0
možnosti