Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

D1 je plná rizikových míst. Když začne sněžit, je ještě nebezpečnější

Dálnice D1 je nevyzpytatelná. Úseky u Střechova, Naháče či na Veselce patří k nebezpečným úsekům po celý rok. A když napadne sníh, jsou tato místa ještě kritičtější. Povrch namrzá a sůl teď nezabírá, upozorňuje policista z dálničního oddělení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

baron z hor

Za nehody nikdy nemuže dálnice ani silnice

Za jakokoliv nehodu můžou převážně jen sami řidiči (občas špatný technický stav vozidla), ale nikdy silnice nebo dálnice.!!

0/0
9.2.2012 10:16

Jablkon

muze to skoncit tragicky

unava, spatny stav vozidla a pocasi jsou zivotu nebezpecne kazde samo o sobe. na to se ani vubec nemusi sejit pohromade

0/0
8.2.2012 21:43

Sharkee okraden cenz0ry

nebezpeční jsou řidiči nikoliv dálnice

+2/0
8.2.2012 20:51

baron z hor

Re: nebezpeční jsou řidiči nikoliv dálnice

Souhlas a napisu to same jeste jednou.

0/0
9.2.2012 10:15

Menetekel

Čeští řidiči neumějí jezdit v létě, natož v zimě

Pokud není silnice bílá od soli ( z čehož mj.plynou i miliardové náklady na jejich opravu), tak se klepou strachy a stěžují si na správu silnic. Přitom rozsolená břečka nejenže ničí majetek a přírodu ale zalepuje i dezén pneumatik. Nevím, co by si dotyční počali v Norsku nebo i dalších severských státech, kde se téměř nesolí, protože jsou tam velmi nízké teploty. A pokud je mi známo, tak tam tolik nehod není. Zkrátka kdo se necítí, ať raději nejezdí.

0/0
8.2.2012 18:50

Jablkon

Re: Čeští řidiči neumějí jezdit v létě, natož v zimě

to by bylo optimalni reseni. jenze vysvetlujte to bulharskym ridicum kamionu a ceske takyridice, kteri hned krici o sikane, kdyz je stat chce donutit mit v zimne zimni gumy!

0/0
8.2.2012 21:45

traktorista operator

Re: Čeští řidiči neumějí jezdit v létě, natož v zimě

Bulharsky ridic si mysli, ze tady bude posypano jak v Nemecku. Zrejme proto, ze mu podobne jak ceskym takyridicum nic jineho nezbyva. Ono totiz ridic neni majitel kamionu, sam si to neobuje;-D A co se tyce Norska, kolik tam maj Nahacu, ci Strechovu?

0/0
8.2.2012 22:24

Jablkon

Re: Čeští řidiči neumějí jezdit v létě, natož v zimě

No tak jiste ze bulharsky ridic neni ten, kdo by na technickem stavu a pretizeni "sveho" kamionu nesl vinu. Ho do nej posadi a on budto jede, nebo skonci na ulici - v horsim pripade s prostrelenou hlavou.

O to jasnejsi pak ale je, jaky smysl asi tak ma rikat "at jezdi jen ten, kdo se citi".

V Norsku 1) ridici maji k prirode jiste mnohem vetsi respekt nez v Cesku - a opravdu jezdi jen kdyz se citi (nebo jezdi jen po meste, kde se zas tak moc nestane, kdyz osobak nevyjede prudsi kopec)

2) ridici maji obecne mnohem lepsi technicke vybaveni a predevsim pak hroty na pneumatikach

3) kdyz uz kamiony musi v zime na puste a dlouhe mezimestske silnice, jde o mistni (mezi to pocitam napr. i Svedy ;-)) zkusene a dobre vybavene ridice ve spravne pripravenem a rozumne nalozenem aute, nikoliv balkanske chudaky, ktere do stredni Evropy nekdo poslal za par eur v pretizenem aute na hranici technickych predpisu a moralni zivotnosti

0/0
8.2.2012 23:07

205

205

Pravidla zipu u nás? Nikoho před sebe do pruhu nepustit i za cenu promáčklého plechu.

0/0
8.2.2012 18:31

MajklNajt

Re: 205

Nebud hysterickej! ;-D

0/0
8.2.2012 19:32

205

Re: 205

Jakápak hysterie, jen zkušenosti z většiny zipů ;-D

0/0
8.2.2012 19:44

Jablkon

Re: 205

svata pravda. a kdyz uz se nekdo nahodou snazi predpisy dodrzovat, tj. jet opravdu az nakonec a tam zipnout, je v lepsim pripade za spechajiciho bezohledneho kretena, v horsim to neodnese bez fyzickych nasledku (na aute ci na sobe)

0/0
8.2.2012 21:46

FandaVV

A pane Janáčku, co ne-jízda v pravém pruhu?

Na tu se nezaměřujete? Proč?;-O

+1/0
8.2.2012 18:15

doktor_bota

Re: A pane Janáčku, co ne-jízda v pravém pruhu?

Protože se mají rádi a nechtějí se dostávat do konfliktu s lidmi, kteří oprávněně argumentují mnohem větším rizikem při jízdě vpravo.

0/0
8.2.2012 19:26

Aesculap

Re: A pane Janáčku, co ne-jízda v pravém pruhu?

Oprávněně? To jako proč? Někteří tvrdí, že "musí" jen prostředním či levým pruhem proto, že v tom pravém jsou koleje... Ale minimálně v úseku Praha-Mirošovice mi přijde, že povrch je ve všech pruzích srovnatelný. A pokud je někde náhodou horší - stejně se i na úsecích, kde žádné koleje opravdu nejsou, spousta pitomců v tom pravém pruhu prostě nejede a nejede, i když je úplně volný (žádný kamión v dohledu). A proč?

0/0
8.2.2012 20:50

Sharkee okraden cenz0ry

Re: A pane Janáčku, co ne-jízda v pravém pruhu?

na menšině úseků D1 možná, ale ono tohle pravidlo nejezdit vpravo praktikují čeští, polští a slovenští neumětelové kdekoliv

0/0
8.2.2012 20:52

Jablkon

Re: A pane Janáčku, co ne-jízda v pravém pruhu?

to neni jen problem ceskoslovenskych neumetelu. oni tak velmi casto jezdi treba i rakusaci: na dalnici z Vidne smerem na Graz, kde jsou ze zacatku 4 pruhy, se velmi casto stava, ze se nekdo sine ve druhem pruhu zleva sotva 110 - ackoliv na dalnici neni jedina dira, jediny kamion!! bohuzel jakmile jsou vic nez 2 pruhy, mnoho ridicu to fakt svadi k dojmu, ze neni potreba jet "co nejvice vpravo"!!

a snad vubec nejhorsi jsou (z toho co znam) italove a bulhari, ti jezdi zasadne v levem pruhu, bez ohledu na rychlost a okoli

0/0
8.2.2012 21:50

FandaVV

Re: A pane Janáčku, co ne-jízda v pravém pruhu?

;-) Dík za info - já už dávno tušil, že "B" na RZ auta, co na Chodově na D1 najede do levého a nepustí se ho až ke sjezdu na D2 (ba i dál ;-( ) znamená Bacha Bulhar R^

0/0
9.2.2012 5:25

mirek103

problémy D1 jsou tři

stav, počasí a lidi co po ní jezdí.

+2/0
8.2.2012 17:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.