Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Dopravní podnik svařuje podvozky metra, většinu lze opravit

Pražský Dopravní podnik začal v depu Kačerov svařovat popraskané podvozky šesti souprav metra. Drážní úřad by pak opravené soupravy mohl pustit na trasu metra C v půlce února. Nebude se tak čekat na to, jak dopadne reklamace souprav.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lapac

...svaruje podvozky metra...

Netusil jsem. ze metro ma krome tras i podvozky.

0/0
6.2.2012 4:05

žabiař

Prasklé podvozky jsme také v Ostravě svařovali,

není to problém.Možná ještě je v dílnách stolice na jejich opravy.Cestující nemusí mít strach,o nic nejde,maximálně by vlak jen vykolejil a v metru to nemusí být až tak nebezpečné(malá rychlost v tunelu).:-)

0/0
5.2.2012 18:26

kuku

Vagona a soupravy nemůže dělat každý hlupák

Mnoho let trvalo Závodům VI Lenina , dříve a později opět ŠKODA, než přišly věci na kloub. V podstatě je dobře, že si hlupáci v Praze uzavřeli tak mizernou smlouvu bez záruky se Simensem. ten se snažil i v Plzni započít svýrobou a nemohl uspět. Šel tedy do maďárie.[>-]

0/0
5.2.2012 10:15

Leva

co dál?

Mám obavu, že v blízkosti svarů budou části podvozků praskat dál a intenzivněji a to bude dodavatel zobliga

0/0
4.2.2012 7:57

nespokojný

Není nad německé...

Jo,ruské vagóny nepasovaly do krámu,i když jezdily bez problému...8-o

0/0
3.2.2012 20:25

p555

Re: Není nad německé...

moc tezke (praskal kvuli nim Nuselky most) a meli velkou spotrebu (rizeni bocnikovymi rezistory)

0/0
3.2.2012 21:00

ivoš

Re: Není nad německé...

Odporová regulace byla v té době běžná. Nuselský most začal praskat až tehdy, když se o něj po revoluci nikdo nestaral. Jinak bych praskání podvozků neviděl nijak tragicky, u prvních elektrických lokomotiv ("Bobin") praskaly taky. Poddimenzovaná konstrukce, ale vyztužit to jistě půjde.

0/0
4.2.2012 11:29

velkyblanik

To jsem se uklidnil

Informace, že na ODSTAVENÝCH vozech se trhliny nezvětšují a nepřibývají, mě vyloženě uklidnila. Už budu jezdit metrem úplně bez obav.

0/0
3.2.2012 18:32

ivoš

Re: To jsem se uklidnil

Jo, to jsem se taky zasmál.:-)

0/0
4.2.2012 11:30

doktor_bota

Chybí podstatná informace.

"Ve všech případech to bylo na vozech Siemens, které nebyly svařovány v Německu." - a kde tedy?

0/0
3.2.2012 18:04

Aqua

Re: Chybí podstatná informace.

V Maďarsku, dle dnešních událostí ČT...

0/0
3.2.2012 19:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.