Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Největší škoda je zbourání nádraží Těšnov, rozhodli v Praze čtenáři

Denisovo nádraží na pražském Těšnově srovnaly se zemí dynamitové nálože 16. března 1985. Čtenáři iDNES.cz to v anketě označili za nejhorší architektonický počin v Praze. Mezi zmizelými památkami kromě toho litují i ztráty domů mezi Václavským náměstím a Vinohradskou třídou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Spalovač_šancí

Jednoznačně největší škodu způsobilo

zbourání národního pokladu, stadionu Slavie, na Letné ...

0/0
13.3.2012 14:45

Berti19

Re: Jednoznačně největší škodu způsobilo

Ten nebyl zbourán, ale rozebrán a přesunut do Edenu.

0/0
19.3.2012 9:34

Spalovač_šancí

Re: Jednoznačně největší škodu způsobilo

Rozebrána a přesunuta byla pouze "nová" dřevěná tribuna, ne?

0/0
19.3.2012 10:28

aquincum

Vadí mi, že v Praze může zbourat a postavit cokoliv,

jen když dáte příslušné všimné patřičným osobám.

+1/0
13.3.2012 9:56

aquincum

Jednoznačně Denisák.

Ale i toho domku v Podskalí je škoda.

0/0
13.3.2012 9:52

MFD to hraje s náma

Re: Jednoznačně Denisák.

Ten tam stojí stále. Když něco neznám, tak nekybicuju. :-P

0/0
13.3.2012 14:02

WebFilozof

Re: Jednoznačně Denisák.

Když já nevím. Nádraží s pár kolejema, z kterého se dalo jet jenom smeřem na Praha-Vysočany a dál. Koncové jako Masarykovo. Tipuju že by jako nádraží bylo stejně zrušené. No a pak by to dopadlo jako s Praha-Vyšehrad, tj. prostě by to chátralo až dochátralo.. Mě je víc líto jiných domů, i když památkově nechráněných.

0/0
13.3.2012 14:08

Lord Helma

Re: Jednoznačně Denisák.

To byla tenkrát velká slibotechna, že z toho bude VŠ menza a univerzitní studovna a knihovna, někde bych sand vyštrachal i nákresy, jak z dob Verna, mělo to šťávu a styl. Škoda. Měl jsem zrovna šanci tam chodit, tak jsem byl jen u odstřelu posledního zbytečku.

0/0
15.3.2012 14:56

rafol

Pomnik

Chybi tam Stalinuv pomnik na Letne.:-/

0/0
12.3.2012 15:51

aquincum

Re: Pomnik

Nevím, proč toho litujete. Tahle  zrůdná postava nikdy neměla mít  pomník ani v Praze ani jinde.

0/0
13.3.2012 9:51

marionetta

Re: Pomnik

říká Vám něco pojem "ironie"? ;-D

0/0
15.3.2012 8:46

Radka.seznam

Všech

Všech památek je škoda!!! Všechny jsou nenahraditelné... ;-(:-/ Doufám, že jednou to korupčníci pocítí dostatečně dlouhým odnětím svobody a ztrátou takto nabytého majetku!!!! :-/

0/0
7.3.2012 13:54

ja_je_nekdo_jiny

Dost nesmyslná anketa,

těžko se dnes bude stýskat lidem po budovách zbouraných na přelomu devatenáctého a dvacátého století...

0/0
26.2.2012 0:04

Lord Helma

Re: Dost nesmyslná anketa,

vy_nekdo_nerozumí_psany_text

0/0
15.3.2012 14:53

Emannn

i restaurace zařvaly

Restaurace U Sojků na Letné, to je hrozný popřevratový osud.

A vinný restaurant U Ježíška ve Spálené ul. - to jde na vrub husákovcům. Děsivé.

Aktuálně je děsivé, co by rádi zbourali současní politruci.

+1/0
22.2.2012 22:06

Parcival

Re: i restaurace zařvaly

A co Špejchar? Dneska jsou tam Mormoni........

+1/0
25.2.2012 17:36

Pribinacek

Re: i restaurace zařvaly

Tam měli ve venkovním bufáči výborné špekáčky až do noci.

0/0
14.3.2012 18:24

petraas

Štvanice

Co takhle bývalý zimní stadion Štvanice, tam by jsme mohli najít i viníka?

Je to velice hezká vzpomínková anketa, ale bylo by zajímavé uspořádat anketu o ohrožených památkách, zajímavých stavbách, nebo zákoutích, které by se dali ještě zachránit, nebo potrestat viníky jejich likvidace. Jako další bych v Praze uvedl nádraží Vyšehrad, údolí okolo Botiče, kde by mělo dojít k výstavbě a "rekultivaci" Pokud bych se měl přidržet tématu a anketě, tak mě je nejbližší Denisák.

+2/0
21.2.2012 15:15

simonides1

Re: Štvanice

Vám by měla být nejbližší základní škola... 8-oRv

0/0
21.2.2012 16:06

Radka.seznam

Re: Štvanice

O češtině diskuze není... Je trochu trapné na sebe upozorňovat tímto způsobem. Rv Důležitá je věcná podstata příspěvku.

0/0
7.3.2012 14:00

marionetta

Re: Štvanice

No nevím, pokud se chci vyjadřovat veřejně, měla bych ovládat jazyk, který při tom používám, nemyslíte?;-)

0/0
15.3.2012 8:48

Radka.seznam

Re: Štvanice

Štvanice je velká škoda a šokuje mě, že se k tomu Stavební úřad pro Prahu 7 takhle propůjčil! Doufám, že na viníky brzy dojde!!! [>-] Měli provádět dozor dříve a nařídit rekonstrukci, pokud to stav Štvanice vyžadoval, na to měli páky dostatečné. Ne nařídit demolici v době, kdy náhodou nějaký investor tam chtěl vybudovat sportoviště a lázně.... Hnus, co se tady děje...;-ORv

0/0
7.3.2012 13:58

Wabo

Re: Štvanice

Staci neco vedet  zazemi radni Udzenije a otazky, o tom, kdo,proc, zac, se meni v otazky: 'Sakra, jak muze Svobodovi prochazet sebeprezentace, ze je protikorupcni a protimafiansky primator, kdyz tato dcerka  je jeho nejvetsi oblibenkyne v zastupitelstvu?'

0/0
13.3.2012 8:57

Flooper

Václavské náměstí

Mě osobně nejvíce vadí to, co se stalo s Václavákem !!!

+1/0
20.2.2012 22:52

Parcival

Re: Václavské náměstí

Nic se s ním nestalo. 30 let furt stejně hnusný místo.

0/0
25.2.2012 17:35

Radka.seznam

Re: Václavské náměstí

A co se také chystá na křižovatce s Opletalovou ulicí... 8-o Cizinci nám tu za podpory našich úřadů niči ničím nenahraditelné bohatství... Rv[>-] Otřes! Doufám, že se dožiju potrestání zainteresovaných úředníků, kteří to dovolují!

+1/0
7.3.2012 14:02

aquincum

Re: Václavské náměstí

Ano, Václavák býval hezké místo s relativně luxusními obchody. Dnes je Václavák odporné špinavé místo, kde se prodává různý šmejd za hrozné peníze a především ho okupují různé mafie, Rusy počínaje a dalšími barevnými konče.

+3/0
13.3.2012 9:54

Lord Helma

Re: Václavské náměstí

Jojo, dneska bych si tam nedal klobásu s hořčici a chlebem, nemluvě o tom, že by to bylo ve dvě ráno. To bych tam dneska byl tak možná v OT typu SKOT :-). Za socíku (ne že bych ho miloval) jsem tam běžně randil...

0/0
15.3.2012 14:52

jejda to jsem ja

Co to je?

Proč máme hlasovat o budovách zbořených před 20ti a více lety......zatím co ty další se bourají? Na Václavském náměstí zbouráme dům, bez jakékoli příčiny, aby tam mohla vyrůst nová nádhera i přes odpor.....ale to je nějak mimo. Úžasné NC Paladium připomíná Potěmkina, ale to je taky O.K.....:-(Rv

+4/0
20.2.2012 15:14

Parcival

Re: Co to je?

Přes odpor památkářů a UNESCO? Místo ceněného funcionalismu bezcenné oceloskleněné potvory?R^

Co vám vadí na Palladiu? Že nechali původní plášť budovy? To se mi naopak líbí....

+1/0
25.2.2012 17:39

opportunity

Re: Co to je?

Správně píše, že je to potěmkinova vesnice - jen ta fasáda, uvnitř hrůza.

+1/0
27.2.2012 9:02

winterska

anděl

A co třeba budovy na Andělu - jako malá jsem kolem nich jezdívala tramvají 12kou na smíchov a dívala se na ty baculaté andílky :-)

+1/0
20.2.2012 14:55

J i ř í

Re: anděl

NE! Když jsme byli malí, tak nebyly budovy NA Andělu, ale U Anděla!!! Rodilému Smíchovákovi tahle newspeaková vazba zní strašně. Tam stával dům U zlatého anděla a podle něj se jmenovala ta křižovatka. Pak z toho bolševik udělal Moskevskou a od té doby se ten název przní. Nahoře na tom domě žádné budovy nestály.

0/0
13.3.2012 15:20

Andrea1

Jednoznačně je nejvíc škoda "Denisáku"

Jezdila jsem odtud 2x až 3x měsíčně do místa, přiděleného mi po maturitě umístěnkou. Hezké nádraží, kde byly jen málokdy fronty na jízdenky.

+4/0
20.2.2012 14:09

opportunity

Re: Jednoznačně je nejvíc škoda

Já to nezažila, ale celkem mi není jasné, jak fungovala 3 nádraží ve vzdálenosti 500 metrů od sebe. Ale podle fotky hezké.

0/0
27.2.2012 9:04

Lord Helma

Re: Jednoznačně je nejvíc škoda

Dovedete si představit, že se nevlezete do vlaku o patnácti vagonech? Ještě koncem 80 let na trati do Ostravy běžné... Kdysi byla železnice hojně využívána nádraží se bez problémů využila.

0/0
15.3.2012 14:49

ramsveyker

Chybí tu hlavně zbořené a zprzněné domy v dobách vlády ODS

Špačkův dům. Václavské nám. č 1601. gotické sklepy ve Spálené, nákladové nádraží Žižkov...

+3/0
20.2.2012 13:54

petr____22

Re: Chybí tu hlavně zbořené a zprzněné domy v dobách vlády ODS

On vazne existuje nekdo komu chybi nakladove nadrazi Zizkov?

+1/0
24.2.2012 20:03

Radka.seznam

Re: Chybí tu hlavně zbořené a zprzněné domy v dobách vlády ODS

Ano a nejen nákladové nádraží Žižkov! Bourat umí každý, to není umění... Ale postavit třeba renesanční domy dnes už těžko někdo zvládne...

0/0
7.3.2012 14:05

Parcival

Re: Chybí tu hlavně zbořené a zprzněné domy v dobách vlády ODS

Přesně! ...tedy, vlastně trošku nepřesně, kolego, protože TEHDY vládla na Magistrátu ODS spolu s ČSSD, což je nejhorší možná kombinace! Nebo nejlepší, když jsi úplatkář.........úhel pohledu.

+1/0
25.2.2012 17:34

Radka.seznam

Re: Chybí tu hlavně zbořené a zprzněné domy v dobách vlády ODS

A bourání domů na Masarykově nádraží je také hrůza... Stejně jako plánovaný radiátor v Revoluční ulici, k čemuž, doufám, nikdy nedojde... 8-o8-o8-o A likvidaci domu na Václavském náměstí snad také ne.... ;-€

Zbouraná unikátní technická památka - Zimní stadion na Štvanici ani nemohu komentovat... ;-O Neuvěřitelné... 8-o

+1/0
7.3.2012 13:52

LUF4

Žádná škoda

0/0
20.2.2012 12:52

mr_bodo

Re: Žádná škoda

Jasně, žádná škoda... Taky si myslím, že by okolí Václaváku měli srovnat se zemí, zalít to betonem a postavit tam jedno velké parkoviště...

+2/0
20.2.2012 13:01

LUF4

Re: Žádná škoda

Tohle já si zas nemyslím

0/0
20.2.2012 13:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.